Klopt niet. Lamon heeft 'm aangepast, nu jij nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske -35
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
-- Menno stemt LPF en heeft een horde LPF-type-stemmers nu achter zich. Stemmen op iets dat heel sympathiek lijkt maar als puntje bij paaltje komt het masker afgaat en alles als een kaartenhuis in elkaar stort.
Check.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt niet. Lamon heeft 'm aangepast, nu jij nog.
Je mag niet posten, Arcee en ik hadden eerder geclaimdquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:48 schreef gnuif het volgende:
ik ga ook een meedoen.
Dido ++ moet gered worden van de ondergang
muis ++ Muizen zijn cool
iwann -- die woont er niet.
Menno - 39
Lieske -33
Linda - 31
Muis - 29
Ralph - 29
Roel - 20
Ruud (de Wild) - 15
Moeder Roel - 15
Bridget - 13
Iwann (drill instructor) -9
Hummie -11
Joost - 13
Leroy- 7
Ingrid - 7
Rikkert - 3
Dido - 4
Al weggestemd:
Joscelyn
Chantal
Tanja
Rob
Nathalie
nee maar je mag wel 1 punt gevenquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
Heb ik iets gemist? Mag je ook 3 punten geven? Komt Roel daarom ook aan dat even aantal?
Zo is dat, jij mag met mijn post verder nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Magics het volgende:
Je mag niet posten, Arcee en ik hadden eerder geclaimd![]()
Ja, da-haag, mijn post staat er al, ga maar mooi bij mijn post verder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:57 schreef Magics het volgende:
Nou ja laat ook maar, ik ga wel gewoon na jou Gnuif. BTW je had Dido 1 punt teveel gegeven, Heb ik ff hersteld. Arcee is in skaap gevallen ofzo
Nee maar je stond op offline, ik dacht echt dat je weg was. Heb het al aangepast. Nu Gnuif nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, da-haag, mijn post staat er al, ga maar mooi bij mijn post verder.
Eerst commentaar geven en dan zelf voordringen.
Ik heb die status helemaal niet geactiveerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:01 schreef Magics het volgende:
Nee maar je stond op offline
tsja, ik zag het pas toen ik gepost hadquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:51 schreef Magics het volgende:
[..]
Je mag niet posten, Arcee en ik hadden eerder geclaimd![]()
weghalen en opnieuw stemmenquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:02 schreef gnuif het volgende:
[..]
tsja, ik zag het pas toen ik gepost hadwat er aan te doen?
Verder gaan met die post van Magics boven je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:02 schreef gnuif het volgende:
[..]
tsja, ik zag het pas toen ik gepost hadwat er aan te doen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 07:44 schreef stil het volgende:
Chantal-- roddeltante
Joost --klein kind
Menno++
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
Later stemde stil op joost terwijl hij 3 punten (maar eigenlijk 1 punt) had, en had toen eigenlijk gewipt geweest ......... roept u maar, wat doen we ermee??
Leuk spel phileine, maar het is echt te ingewikkeld voor sommigen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |