quote:
Tot nu toe lukt t nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
[..]
als je het streamen zat bent, moet je gewoon het stokje aan een ander overdragen, werkt echt![]()
![]()
Ja zag er goed uitquote:Op woensdag 2 november 2005 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Joost kan trouwens best goed masseren heb ik het idee
quote:
Omdat ze Roel, Menno en Rob niet wilde masserenquote:
Ik denk omdat daar weinig sexuele gevoelens bij vrijkomenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Showtime het volgende:
Als ze maar niet Been die Kraai masseert gaan uitzenden, dan gaat de stekker er hier meteen uit.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat ze Roel, Menno en Rob niet wilde masseren
Roel, omdat ze niet tussen Roel en Dido wilt (durft) te komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Omdat ze Roel, Menno en Rob niet wilde masseren
Hai Henkquote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk omdat daar weinig sexuele gevoelens bij vrijkomen![]()
Bestaan die dan ???quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als er een liefmodje is, mag hij of zij het wel even corrigeren
Eerst zijn Roel en Nathalie geweest.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Waren Joost en Naat de eerste die mochten masseren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
De eerste die waren waren Nathalie en Roel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
Dat veronderstelde ik uit het gesprekje tussen Nathalie en Joost in de massage kamer.... Joost had het over Menno en dat hij uit door de mand was gevallen, en toen zei Nathalie dat ze er maar niet over moesten praten...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:52 schreef farceman het volgende:
He Sonique,
waarom schreef je dat Joost menno heeft genomineerd , zei hij dat? Of was dat af te leiden?
Las nl. in streamverslagen dat ze dachten dat roel menno en Lieske op de bank zitten en dit lijkt me sterk als Joost Roel niet nomineert..
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "Het mag ook in m'n haren komen."
ROb: "Het mag ook in uw haren komen?"
(!)
Ik kreeg juist tijdens de uitzending vanavond het idee dat Joost Roel zou nomineren. Hij had geen klk met hem zei hij tegen Menno.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat veronderstelde ik uit het gesprekje tussen Nathalie en Joost in de massage kamer.... Joost had het over Menno en dat hij uit door de mand was gevallen, en toen zei Nathalie dat ze er maar niet over moesten praten...
Het is niet letterijk gezegt ofzo, en ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.... We zullen morgen zien wie op wie heeft gestemt...
Schatje, ik moet trouwens nog steeds lachen om je onderschrift! LOLquote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef schatje het volgende:
BB, ik weet dat jullie meelezen, als Joost Menno heeft genomineerd vanwege die bonen actie, laat dan even de beelden zien die wij ook te zien hebben gekregen. Dat Joost er wel degelijk vanaf wist.
Deze was van Molluck. Maar misschien heeft iemand ook een filmpje van vandaag gemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dansende Lieske uit de TV-uitzending van vandaag?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
Chantal is diep in gedachten weggezonken bij haar toekomstige kinderen: Been Jr. en Kraai Jr.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
Chantal is diep in gedachten weggezonken bij haar toekomstige kinderen: Been Jr. en Kraai Jr.
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Maar wordt ierdereen gemasseerd of hoe zit het.
Ja ze gedragen zich heel keurig, had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef bunnyma het volgende:
Het valt me mee( eigenlijk tegen) dat er niet geroddeld wordt tussen Rob en Chantal.
Niet iedereen, dit is de massagelijst:quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Beetje verwarrend als je de reguliere uitzending hebt gezien, daar moesten ze in de DBK zeggen zie ze wilde masseren...
Hoi cuall,quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Beetje verwarrend als je de reguliere uitzending hebt gezien, daar moesten ze in de DBK zeggen zie ze wilde masseren...
streamverslagenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop toch dat jullie je allemaal realiseren dat jullie zelf over een aantal jaren ook die leeftijd hebben? En jullie vrouw of vriendin er dan ook zo uit ziet? Althans, ik HOOP voor jullie dat je vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo uitziet....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Sonique het volgende:
Rob: "Ik smeer het eerst even op m'n handen, en dan krijg je het warm op je huid"
Ik zeg GATVERDAMME!
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef Sonique het volgende:
Moet je vaker doen Henk, ik heb je gemistquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi cuall,
Ja ik dacht, ik gooi er ook weer eens een opmerking tegenaan![]()
thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Niet iedereen, dit is de massagelijst:
19.30 natalie ---> roel
20.00 joost ---> natalie
20.30 rob ---> chantal
21.00 lieske ---> joost
21.30 ingrid ---> roel
22.00 menno ---> ingrid
22.30 roel ---> dido
23.00 chantal ---> joost
23.30 dido ---> roel
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat jullie je allemaal realiseren dat jullie zelf over een aantal jaren ook die leeftijd hebben? En jullie vrouw of vriendin er dan ook zo uit ziet? Althans, ik HOOP voor jullie dat je vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo uitziet....
Wou ik even kwijt....overigens ben ik absoluut geen Chantal fan....![]()
Ik denk meer omdat Rob een oogje op Chantal heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom Rob voor Chantal koos....
Rob heeft door dat Chantal de roddelbrigade aanvoert. Als je Chantal te pakken hebt zit de rest ook in je zak....
Rob heeft een niet zo'n prettig hoofdquote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Chantal ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor voor haar leeftijd. Rob vind ik er veel beroerder uitzien voor zijn leeftijd
Kan nog leuk vinden als haar "date" het huis inkomt...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat Rob een oogje op Chantal heeft.
nathalie fluisterde vanmorgen tegen dido... volgens mij is Rob verliefd op Chantal hihihi
Zo oud is Chantal nu ook weer niet hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat jullie je allemaal realiseren dat jullie zelf over een aantal jaren ook die leeftijd hebben? En jullie vrouw of vriendin er dan ook zo uit ziet? Althans, ik HOOP voor jullie dat je vrouw/vriendin er op die leeftijd nog zo uitziet....
Wou ik even kwijt....overigens ben ik absoluut geen Chantal fan....![]()
jep Ajaxquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
rustig hier...is er voetbal of zo?
Lijkt mij geen zin hebben... de nominaties zijn vanmiddag al geweest. Dus hij hoeft dit niet te doen om haar aan zijn kant te krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef redhair het volgende:
Rob heeft zeker door Chankwal in mijn zak dan zit ik goed
Ik denk dat het voor hem gewoon de veiligste keus is....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt mij geen zin hebben... de nominaties zijn vanmiddag al geweest. Dus hij hoeft dit niet te doen om haar aan zijn kant te krijgen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Gruwelijk, deze beelden uit het slachthuis![]()
Goede avond trouwens![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef cuall het volgende:
Roel heeft voor meer dan ¤300,- aan boxershorts uitgegeven voor hij het huis in ging
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef Showtime het volgende:
Hoeveel orgasmes zal Chantal ondertussen al gehad hebben
Vooralsnog staat het wel 1-0....voor Ajax...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef farceman het volgende:
Voetbal voetbal... gisteren was er echt voetbal : PSV
Ach ze hebben een bal en spelen met de voet dus voetbalquote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef farceman het volgende:
Voetbal voetbal... gisteren was er echt voetbal : PSV
ik zag er net één koppen....dus?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach ze hebben een bal en spelen met de voet dus voetbal
bijdehandquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zag er net één koppen....dus?
Klopt tegen het plaatselijke altijd lastige FC Hun....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vooralsnog staat het wel 1-0....voor Ajax...
hey showtime...wie is dat op je avatar?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Showtime het volgende:
Zo Rob, heeft weer een tactische zet achter de rug. Het zal vast zwaar geweest zijn maar de punten zijn binnen.
gaan ze eerst douchenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Sonique het volgende:
Lieske en joost are next!
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef Sonique het volgende:
Eindelijk, we hebben een manier gevonden zodat Chantal eens een keer der mond houdt!!
Rob, Hulde!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |