BBkijker heeft dubbel gestemd.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:17 schreef Seestar het volgende:
alleen gaat Rob van 8 punten bij Ferdii naar 4 punten bij BB5kijker, lijkt erop dat die de punten van Ferdii niet meegenomen heeft.
* mee eens is.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:40 schreef svann het volgende:
BBkijker heeft dubbel gestemd.
Namelijk: Linda +2, Menno +2, Rob -4, Tanja -2, Joscelyn -2.
Zullen we zijn beurt laten vervallen, en het stemmen aantal corrigeren?
Rob zou er dan nog in zitten.
Goed ideequote:Op donderdag 3 november 2005 17:51 schreef ChristiaanG het volgende:
mag ik het voorstel doen dat je je eerst aanmeld dat je gaat stemmen
en dat je dan vervolgens je stemmen bijwerkt ten opzichte van (degene die zich voor jouw heeft aangemeld)
en (niet ten opzichte van het laatste lijstje wat je ziet)
dit kost wel wat meer teid maar het voorkomt dat meerdere mensen ten opzichte van hetzelfde lijstje stemmen
graag reactie
Volgens mij mist Rob 4 punten dus zet hem terug op 4 ok!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:51 schreef phileine het volgende:
goed idee Christiaan!! Eerst melden dat je gaat stemmen, en daarna je post editten met je stem erin en de nieuwe stand.
Voelt iemand zich geroepen om even de actuele stand te achterhalen? Zit Rob nou nog in het huis of niet?
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef BBscanner het volgende:
Lijstje 288 BB Scanner
Aangezien er een fout is gemaakt komt Rob met 4 punten terug!
ik vond het verhaal van OpaLing wel aardig, dus wat mij betreft is dat het welquote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef BBscanner het volgende:
Lijstje 288 BB Scanner
En buzzer mag nog het vertrek van Chantal verzinnen, of houden we het verhaal van OpaLing aan?
Goed plan. En ze dan ook in de volgorde van verdwijnen laten staan. Of datum en tijdstip van overlijden/verdwijnen erbij zetten. Misschien dat iemand een keer zin heeft er een lopend verhaal of een fotoroman van te maken met logische verbanden, als er meer mensen uit zijn, de redenen aan elkaar vlechtend.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:14 schreef phileine het volgende:
Och erm, Rob weer in gevaar. Misschien is het leuk om bij de weggestemden de reden erbij te zetten?
Dus bijvoorbeeld:
Weggestemd
Tanja - overleden aan een overdosis
Joscelyn - kruipend op weg naar de sigarettenautomaat?
Chantal - gekidnapt aan de enige Nederlander die haar misschien zag zitten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:34 schreef Shirley het volgende:
Weggestemd wordt Rob: Nadat Rob's brieven van z'n dochter en z'n 3 kunstbenen verbrand zijn bij een weekopdracht om een vuur te laten branden, hangt hij zichzelf op aan de omaslip van Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |