abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32007281
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef Messenga het volgende:

[..]

Opzich noem je nu 2 marrokanen op.

Voor de rest heb je een ball, beasley, farfan, Koné, Simons, Väyrynen, Alex, Culina, Robert, Gomes.

Moet ik verder gaan?
Simpele ziel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:24:58 #202
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32007541
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef Zwansen het volgende:
Lovende woorden over Cocu van Aadje.

En terecht

En wat werd die Bouaouaouaoauuoazan uitgefloten zeg!
pi_32007792
weer 3 punten erbij
  zondag 6 november 2005 @ 00:01:48 #204
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32008632
Tering wat een redding wat Gomes op die vrije trap van Polak!

Mooi uitgelopen op AZ, nu al perfect weekend toch?
PSV is dé kampioenskandidaat nummer 1, zonder twijfel.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32009099
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:45 schreef WooZ het volgende:
Wat wordt 't vanavond tegen Sparta? 3-0 hopen we maar

Die Polak kwam woorden tekort over Gomés
pi_32009331
6 wedstrijden de 0 al
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32010232
Geweldig inderdaad die Gomes, bij bijna iedere andere keeper zat die laatste vrije trap van Sjaak.
That's all folks!
  zondag 6 november 2005 @ 01:17:20 #208
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32010987
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Simpele ziel
Je wint het niet he
  zondag 6 november 2005 @ 04:28:30 #209
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32015820
quote:
Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Messenga het volgende:

[..]

Je wint het niet he
Dude, ten eerste zijn zijn Afellay en Aissati Nederlanders. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Gullit en Rijkaard Surinamers zijn. Ten tweede is de as van PSV op het veld 9 van de 10 keer Nederlands (of Nederlandstalig > Simons). En ten derde hebben Marokkanen één Rokje en twee Korte broeken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32015839
Gullit is niet in Nederland geboren volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 november 2005 @ 04:33:16 #211
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32015878
quote:
Op zondag 6 november 2005 04:29 schreef fernando_redondo het volgende:
Gullit is niet in Nederland geboren volgens mij
Zou wel kunnen, maar je begrijpt me wel wanneer ik zeg dat wanneer mensen in Nederland geboren zijn en de intensie hebben er te blijven wonen, dat ze dan gewoon Nederlanders zijn, toch?
  zondag 6 november 2005 @ 04:34:54 #212
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32015896
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:16 schreef WooZ het volgende:

[..]

pi_32015908
Kalou wordt voor mij nooit geen Nederlander en Aisati en Afellay hebben niet de intentie om in Nederland te blijven
  zondag 6 november 2005 @ 04:42:16 #214
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32016011
quote:
Op zondag 6 november 2005 04:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Kalou wordt voor mij nooit geen Nederlander en Aisati en Afellay hebben niet de intentie om in Nederland te blijven
Kalou is dan ook niet in Nederland geboren. En waarom zouden A & A niet in Nederlands blijven, afgezien van hun voetbalcarriere?
pi_32016028
Voetbalcarriere is een deel van hun leven en het is maar de vraag of ze na hun carriere terugkeren naar Nederland
  zondag 6 november 2005 @ 08:24:54 #216
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32017076
quote:
Op zondag 6 november 2005 04:43 schreef fernando_redondo het volgende:
Voetbalcarriere is een deel van hun leven en het is maar de vraag of ze na hun carriere terugkeren naar Nederland
Ze zijn hier gewoon geboren en opgegroeid, waarom zouden die hier niet blijven wonen of terugkeren?
pi_32017404
Omdat het ergens anders in Europa of in Marokko beter vertoeven is
pi_32017467
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:38 schreef fernando_redondo het volgende:
Omdat het ergens anders in Europa of in Marokko beter vertoeven is
Zie Jaap Stam
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32017478
Jaap Stam is geen Nederlander met een buitenlandse achtergrond
pi_32017636
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Jaap Stam is geen Nederlander met een buitenlandse achtergrond
Komop man, Afellay en Aisatti zijn gewoon in Utrecht geboren hoor, die kunnen beter tegen de regen dan tegen de zon...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 6 november 2005 @ 10:12:33 #221
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32017684
Yeah... PSV uitgelopen op AZ.. altijd leuk om te lezen hier..
wel lastig om voetbal te volgen.. maar het gaat wel goed met PSV als ik het zo lees
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_32018539
Leuk artikel over Ball, we wisten wel hoe het zat ondertussen, maar toch grappig om te lezen
quote:
Rangers’ chairman decided who played Ball, not McLeish

Philip Dorward finds out why the ex-Rangers defender had to pay to play each game and why he hoped for an injury to team-mate Gregor Vignal

The Michael Ball story is already well-versed. Rangers buy expensive player who gets injured early-doors and then, when he returns after 18 months, Rangers find the clauses in the contract with Everton which mean they can no longer afford to play him, so they try and offload him and he departs in a dramatic deadline day transfer to PSV. End of story?

Well, not quite, because what the player hasn’t talked of before is how the decision not to play him was at David Murray’s behest rather than Alex McLeish’s.

In an exclusive interview with the Sunday Herald in Eindhoven, Ball also reveals how he wished his team-mates would get injured so he could get a game, the fact that he personally had to pay £4,000 a game to play for Rangers, and just who helped get him the move to the Dutch champions.

The narrative begins after Ball had played 44 games in what he calls his ‘first’ season in 2003/04, his eleven 2001 appearances not really counting for him. He was looking forward to his ‘second’ season when suddenly David Murray kick-started the drama.

Part of the £6.5 million deal that took Ball to Ibrox was three payments of £500,000 every time he played 30 games. Rangers paid the first one no problem but rather panicked when they realised they were five games away from another instalment.

“When the season started all of a sudden the management said, ‘Sorry we can’t play you’. Initially no-one even spoke to me and I was like, ‘Why am I not playing?’ Then, before one of the games, the manager said, ‘the chairman wants to speak to you’. He explained the situation, and that’s what killed me,” says the 26 year-old full-back.

“By my 56th game they didn’t want me playing unnecessary games and so they were picking and choosing them for me. It’s funny because I was always on the bench and I’d be hoping that Gregory Vignal would get injured just so I could get a chance to go on and prove a point and say to them, ‘Just pay it!’”

There were plenty of times in the last five months of 2004 where Ball trained all week and went home on a Saturday But, rather than be maudlin, he initially tried to take affirmative action.

“It made me go in and train harder. But then after a while it doesn’t matter what you do – if I became Pele overnight I don’t think I was going to get in the team. You think ‘what is the point?’, but then you hope something will get sorted, which in the end it did.”

Like a fine whodunit, Murray, the player and his agent, Trevor Stevens, sought to solve the mystery. Talk of his contract being ripped up was mooted, as was him not playing at all. In January of this year an interesting compromise was reached.

“Rangers said they’d pay a contribution but they wanted a contribution off myself. I was paying £4,000 every time I played or I came on for Rangers,” explains Ball, who was happy to comply because on £26,000 a week he could afford it, Rangers had stood by him during his injury and it meant playing his part in a league and cup double.

In the end, according to Ball, Rangers paid the £500,000 owed to Everton on the proviso they could see out the deal over the next 30 games with a fee from Rangers and Ball every time he played. Yet, just as he thought the saga was coming to an end, along came another twist.

“We had the same problems at the start of the season where I wasn’t playing, then I played against Celtic, did well and played in the two Champions League games. I was getting dropped because of money. They just wanted me off the wage bill.”

And the catalyst for his departure? Not Dick Advocaat, but Rangers goalkeeper Ronald Waterreus. He initially tipped off his old-team PSV but then informed Ball a few days before the transfer deadline that any deal looked unlikely because he had already played in the Champions League.

So, mid-afternoon on deadline day, he and Stevens were about to board a Midlands-bound flight to meet Birmingham City manager Steve Bruce when Ball’s phone rang; it was the PSV manager Guus Hiddink saying he still wanted to sign him. The only problem was they’d missed the last flight from Glasgow to Holland, however if they got down to London they could still make another. If the film Sliding Doors hadn’t already been written then Ball’s epic tale could have provided the plot.

“We threw it in destiny’s hand, if we made the flight to Holland we went to PSV, if we didn’t then it was a taxi up to Birmingham. But we made it and I ended up signing about ten to 12. It was the bizarrest moment of my life,” he chuckles.

Ball can laugh at it now, especially as he’s fantastically excited about what the future holds. As for Rangers, the moral of the Michael Ball story seems to be don’t touch what you can’t afford.

06 November 2005
Bron: Sunday Herald

Hopelijk is Michael snel terug
pi_32019886
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Komop man, Afellay en Aisatti zijn gewoon in Utrecht geboren hoor, die kunnen beter tegen de regen dan tegen de zon...
Dat beweer ik ook niet maar Spidey zei dat ze graag in Nederland wilde blijven dat is zeker niet zo.
pi_32021759
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 22:13 schreef Goldboy het volgende:
Mooie 3-punten overwinning. Hoewel de wedstrijd niet echt geweldig was. Kone kon eigenlijk weer niet overtuigen.
Ik was gisteren zeer tevreden met Koné, hij speelde precies zoals ik denk dat hij het meeste waard is voor de ploeg. Niet door zelf op een doelpunt te jagen maar door als aangever te fungeren. Met zijn techniek, snelheid en fysiek kan hij de beste aangever worden die PSV ooit gehad heeft

Zeer mooi waren zijn 2 assists en het balletje op Alex in de eerste helft die bijna door de keeper heen schoot .

Voor de rest weer een kutwedstrijd. Sparta moest eerst een levensgrote kans krijgen voordat PSV wakker werd. Toen we binnen de minuut op 2-0 stonden ging de handrem er weer op. Het heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, dat effectieve zakelijke spel. Voordeel: je verspilt geen energie en kan zo langer op alle 3 de fronten maximaal presteren. Nadeel: je kan beter thuis blijven en de samenvatting kijken .

PSV
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 6 november 2005 @ 13:21:15 #225
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_32021801
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik was gisteren zeer tevreden met Koné, hij speelde precies zoals ik denk dat hij het meeste waard is voor de ploeg. Niet door zelf op een doelpunt te jagen maar door als aangever te fungeren. Met zijn techniek, snelheid en fysiek kan hij de beste aangever worden die PSV ooit gehad heeft

Zeer mooi waren zijn 2 assists en het balletje op Alex in de eerste helft die bijna door de keeper heen schoot .

Voor de rest weer een kutwedstrijd. Sparta moest eerst een levensgrote kans krijgen voordat PSV wakker werd. Toen we binnen de minuut op 2-0 stonden ging de handrem er weer op. Het heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, dat effectieve zakelijke spel. Voordeel: je verspilt geen energie en kan zo langer op alle 3 de fronten maximaal presteren. Nadeel: je kan beter thuis blijven en de samenvatting kijken .

PSV
Hij had inderdaad wel z'n momenten, maar hij had daarbij ook wel meerdere malen sullig balverlies, slechte aannamens en slecht pases. Maargoed, spitsen leven van hum momenten laten we hopen dat 't er nog wat meer worden.

De samenvatting was inderdaad nog best aarder. Leuker dan de wedstrijd waarvoor ik m'n seizoenskaart betaal. Maargoed, betere wedstrijden zullen nog wel komen.
Gr.
pi_32021882
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Messenga het volgende:
Opzich he. Opzich heeft PSV een beetje de status van Ajax overgenomen, Wat een buitenlanders legioen
Who cares, zolang er gewonnen wordt?

Jij ben zeker supporter fan van een club die nooit iets wint?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32021930
WOOT! Ik zie nu pas dat AZ punten heeft laten liggen .
pi_32022904
Zo, als Feyenoord nu ook nog punten verliest bij Vitas

Van Ajax hoeven we niets meer te vrezen. Ze staan momenteel met 1-0 achter tegen NEC ( )
We sure are cute for two ugly people.
  zondag 6 november 2005 @ 14:32:58 #229
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32023975
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Neoktheone het volgende:
Ze staan momenteel met 1-0 achter tegen NEC ( )
Eindstand ook 1-0
pi_32023994
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Eindstand ook 1-0
Tihi!
  zondag 6 november 2005 @ 14:37:18 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32024132
KAMPIOENEN
pi_32025476
Nu hopen dat Feyenoord ook wat punten laat liggen
pi_32026317
Wanneer moeten we tegen Feyenoord ?
pi_32026407
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer moeten we tegen Feyenoord ?
11 December in Rotterdam en 12 april in Eindhoven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 15:48:07 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32026459
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 15:59 schreef knep het volgende:
Dikke snikkel, niet gelukt met die kaarten .
Om 09u00:30 waren ze al weg .
Maar goed dit had ik eigenlijk al ingecalculeerd, als PSV doorgaat komt er sowieso nog wel een mooie uitwedstrijd .
hier ook niet gelukt helaas.

leuk weekend is het zo aan het worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32026506
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

11 December in Rotterdam en 12 april in Eindhoven
Zal een belangrijke pot worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 15:52:18 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32026604
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, als Feyenoord nu ook nog punten verliest bij Vitas

Van Ajax hoeven we niets meer te vrezen. Ze staan momenteel met 1-0 achter tegen NEC ( )
was er vanmiddag bij in de Goffert, ajax hoef je echt niet meer te tellen, die speelden wel zo enorm beroerd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 november 2005 @ 16:01:43 #238
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32026933
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:

was er vanmiddag bij in de Goffert, ajax hoef je echt niet meer te tellen, die speelden wel zo enorm beroerd
Ooeeh, jij bent een poly!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 16:03:41 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32027001
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:01 schreef Zapper het volgende:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
pi_32027035
NEC is ook wel een leuke club
pi_32027085
Nijmegen
pi_32027168
Nog ffkes en we lopen ook uit op Feyenoord trouwens...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 16:12:49 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32027287
dit gaat een heel goed weekend worden
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 6 november 2005 @ 16:14:21 #244
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32027330
Dit was pas de 2e thuisoverwinning van NEC dit seizoen.
pi_32027353
Nog even
  zondag 6 november 2005 @ 16:25:10 #246
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32027702
2 puntjes uitgelopen op Feyenoord
pi_32027712
Puntverlies Ajax, Feijenoord én AZ
pi_32027713
Dat ze es affluiten daar in Rotterdam
pi_32027731
Jaaaaaaaaaaaa
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 16:27:03 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32027765
wat een weekend
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 6 november 2005 @ 16:28:14 #251
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32027806
Whehe... Mooi.
  zondag 6 november 2005 @ 16:31:41 #252
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32027916
Alweer bijna kampioen dus.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32027932
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
wat een weekend
Zeer gunstig inderdaad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 6 november 2005 @ 16:38:59 #254
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_32028100
3 punten los
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_32028183
van 1 punt naar 3 punten los
  zondag 6 november 2005 @ 16:43:54 #256
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_32028255
Wat een mooie weken zeg!!! Erg knap gedaan Alleen Milan uit gelijk en de rest (Heerenveen, AZ, Ajax, Milan, Twente, Sparta) allemaal gewonnen Echt super
pi_32028281
tkan haast niet beter
pi_32028359
Wordt een mooie sinterklaasweek vanaf 5 december

De 6e tegen Fener en die zondag erop in de kuip
pi_32028409
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef WooZ het volgende:
Wordt een mooie sinterklaasweek vanaf 5 december

De 6e tegen Fener en die zondag erop in de kuip
Tis toch altijd zo fantastisch gepland voor ons...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 16:51:47 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32028489
ik vind het niet zo erg, er hoeft niet gereisd te worden en van woensdag tot zondag is tijd zat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32028596
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:01 schreef Zapper het volgende:

[..]

pi_32028680
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef ErikT het volgende:
Alweer bijna kampioen dus.
De competitie is nog lang, nu al roepen dat we kampioen zijn lijkt op randstedelijke arrogantie.
  zondag 6 november 2005 @ 17:02:20 #263
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32028844
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De competitie is nog lang, nu al roepen dat we kampioen zijn lijkt op randstedelijke arrogantie.
Ik kom dan ook uit de randstad
pi_32029809
mooi weekend
nog gelukt met de kaarten eend?
  zondag 6 november 2005 @ 17:33:30 #265
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32029839
Oke, ik ga over paar weken voor het eerst naar Eindhoven.

PSv - Fenerbahce
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 17:40:01 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32030064
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef pascalheister het volgende:
mooi weekend
nog gelukt met de kaarten eend?
nee helaas, dus dan maar voor de TV en tegen Fener weer in het stadion
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32035489
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee helaas, dus dan maar voor de TV en tegen Fener weer in het stadion
Ik hoop het wel voor je, dat je deze wedstrijd wel haalt
tzou zomaar weer eens een schitterende wedstrijd zijn, en ik denk dat ik maar wat geld ga inzetten deze keer

Ik heb het wel eens vaker gezegd
maar keer op keer als ik naar PSV ga, dan word er altijd gescoord aan de oost-kant (1ste helft) en wint PSV uiteindelijk met 1-0

Ik ga er gewoon een gokje op wagen
pi_32036658
Voor PSV is het te hopen dat er tegen Fener maar 20.000 man of zo zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 21:13:24 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32036859
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef fernando_redondo het volgende:
er zijn tochal rond de 25.000 passe partous verkocht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32037234
25.000 dan
pi_32037244
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef fernando_redondo het volgende:
Huh? Je bedoelt 20000 fener fans in de thuiswedstrijd voor PSV?! Lijkt me sterk, volgens mij zijn er al zoveel passe partouts verkocht dat dat al niet mogelijk is. En dan dadelijk ook nog voorrang voor seizoenkaarthouders en leden van de supportersvereniging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 21:27:25 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32037364
volgens mij snappen we Fernando niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32037416
ik denk het ook niet
pi_32037496
Als PSV wint of PSV gelijkspeelt en Milan wint doet de wedstrijd tegen Fener er niet meer toe
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 21:33:50 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32037566
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef fernando_redondo het volgende:
Als PSV wint of PSV gelijkspeelt en Milan wint doet de wedstrijd tegen Fener er niet meer toe
en dan hoop je dat het stadion leeg is?

er staat trouwens nog weldegelijk het één en ander op het spel:
-Geld
-Punten voor de Uefalijst
-Het winnen van de groep
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32037581
Des te beter, dan maken we er gewoon een groot feest van tegen Fener. Bovendien komt het stadion toch wel vol, zijn het niet de PSV fans dan komen er wel een paar duizend turken opdagen.
pi_32038204
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dan hoop je dat het stadion leeg is?

er staat trouwens nog weldegelijk het één en ander op het spel:
-Geld
-Punten voor de Uefalijst
-Het winnen van de groep
Geen reden voor iemand om minimaal 30 euro te gaan betalen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 21:55:54 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32038337
om je club je zien? Ik betaal met plezier mn kaartje, al heb ik hem allang betaald
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32038832
Je ging niet hoor als je geen PP had en PSV al geplaatst is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 22:12:25 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32038960
aha als PSV zich al geplaatst heeft worden er nauwelijks kaarten meer verkocht en wordt het niet druk.
dus je hoopt dat het niet druk wordt want dat zou betekenen dat PSV al geplaatst is.
snap ik het dan wat je bedoeld?
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef fernando_redondo het volgende:
oke, dank je, weet ik dat ook weer van mezelf
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32039060
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Geen reden voor iemand om minimaal 30 euro te gaan betalen
of gewoon het plezier om naar een wedstrijd te gaan
pi_32039342
laten we het niet snappen, tis beetje stom om hierover te discussiëren.
sowieso gaan er veel turken kijken denk ik, dus dat komt wel goed qua bezetting
pi_32039812
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef pascalheister het volgende:

[..]

of gewoon het plezier om naar een wedstrijd te gaan
Dan kan je ook naar PSV - Sparta. Is een stuk goedkoper ook
pi_32040922
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Maar heeft niet de sfeer van een CL wedstrijd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 23:14:34 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32041240
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

idd, maar daar is ook minder makkelijk voor aan kaarten te komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32043794
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Joenes het volgende:

[..]

Maar heeft niet de sfeer van een CL wedstrijd.
Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 00:30:30 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32043905
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.
CL wedstrijden bezoeken was jarenlang geen glorie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32044007
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

CL wedstrijden bezoeken was jarenlang geen glorie
Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.
  maandag 7 november 2005 @ 02:40:16 #289
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32046139
geweldig weekend leuk nieuws allemaal!!
trouwens.... (ik mis dus van alles) Maar lange Jan staat helemaal niet meer in de basis??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 7 november 2005 @ 03:19:02 #290
68638 Zwansen
pi_32046426
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.
Zie niet in waarom dat triest is...
pi_32051283
quote:
Op maandag 7 november 2005 03:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zie niet in waarom dat triest is...
Dat is het ook niet. Niet iedereen kan naar alle wedstrijden van PSV. Het is dan toch logisch dat je je geld opspaart voor de bijzondere wedstrijden, dus de wedsrijden met een grote naam.

Mooi weekend . Nu hopen dat we de volgende (lastige) wedstrijd tegen RKC weten te winnen en dat Twente dan punten van Feyenoord afsnoept.
We sure are cute for two ugly people.
pi_32051380
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:40 schreef appelsientje het volgende:
geweldig weekend leuk nieuws allemaal!!
trouwens.... (ik mis dus van alles) Maar lange Jan staat helemaal niet meer in de basis??
dat was toen je weg ging ook al zo
  maandag 7 november 2005 @ 11:45:53 #293
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32051758
quote:

[..]

Wat een bullshit. Alsof iedereen maar overal tijd en geld voor heeft. Als ik in het geld zwom had ik wel een seizoenkaart, passepartout en met genoeg tijd zou ik ook naar alle wedstrijden in het buitenland gaan. Maar zal ik je eens een geheimpje vertellen? Het is allebei niet zo
pi_32051956
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat de helft van de 'echte' wegbleef. Anders was er geen plaats voor 'dagjesmensen'

Maar hoeveel man zou er nu daadwerkelijk komen als PSV al geplaatst. De PP-houders, wat Turken en een verdwaalde dagjesman. Dan zal het echt niet uitverkocht raken.
  maandag 7 november 2005 @ 11:52:54 #295
68638 Zwansen
pi_32051963
Ik moet 3 uur reizen naar Eindhoven dus wedstrijden in het weekend worden al lastig omdat ik zaterdag en zondag werk dus blijft er alleen CL over. (een college skippen is nog wel te doen )

En zo'n dagje PSV is vrij duur, met kaartje, benzine, eten en drinken ben je al snel een eurootje of 60 kwijt. Is voor een student toch vrij veel geld. Dus ja, ik kies de mooie wedstrijden er wel uit.
  maandag 7 november 2005 @ 11:53:32 #296
68638 Zwansen
pi_32051989
quote:

[..]

Hoezo heb je niet de mogelijkheid om wedstrijden van PSV te bezoeken dan?
pi_32051999
quote:
Omdat de helft van de 'echte' wegbleef. Anders was er geen plaats voor 'dagjesmensen'
Maar hoeveel man zou er nu daadwerkelijk komen als PSV al geplaatst is? De PP-houders, wat Turken en een verdwaalde dagjesman. Dan zal het echt niet uitverkocht raken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 11:54:15 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32052009
eerst ff lezen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 11:57:42 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32052100
wie opent de volgende? En is er al een goede tt?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 november 2005 @ 12:25:47 #300
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32053040
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef fernando_redondo het volgende:
ik heb geen passepartout, maar ik ga wel, ongeacht we geplaatst zijn of niet... DUS.
uitzondering op de regel? I think not... ik ken zo nog 6 man binnen m'n vriendenkring die gaan.

op zich had je een leuke theorie, maar we zijn niet allemaal student ofzo
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')