Geen reden voor iemand om minimaal 30 euro te gaan betalenquote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan hoop je dat het stadion leeg is?
er staat trouwens nog weldegelijk het één en ander op het spel:
-Geld
-Punten voor de Uefalijst
-Het winnen van de groep
quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Je ging niet hoor als je geen PP had en PSV al geplaatst is
of gewoon het plezier om naar een wedstrijd te gaanquote:Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Geen reden voor iemand om minimaal 30 euro te gaan betalen
Dan kan je ook naar PSV - Sparta. Is een stuk goedkoper ookquote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of gewoon het plezier om naar een wedstrijd te gaan
Maar heeft niet de sfeer van een CL wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar PSV - Sparta. Is een stuk goedkoper ook
idd, maar daar is ook minder makkelijk voor aan kaarten te komenquote:Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar PSV - Sparta. Is een stuk goedkoper ook
Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Joenes het volgende:
[..]
Maar heeft niet de sfeer van een CL wedstrijd.
CL wedstrijden bezoeken was jarenlang geen gloriequote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.
Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
CL wedstrijden bezoeken was jarenlang geen glorie
Zie niet in waarom dat triest is...quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.
Dat is het ook niet. Niet iedereen kan naar alle wedstrijden van PSV. Het is dan toch logisch dat je je geld opspaart voor de bijzondere wedstrijden, dus de wedsrijden met een grote naam.quote:Op maandag 7 november 2005 03:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat triest is...
dat was toen je weg ging ook al zoquote:Op maandag 7 november 2005 02:40 schreef appelsientje het volgende:
geweldig weekendleuk nieuws allemaal!!
trouwens.... (ik mis dus van alles) Maar lange Jan staat helemaal niet meer in de basis??
Wat een bullshit. Alsof iedereen maar overal tijd en geld voor heeft. Als ik in het geld zwom had ik wel een seizoenkaart, passepartout en met genoeg tijd zou ik ook naar alle wedstrijden in het buitenland gaan. Maar zal ik je eens een geheimpje vertellen? Het is allebei niet zoquote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus wel alle CL-wedstrijden bezoeken en het kampioensfeest, maar verder thuis blijven? Ik heb de mogelijkheden niet om wedstrijden van PSV te bezoeken, maar anders zou ik ze allemaal bezoeken. Ik vind het toch wel zo nep om alleen bij de glorie te verschijnen. Wees dan consequent.
Omdat de helft van de 'echte' wegbleef. Anders was er geen plaats voor 'dagjesmensen'quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar er kwamen toen al wel veel dagjesmensen op af wanneer er een "grote naam" kwam. Erg triest is dat.
Hoezo heb je niet de mogelijkheid om wedstrijden van PSV te bezoeken dan?quote:Op maandag 7 november 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar hoeveel man zou er nu daadwerkelijk komen als PSV al geplaatst is? De PP-houders, wat Turken en een verdwaalde dagjesman. Dan zal het echt niet uitverkocht raken.quote:Omdat de helft van de 'echte' wegbleef. Anders was er geen plaats voor 'dagjesmensen'
ik heb geen passepartout, maar ik ga wel, ongeacht we geplaatst zijn of niet... DUS.quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Je ging niet hoor als je geen PP had en PSV al geplaatst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |