abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32037581
Des te beter, dan maken we er gewoon een groot feest van tegen Fener. Bovendien komt het stadion toch wel vol, zijn het niet de PSV fans dan komen er wel een paar duizend turken opdagen.
pi_32038204
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dan hoop je dat het stadion leeg is?

er staat trouwens nog weldegelijk het één en ander op het spel:
-Geld
-Punten voor de Uefalijst
-Het winnen van de groep
Geen reden voor iemand om minimaal 30 euro te gaan betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 21:55:54 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32038337
om je club je zien? Ik betaal met plezier mn kaartje, al heb ik hem allang betaald
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32038832
Je ging niet hoor als je geen PP had en PSV al geplaatst is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 22:12:25 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32038960
aha als PSV zich al geplaatst heeft worden er nauwelijks kaarten meer verkocht en wordt het niet druk.
dus je hoopt dat het niet druk wordt want dat zou betekenen dat PSV al geplaatst is.
snap ik het dan wat je bedoeld?
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef fernando_redondo het volgende:
oke, dank je, weet ik dat ook weer van mezelf
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32039060
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Geen reden voor iemand om minimaal 30 euro te gaan betalen
of gewoon het plezier om naar een wedstrijd te gaan
pi_32039342
laten we het niet snappen, tis beetje stom om hierover te discussiëren.
sowieso gaan er veel turken kijken denk ik, dus dat komt wel goed qua bezetting
pi_32039812
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef pascalheister het volgende:

[..]

of gewoon het plezier om naar een wedstrijd te gaan
Dan kan je ook naar PSV - Sparta. Is een stuk goedkoper ook
pi_32040922
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Maar heeft niet de sfeer van een CL wedstrijd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 23:14:34 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32041240
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

idd, maar daar is ook minder makkelijk voor aan kaarten te komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32043794
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Joenes het volgende:

[..]

Maar heeft niet de sfeer van een CL wedstrijd.
Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 00:30:30 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32043905
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.
CL wedstrijden bezoeken was jarenlang geen glorie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32044007
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

CL wedstrijden bezoeken was jarenlang geen glorie
Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 02:40:16 #289
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32046139
geweldig weekend leuk nieuws allemaal!!
trouwens.... (ik mis dus van alles) Maar lange Jan staat helemaal niet meer in de basis??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 7 november 2005 @ 03:19:02 #290
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32046426
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.
Zie niet in waarom dat triest is...
pi_32051283
quote:
Op maandag 7 november 2005 03:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zie niet in waarom dat triest is...
Dat is het ook niet. Niet iedereen kan naar alle wedstrijden van PSV. Het is dan toch logisch dat je je geld opspaart voor de bijzondere wedstrijden, dus de wedsrijden met een grote naam.

Mooi weekend . Nu hopen dat we de volgende (lastige) wedstrijd tegen RKC weten te winnen en dat Twente dan punten van Feyenoord afsnoept.
We sure are cute for two ugly people.
pi_32051380
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:40 schreef appelsientje het volgende:
geweldig weekend leuk nieuws allemaal!!
trouwens.... (ik mis dus van alles) Maar lange Jan staat helemaal niet meer in de basis??
dat was toen je weg ging ook al zo
  maandag 7 november 2005 @ 11:45:53 #293
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32051758
quote:

[..]

Wat een bullshit. Alsof iedereen maar overal tijd en geld voor heeft. Als ik in het geld zwom had ik wel een seizoenkaart, passepartout en met genoeg tijd zou ik ook naar alle wedstrijden in het buitenland gaan. Maar zal ik je eens een geheimpje vertellen? Het is allebei niet zo
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32051956
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat de helft van de 'echte' wegbleef. Anders was er geen plaats voor 'dagjesmensen'

Maar hoeveel man zou er nu daadwerkelijk komen als PSV al geplaatst. De PP-houders, wat Turken en een verdwaalde dagjesman. Dan zal het echt niet uitverkocht raken.
  maandag 7 november 2005 @ 11:52:54 #295
68638 Zwansen
pi_32051963
Ik moet 3 uur reizen naar Eindhoven dus wedstrijden in het weekend worden al lastig omdat ik zaterdag en zondag werk dus blijft er alleen CL over. (een college skippen is nog wel te doen )

En zo'n dagje PSV is vrij duur, met kaartje, benzine, eten en drinken ben je al snel een eurootje of 60 kwijt. Is voor een student toch vrij veel geld. Dus ja, ik kies de mooie wedstrijden er wel uit.
  maandag 7 november 2005 @ 11:53:32 #296
68638 Zwansen
pi_32051989
quote:

[..]

Hoezo heb je niet de mogelijkheid om wedstrijden van PSV te bezoeken dan?
pi_32051999
quote:
Omdat de helft van de 'echte' wegbleef. Anders was er geen plaats voor 'dagjesmensen'
Maar hoeveel man zou er nu daadwerkelijk komen als PSV al geplaatst is? De PP-houders, wat Turken en een verdwaalde dagjesman. Dan zal het echt niet uitverkocht raken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 11:54:15 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32052009
eerst ff lezen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 11:57:42 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32052100
wie opent de volgende? En is er al een goede tt?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 november 2005 @ 12:25:47 #300
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32053040
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef fernando_redondo het volgende:
ik heb geen passepartout, maar ik ga wel, ongeacht we geplaatst zijn of niet... DUS.
uitzondering op de regel? I think not... ik ken zo nog 6 man binnen m'n vriendenkring die gaan.

op zich had je een leuke theorie, maar we zijn niet allemaal student ofzo
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')