Bedankt voor het verbeteren van de spelfoutjes.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:29 schreef At_Fundum het volgende:
Verder heb ik nog een paar, volgens mij, spelfoutjes er uit gehaald door de naam door te strepen en opnieuw te typen.![]()
Maar het is wel absoluut leuk om te doen, bedankt en succes sportfreak![]()
Ik bedenk me net dat Alexi Lalas wel bedoeld zal worden met "Alexy Sals":quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren van de spelfoutjes.![]()
Mischien kan Tong80 vertellen wie Alexy Sals en Jou Louise zijn. Hij heeft ze immers genomineerd.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, helemaal overheen gelezen, Billy Bonds klinkt ook wel "lekker"quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Leatherface het volgende:
Moet Billy Bonds niet Barry Bonds zijn
Aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:32 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, helemaal overheen gelezen, Billy Bonds klinkt ook wel "lekker"![]()
Jij had natuurlijk ook kunnen nomineren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef fanneke het volgende:
Derek Jeter en Barry Bonds wel?![]()
![]()
Maar geen Ty Cobb(volgens velen de beste baseball-player aller tijden, beter dan Ruth), Lou Gehrig, 'Shoeless' Joe Jackson, Jackie Robinson, Sandy Koufax, Alex Rodriguez enz. enz.
Geen football grootheden zoals Jim Brown en Johnny Unitas? Geen Nascar en Indy-car helden?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:04 schreef sportfreak het volgende:
Jerry Rice - Kenny Roberts
Bo Jackson - Leroy Burell
Oscar Robertson -DaMarcus Beasly
Kareem Abdul Jabar - George Foreman
Alexi lalas - Tom Watson
Calvin Smith - Mark O'Meara
Guido Trenti - Larry Bird
Butch Reynolds - Greg Forster
Payne Steward - John Havlicek
George Hincapie - Adam Vinatieri
Jim Thorpe - Thomas Hearns
Dan O'Brien - Mario Andretti
Carl Malone - Karch Karaly
Sugar Ray Leanord - Edwin Moses
Joe Frazier - Walter Payton
KC Boutiette - Arthur Ashe
Roger Clemens - John McEnroe
Pete Sampras - Jim Young
Michael Phelps - Freddy Adu
Carl Lewis - Sonny Collins
Al Unser - Moses Malone
Sammy Sosa - Henk Aaron
Phil Hill - Dennis Rodman
Jimmy Connors - Tom Brady
Chad Hedrick - Marvin Hagler
Bob Beamon - Joe Montana
Andy Hampsten - Tim Duncan
John stockton - Mark Spitz
Jerry West - George Mikan
Jack Dempsey - Roger Kingdom
Mike Powell - Eric Heiden
Johnny Weismuller - Babe Ruth
Tom Kite - Greg Louganis
Matt Biondi - Kobe Bryant
Dwight Stone - Shaquille O'Neall
Bill Russel - Phil Mickelson
Lee Evans - Charles Barckley
Robbie Nash - Mike Richter
Jack Nicklaus - Shaun Davis
Maurice Greene - Derek Jeter
Jou Louise - Jim Courier
Lance Armstrong - Larry Holmes
Greg Maddux - Tiger Woods
Barry Bonds - Tony Hawk
Levi Leipheimer - Earvin 'Magic' Johnson
Jesse Owens - Michael Johnson
Arnold Palmer - Sugar Ray Robinson
Frank Shorter - Dan Jansen
Mohammed Ali - Raymond Floyd
Hulk Hogan - Julius Erving
Roy Jones jr - Joe DiMaggio
Andre Agassi - Tyler Hamilton
Greg Lemond - Michael Jordan
Ernest Stewart - Micky Mantle
Joe Deloach - Marc McGwire
Rocky Graziano - Dan Marino
Andy Roddick - Al Oerter
Bob Cousy - Lee Travino
Justin Gatlin - O.J. Simpson
Al Unser jr - Kevin Young
Georg Kingdom - Scottie Pippen
Gordie How - Alan Iversson
Shawn Crawford - Mike Tyson
Willy Meays - Wilt Chamberlain
Door zijn loting, hij treft het niet. Leipo tegen Magic.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:56 schreef Leatherface het volgende:
Vanwaar die, omdat Leipheimer genomineerd is?
met die snelheid van fok de afgelopen dagen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk ook kunnen nomineren.
Ach, enkele van mijn nominaties werden ook tegen o.a. Mohammed Ali, Tiger Woods en John McEnroe gelootquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door zijn loting, hij treft het niet. Leipo tegen Magic.
Daar moet ik gelijk in geven. Maar ja, het tij is nu niet meer te keren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
met die snelheid van fok de afgelopen dagen?
Tja, je had 5 dagen de tijd. Zolang duurde dat posten nu ook niet meer...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
met die snelheid van fok de afgelopen dagen?
De hele Major League was tot 1947 racistisch. Babe Ruth dus ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Ty Cobb was overigens als persoon geen grootheid (een ontzettende racist), maar dat terzijde.
ik heb wel eens gelezen over de black league, maar was het zo erg?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
De hele Major League was tot 1947 racistisch. Babe Ruth dus ook.
De negro league bedoel je waarschijnlijk. Dan kan ik je het boek van Robert Peterson aanraden: 'Only The Ball Was White'. (overigens alleen in het Engels)quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
ik heb wel eens gelezen over de black league, maar was het zo erg?
Duidelijk dat de genomineerden door Nederlanders zijn voorgedragen. Veel wielrenners en schaatsers die geen Amerikaan kent.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:18 schreef Terreros85 het volgende:
Ik mis ook wel een aantal NFL-helden: John Elway, Troy Aikman, Steve Young...toch niet de minsten
Het was een sympathie-stem, ik denk dat Jordan wel doorgaat hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Als Lemond ten koste van Michael Jordan doorgaat post ik nooit meer 1 post in SPT.
'ik denk dat Jordan wel doorgaat'...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
[..]
ik denk dat Jordan wel doorgaat hoor
Jesse Owens, Lance Armstrong, Carl Lewisquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
'ik denk dat Jordan wel doorgaat'...
Wie kan dit anders winnen dan Michael Jordan?
Wel als 't iemand anders als LeMond was geweest of überhaupt?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Als Lemond ten koste van Michael Jordan doorgaat post ik nooit meer 1 post in SPT.
Eric Heiden, Jesse Owen, Michael Johnson, Mohammed Ali, Lance Armstrong en nog wel een paar. Wat mij betreft iig wel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef fanneke het volgende:
Wie kan dit anders winnen dan Michael Jordan?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:04 schreef sportfreak het volgende:
Kareem Abdul Jabar - George Foreman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |