Of ; grootste 'net-niet' sporter allertijden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef dolle_hond het volgende:
grootste loser?
die is opzich wel leuk, al worden een hoop sporters wel discussiepunten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Of ; grootste 'net-niet' sporter allertijden.
Poulidor mag alvast mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is opzich wel leuk, al worden een hoop sporters wel discussiepunten.
Die is wat genuanceerder geformuleerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Of ; grootste 'net-niet' sporter allertijden.
Darko Milicicquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:31 schreef popolon het volgende:
Wayne Gretzky.
Opgelost, zijn we daar ook weer uit.
Als je anderen laat nomineren kun je wel aan 128 komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:39 schreef popolon het volgende:
Ik vind zoiets niet te doen, je zou wel zoiet als 10 grootste sporthelden kunnen doen.
Maar dan nog, zelfs dan is het te lastig.
We hebben weer een paar gretige rookies dus Darko kan z'n borst nat maken.quote:
Ik vind het lastig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als je anderen laat nomineren kun je wel aan 128 komen.
Maar kunnen ze ook aan 128 net niet - sporters komen?
Die vind ik wel leuk, levert iig heftige discussies op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
Grootste doping gebruiker?
Dat vind ik een goed voorstelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef sportfreak het volgende:
Anders mischien mooiste sportmoment of meest dramatische sportmoment. Dat is weer eens wat anders dan altijd die verkiezingen voor personen.
Ik hoop dat je dit niet meent? :>.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:52 schreef RayMania het volgende:
Grootste net-niet sporters is ongetwijfeld Michael Boogerd.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is opzich wel leuk, al worden een hoop sporters wel discussiepunten.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:36 schreef Leatherface het volgende:
En net niet sporter is bovendien een nogal discutabel begrip. Want een sporter kan de ene prijs wel winnen en de ander steeds net niet.
Ivan Lendl heeft bijvoorbeeld meer Grand Slam - finales verloren dan er gewonnen. Bovendien won hij nooit Wimbledon terwijl hij daar wel 2 keer in de finale kwam. Is hij dan een net niet - sporter? En Ken Rosewall? Alle Grand Slams gewonnen behalve wimbledon waar hij maar liefst 4 finales verloor. En Tony Rominger? 3 keer Vuelta, 1 keer Giro maar in de Tour steeds te kort gekomen tegen Indurain. Ook hij net niet?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:52 schreef RayMania het volgende:
Grootste net-niet sporters is ongetwijfeld Michael Boogerd.
nou lijkt me duidelijk dat wordt nix.quote:
Ja, beste team is wel leuk. Maar is het niet een beetje moelijk om daarmee aan 128 te komen? Zelfs inclusief voetbal lijkt mij dat knap lastig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nou lijkt me duidelijk dat wordt nix.
Mooiste sportmoment is volgens mij al geweest
en als we beste teamsporter doen een leuk idee is lijkt me beste team leuker
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het grootste net-niet sporter-tournament zou uiteraard de verliezende finalist tot winnaar worden uitgeroepen?
Hehe.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het grootste net-niet sporter-tournament zou uiteraard de verliezende finalist tot winnaar worden uitgeroepen?
Mooiste sportmoment is dus al langsgeweest. Meest dramatische sportmoment dus nog niet en dat lijkt mij ook erg leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef sportfreak het volgende:
Beste teamsporter zou ik ook een mooie verkiezing vinden.
Anders mischien mooiste sportmoment of meest dramatische sportmoment. Dat is weer eens wat anders dan altijd die verkiezingen voor personen.
noujazeg idd, hoe kon nou vergeten wrodenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - De Uitslag!!!!!!!!!!!! ook nog
128 zonder voetbal is al goed te doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, beste team is wel leuk. Maar is het niet een beetje moelijk om daarmee aan 128 te komen? Zelfs inclusief voetbal lijkt mij dat knap lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |