Vincent Vega uit Pulp Fiction gespeeld door John Travolta.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey showtime...wie is dat op je avatar?
lijkt me wel de grote andrew dice clay
Wat een onzin inderdaad. Idioot. Jammer dat Tanja er niet meer is, die had wel voor wat herrie gezorgd door nee te zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt er overigens niet interessanter op met die massage-verhaallijn....
Wat zal Rob balen als er ineens een loffur voor Chantal dat huis binnen komt zetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
Reageren als lover voor Chantal hoeft niet meer. De lijnen zijn gesloten. De winnaar staat hieronder:
[afbeelding]
Ze masseren nog tot een uur of 00.00, dus tot die tijd volstaat: "ze masseren"quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef lovebear het volgende:
Wil iemand anders de verslagen van me overnemen.
alvast bedankt![]()
Volgens mij wel, het lijkt er opquote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
Roel stiekem aan het luistervinken?
[afbeelding]
Vincent Vega..... die is toch meer van the footmassage?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vincent Vega uit Pulp Fiction gespeeld door John Travolta.
Die mept hem met dezelfde vaart weer naar buiten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Rob balen als er ineens een loffur voor Chantal dat huis binnen komt zetten.![]()
Komt wel goed, ze stoppen gewoon zo'n ouwe geilneef in het huis, zegt dat ie voor Sjantaal komt.... maar we weten allemaal dat Scanman alleen voor Lieske gaatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Rob balen als er ineens een loffur voor Chantal dat huis binnen komt zetten.![]()
Dondert van de tafel, dag kniequote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef henk.jansen het volgende:
Lieske maakt er een thaise massage van, maar dan anders
nu je het zegt zie ik het,...jammer die kan echt niet tippen aan Dice Clay!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vincent Vega uit Pulp Fiction gespeeld door John Travolta.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef henk.jansen het volgende:
Joost heeft niet zo vaak hoofdpijn, maar de mensen om hem heen des te meer
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
Wat spannend, de hele avond massages![]()
![]()
Ze is weer helemaal bij getrokken na de dip van van de week.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske maakt er echt iets moois van
![]()
Zet je het geluid toch gewoon uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
Kan Lieske nou niet even 5 minuten haar muil houden ? er zijn ook mensen die de staat van geestdoodheid liever niet willen bereiken!
Lieske is een van de grappigste bewoners. Wat gaan we nou krijgen!quote:
NEEN! ik heb die versatelbox via spdif op me nieuwe home cinemaset aangesloten en nu zal ik verdomme ook het geluid door me installatie laten gaan en zet ik het niet uit omdat er 1 of andere saaie sufgepikte blaag die uit de groningse klei gerukt is om de grote wereld uit naam van al die boeren daar te verkennen zonodig de clown moet uithangen boven een puisterige debiel met de grootheidswaanzin om te denken dat hij ooit presentator of iets in die geest zal worden ...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zet je het geluid toch gewoon uit.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |