*mee eens is*quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef stil het volgende:
Menno++ omdat ingrid hem laat zitteen
Rob -- Kwal
Chantal -- roddeltante
Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef phileine het volgende:
Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.
Ik kan je niet verstaan..je moet wat harder posten...wat zei je ?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:34 schreef bunnyma het volgende:
Jappie, je moet de stand even aanpassen want we postte tegelijk.
Durf niet te schreeuwen want dan vraagt meteen iedereen of mijn caps bleven hangen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan je niet verstaan..je moet wat harder posten...wat zei je ?![]()
Lijkt me wel dat je ook enigzins genuanceerd 1 punt kan geven. Wat is anders het nut van 2 punten als je alleen maar 2 punten + of - kan doen? Dan kan je net zo goed iedereen 1 punt + of - laten uitdelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:21 schreef Pinball het volgende:
Ik zag trouwens dat BBScanner 1 punt gaf, mag dat ook?
Het loopt in de soep nu, Lamon.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Rob ++ (ik wil meer psycho Rob)
Lieske -- (12 jarige)
Ruud ++ (hij doet het prima, het is tenslotte maar aapjes kijken)
Tussenstand nu:
Roel - 25
Lieske -21
Muis -21
Menno - 19
Ralph - 19
Linda - 19
Bridget - 13
Rikkert - 13
Dido - 13
Nathalie - 11
Ingrid -11
Ruud (de Wild) - 11
Joost - 10
Tanja -9
Jocelyn - 9
Chantal - 5
Rob - 3
Mijn excuses, ik heb gewoon de laatste lijst genomen en ben daarop doorgegaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het loopt in de soep nu, Lamon.
Jij vergeet -net als Magics- mijn punten.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb gewoon de laatste lijst genomen en ben daarop doorgegaan.
Als je de fouten even kan verbeteren, zou dat perfect zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef Lamon het volgende:
Dat is em weer.
Wel met de aantekening dat ik het lullig vind dat ik nu Magics fout moet gaan verbeteren.
stop de persen , het gaat boven je al fout met de tellingquote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef Remzz het volgende:
Lieske ++
Jocelyn --
Dido --
Nieuwe stand
Lieske -27
Roel - 27
Linda - 21
Muis -21
Menno - 21
Ralph - 19
Hummie -17
Dido - 15
Iwan (drill instructor) -15
Bridget - 13
Ingrid -13
Rikkert - 11
Ruud (de Wild) - 11
Nathalie - 9
Tanja - 7
Jocelyn - 5
Joost - 4
Rob - 3
Chantal - 0
Niet vanwege het babietje, maar vanwege het concept.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef phileine het volgende:
Grappig om te zien dat Rob toch nog keer op keer wordt gered. We gaan toch niet echt een BABIETJE als tweede afslachten mensen?
Stemafspraken?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef phileine het volgende:
We gaan toch niet echt een BABIETJE als tweede afslachten mensen?
BBkijker heeft dubbel gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:17 schreef Seestar het volgende:
alleen gaat Rob van 8 punten bij Ferdii naar 4 punten bij BB5kijker, lijkt erop dat die de punten van Ferdii niet meegenomen heeft.
* mee eens is.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:40 schreef svann het volgende:
BBkijker heeft dubbel gestemd.
Namelijk: Linda +2, Menno +2, Rob -4, Tanja -2, Joscelyn -2.
Zullen we zijn beurt laten vervallen, en het stemmen aantal corrigeren?
Rob zou er dan nog in zitten.
Goed ideequote:Op donderdag 3 november 2005 17:51 schreef ChristiaanG het volgende:
mag ik het voorstel doen dat je je eerst aanmeld dat je gaat stemmen
en dat je dan vervolgens je stemmen bijwerkt ten opzichte van (degene die zich voor jouw heeft aangemeld)
en (niet ten opzichte van het laatste lijstje wat je ziet)
dit kost wel wat meer teid maar het voorkomt dat meerdere mensen ten opzichte van hetzelfde lijstje stemmen
graag reactie
Volgens mij mist Rob 4 punten dus zet hem terug op 4 ok!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:51 schreef phileine het volgende:
goed idee Christiaan!! Eerst melden dat je gaat stemmen, en daarna je post editten met je stem erin en de nieuwe stand.
Voelt iemand zich geroepen om even de actuele stand te achterhalen? Zit Rob nou nog in het huis of niet?
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef BBscanner het volgende:
Lijstje 288 BB Scanner
Aangezien er een fout is gemaakt komt Rob met 4 punten terug!
ik vond het verhaal van OpaLing wel aardig, dus wat mij betreft is dat het welquote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef BBscanner het volgende:
Lijstje 288 BB Scanner
En buzzer mag nog het vertrek van Chantal verzinnen, of houden we het verhaal van OpaLing aan?
Goed plan. En ze dan ook in de volgorde van verdwijnen laten staan. Of datum en tijdstip van overlijden/verdwijnen erbij zetten. Misschien dat iemand een keer zin heeft er een lopend verhaal of een fotoroman van te maken met logische verbanden, als er meer mensen uit zijn, de redenen aan elkaar vlechtend.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:14 schreef phileine het volgende:
Och erm, Rob weer in gevaar. Misschien is het leuk om bij de weggestemden de reden erbij te zetten?
Dus bijvoorbeeld:
Weggestemd
Tanja - overleden aan een overdosis
Joscelyn - kruipend op weg naar de sigarettenautomaat?
Chantal - gekidnapt aan de enige Nederlander die haar misschien zag zitten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Shirley het volgende:
Weggestemd wordt Rob: Nadat Rob's brieven van z'n dochter en z'n 3 kunstbenen verbrand zijn bij een weekopdracht om een vuur te laten branden, hangt hij zichzelf op aan de omaslip van Chantal.
Vandaar de gewoonte om eerst ´Ik ga lijstje [zoveel] maken´ te posten. Dan kan je rustig je lijstje maken. En doe alsjeblieft iets aan die MSN taal van je, dat is echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef dragems het volgende:
pas hem ffies aan was nog niet helemaal klaar le moet ff leroy hummie en de muis aanpassen
je vergeet de 2-- punten van Roelquote:
Doe maar effe na mij dan, met het lijstje erbij.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
volgens mij is er nog steeds geen exit bedacht voor Joscelyn
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:36 schreef Ferdii het volgende:
(nadat de bewoners helemaal gek worden van ego tanja en zei het huis uit uitgeschopt lag het kind nog in het kamertje waar niemand in mag komen. tanja was er het kindje "vergeten". na 3 weken was het kind dood en toen maar het huis uitgehaald)
ja ik weet het, kansloos einde voor joscelyn
Moet je natuurlijk niet vergeten om haar op 1 punt te zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
Nathalie -- kom op mensen, verlos haar uit haar lijden
dat heb jij dus net gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
Nathalie -- kom op mensen, verlos haar uit haar lijden
dus dat zou betekenen dat Nathalie er al uit is!quote:
Lekker negeren, had hij/zij maar een lijstje moeten maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
deze stemmen zijn door niemand meegeteld verder:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Later stemde stil op joost terwijl hij 3 punten (maar eigenlijk 1 punt) had, en had toen eigenlijk gewipt geweest ......... roept u maar, wat doen we ermee??
Had ik al gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef BB5kijker het volgende:
APK verwerkt in STIL
Klopt niet. Lamon heeft 'm aangepast, nu jij nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske -35
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
-- Menno stemt LPF en heeft een horde LPF-type-stemmers nu achter zich. Stemmen op iets dat heel sympathiek lijkt maar als puntje bij paaltje komt het masker afgaat en alles als een kaartenhuis in elkaar stort.
Check.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt niet. Lamon heeft 'm aangepast, nu jij nog.
Je mag niet posten, Arcee en ik hadden eerder geclaimdquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:48 schreef gnuif het volgende:
ik ga ook een meedoen.
Dido ++ moet gered worden van de ondergang
muis ++ Muizen zijn cool
iwann -- die woont er niet.
Menno - 39
Lieske -33
Linda - 31
Muis - 29
Ralph - 29
Roel - 20
Ruud (de Wild) - 15
Moeder Roel - 15
Bridget - 13
Iwann (drill instructor) -9
Hummie -11
Joost - 13
Leroy- 7
Ingrid - 7
Rikkert - 3
Dido - 4
Al weggestemd:
Joscelyn
Chantal
Tanja
Rob
Nathalie
nee maar je mag wel 1 punt gevenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
Heb ik iets gemist? Mag je ook 3 punten geven? Komt Roel daarom ook aan dat even aantal?
Zo is dat, jij mag met mijn post verder nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Magics het volgende:
Je mag niet posten, Arcee en ik hadden eerder geclaimd![]()
Ja, da-haag, mijn post staat er al, ga maar mooi bij mijn post verder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:57 schreef Magics het volgende:
Nou ja laat ook maar, ik ga wel gewoon na jou Gnuif. BTW je had Dido 1 punt teveel gegeven, Heb ik ff hersteld. Arcee is in skaap gevallen ofzo
Nee maar je stond op offline, ik dacht echt dat je weg was. Heb het al aangepast. Nu Gnuif nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, da-haag, mijn post staat er al, ga maar mooi bij mijn post verder.
Eerst commentaar geven en dan zelf voordringen.
Ik heb die status helemaal niet geactiveerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:01 schreef Magics het volgende:
Nee maar je stond op offline
tsja, ik zag het pas toen ik gepost hadquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Magics het volgende:
[..]
Je mag niet posten, Arcee en ik hadden eerder geclaimd![]()
weghalen en opnieuw stemmenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:02 schreef gnuif het volgende:
[..]
tsja, ik zag het pas toen ik gepost hadwat er aan te doen?
Verder gaan met die post van Magics boven je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:02 schreef gnuif het volgende:
[..]
tsja, ik zag het pas toen ik gepost hadwat er aan te doen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 07:44 schreef stil het volgende:
Chantal-- roddeltante
Joost --klein kind
Menno++
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
Later stemde stil op joost terwijl hij 3 punten (maar eigenlijk 1 punt) had, en had toen eigenlijk gewipt geweest ......... roept u maar, wat doen we ermee??
Leuk spel phileine, maar het is echt te ingewikkeld voor sommigen hierquote:
Ik ging ervanuit dat je de laatste keer bedoelde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuk spel phileine, maar het is echt te ingewikkeld voor sommigen hier![]()
Ik wacht op jou TL.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
ik wacht wel ff op Peter
quote:
Te veel DramaQueen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef Magics het volgende:
nog ff een exit voor Dido bednken
Je hebt mijn lijstje niet overgenomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef whitef0x het volgende:
Iwann (drill instructor)-- heeft drill instructor examen op de kermis gehaald
Ralph ++ zo droog dat ie de plantjes bewaterde
Linda ++ zorgde voor heerlijke katers bij iedereen
Lieske -43
Menno - 43
Linda - 37
Ralph - 33
Muis - 25
Joost - 19
Moeder Roel - 15
Roel - 12
Ruud (de Wild) - 15
Bridget - 9
Leroy - 9
Hummie -7
Iwann (drill instructor) - 5
Ingrid - 5
Willen we nooit meer zien:
Joscelyn :
Chantal :
Tanja :
Rob :
Nathalie :
Rikkert :
Dido
Hmmzquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Je hebt mijn lijstje niet overgenomen.
ook al wil ik Ingrid eruit hebben maar ze heeft nu 3 punten ipv 1 !!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef Gluttony het volgende:
Ralph ++
Linda --
Leroy --
Lieske -45
Menno - 45
Linda - 35
Ralph - 35
Muis - 25
Joost - 21
Moeder Roel - 13
Roel - 12
Ruud (de Wild) - 15
Bridget - 9
Leroy - 7
Hummie - 7
Iwann (drill instructor) - 5
Ingrid - 1
Willen we nooit meer zien:
Joscelyn :
Chantal :
Tanja :
Rob :
Nathalie :
Rikkert :
Dido
heel dom van mij .. ik heb mijn punten van 13 uur weggehaald .. sorry!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef avonne het volgende:
zeg, Kavu, kun je niet lezen?
je mag maar 1 keer stemmen per dag
dus niet om 3 uur en dan weer om 13 uur
![]()
Je bent vergeten Lieske op 1 te zetten, dat uitgerekend jij dat vergeetquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Menno -2 : Staat véél te hoog.
Lieske +2 : Vanzelfsprekend.
Hummie -2 : Al lang tijd voor een nieuwe.
Menno - 43
Lieske -45
Linda - 39
Ralph - 35
Muis - 23
Joost - 17
Ruud (de Wild) - 17
Moeder Roel - 13
Roel - 10
Bridget - 9
Leroy - 5
Ingrid - 9
Hummie - 1
Dood en begraven:
Joscelyn
Chantal
Tanja
Rob
Nathalie
Rikkert
Dido
Iwann
Wij hebben haar op scherp gezet, nu nog iemand die het afmaakt, ik mag pas morgen weer, anders had ik het echt wel afgemaaktquote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Hummie er even uit kicken?? Please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |