omheen is al moeilijk, er overheen is bijna onmogelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend dat je Mike Richter kiest ipv Bob Beamon, Terreros.
Alhoewel ik iets met ijshockeykeepers heb (Richter was een van mijn nominaties), stemde ik toch maar op Beamon.
Die 8.90 kon ik moeilijk omheen.
Rugwind en falende zwaartekrachtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend dat je Mike Richter kiest ipv Bob Beamon, Terreros.
Alhoewel ik iets met ijshockeykeepers heb (Richter was een van mijn nominaties), stemde ik toch maar op Beamon.
Die 8.90 kon ik moeilijk omheen.
Een opmerking over vermeend overgewicht van tennisters is weliswaar niet netjes, maar niet vergelijkbaar met Barkley zijn opmerking. Hij schijnt op de OS te hebben gezegd dat die hongerlijers van Angola hem niet mochten aanraken, of iets van die strekking.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:52 schreef popolon het volgende:
Barkley is geweldig, en vooral grappig.
Tja die opmerking, niemand valt meer over die van Krajicek die ooit 'iets' zei over vrouwentennis, die was ook niet erg subtiel.
Even aangepast trouwens.
Het is wel de tweede sport ter wereld qua aantal beoefenaars (echt waar.)quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef popolon het volgende:
Ik had pas per ongeluk het Golf Channel aanstaan, die mensen noemen golfers gewoon 'athletes'
Dat 't hier groot is weet ik, maar ik versta wat anders onder het woord athleet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is wel de tweede sport ter wereld qua aantal beoefenaars (echt waar.)
Misschien niet de meest atletische sport, maar toch zeker wel een grote sport. Met name in Amerika.
Vanwaar dat sir eigenlijk? Ik vind bepaald geen gentlemanlike behaviour.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat 't hier groot is weet ik, maar ik versta wat anders onder het woord athleet.
Dat Barkley incident even opgezocht:
Charles Barkley was once asked about a notorious incident at the Barcelona Olympics, during which he elbowed a relatively miniscule player on the opposing Angolan team. "Somebody hits me, I'm gonna hit him back," Barkley declared, "even if it does look like he hasn't eaten in a while!"
Typisch Sir Charles, ik ben niet geschokt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |