Ja je heb er altij wel 1 die t feestje verpestquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is versabommie de enige die het niet leuk vond
Die doet aan Tantra, eerst bij Nathalie inhouden nu bij Ingrid om zometeen helemaal leeg te spuiten bij Dido.quote:
Als zijn kont omhoog gaat zet hij hem op de standaardquote:
In eerste instantie vonnik het wel ff grappig maar ze begon door te draaien en het begon op een kinderlijk fantasieverhaaltje te lijken toen ze begon over dat massagestudio lieske en thaise invloeden ....vanaf dat punt maakte lichte walging zich meester van mijquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is versabommie de enige die het niet leuk vond
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als zijn kont omhoog gaat zet hij hem op de standaard
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
joost grijpt zijn kans bij dido nu roel weg is
[..]
Ze zette wel een goeie heese rustige stem opquote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
In eerste instantie vonnik het wel ff grappig maar ze begon door te draaien en het begon op een kinderlijk fantasieverhaaltje te lijken toen ze begon over dat massagestudio lieske en thaise invloeden ....vanaf dat punt maakte lichte walging zich meester van mij
moeten we het hier over dat kut ajaks hebben, het kost al moeite genoeg er wat van te maken vanavond.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja je heb er altij wel 1 die t feestje verpest![]()
Sorry hoor maar ik kijk liever na de grappen en grollen van joost en lieske.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
In eerste instantie vonnik het wel ff grappig maar ze begon door te draaien en het begon op een kinderlijk fantasieverhaaltje te lijken toen ze begon over dat massagestudio lieske en thaise invloeden ....vanaf dat punt maakte lichte walging zich meester van mij
Als je er gewoon niet op gereageerd had, hadden we het er niet over hoeven hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
moeten we het hier over dat kut ajaks hebben, het kost al moeite genoeg er wat van te maken vanavond.![]()
[..]
Als we dat maar niet in beeld krijgenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
Rob voelt zich op zijn plek gezet door de massage keus.
Hij bagataliseert het snel, vind het niet erg hoor, ik masseer mezelf vanavond wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |