Ik zou zelfs als ik zo rijk was toch ook echt wel mijn geld willen terug zien. Daar kan ik de heren geen ongelijk in geven eigenlijk. Als je elk jaar een miljoen zou "weggeven" aan PSV loopt je kapitaal natuurlijk ook snel terug...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of als bij Cambuur daar is helemaal niemand meer over
maar in de RvC zitten ook mannen die meer dan 40 miljoen op hun rekening hebben en dan moeilijk gaan doen als ze hun investering niet helemaal terug krijgenals ik zoveel had dan had ik met plezier wat geld aan mijn club gegeven
Hangt af van de hoeveelheid die ik boven de 40 miljoen zou zetten. Als ik 100 miljoen zou bezitten, dan zou ik met alle liefde 15 miljoen in PSV investeren om een Robinho te kopen. Als ik dan na drie jaar ook de volledige winst mag opstrijken bij de verkoop aan Real voor 30 miljoenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zelfs als ik zo rijk was toch ook echt wel mijn geld willen terug zien. Daar kan ik de heren geen ongelijk in geven eigenlijk. Als je elk jaar een miljoen zou "weggeven" aan PSV loopt je kapitaal natuurlijk ook snel terug...
Ik zou gewoon tevreden zijn met mijn geld terug, maar ik zou het ook zeker niet kunnen waarderen als ik er verlies op zou hebben...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hangt af van de hoeveelheid die ik boven de 40 miljoen zou zetten. Als ik 100 miljoen zou bezitten, dan zou ik met alle liefde 15 miljoen in PSV investeren om een Robinho te kopen. Als ik dan na drie jaar ook de volledige winst mag opstrijken bij de verkoop aan Real voor 30 miljoen
quote:Aissati moet nog kiezen: Marokko of Oranje? Pfff, hij heeft nog niet eens hoeven te kiezen tussen nat of elektrisch scheren.
Halve finale lijkt me leuker.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we elkaar ontmoeten in de kwartfinale?
Lijkt me wel leuk eigenlijk
idd en een halve finale doet ook nog teveel pijnquote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef rubbereend het volgende:
doe dan de finale, een Nederlandse club in de kwartfinaledaar heb ik nog trauma's van
komt machlas terug danquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:54 schreef DeTolk het volgende:
Op radioveronica.
Kraay Jr. : Aissatti heeft nog nooit met een meisje gezoend, maar wel tegen Stam, Maldini en Seedorf gespeeld.
DJ (R. v. Someren) : Dan moet ie een keer met Van Persie gaan stappen.
Hehe...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:14 schreef Luizao het volgende:
Zag majstorovic ook nog lopen dinsdag bij t stadion.. als die maar niet komt!
ik heb het na een zin of 3 voor bekeken gehouden...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hahaha, het is heel handig, maar echt begrijpbaar is het nog niet...![]()
* Spideyman poetst zijn scherm schoonquote:
liep samen met gakhokidze (of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 3 november 2005 18:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hehe...
Hier in het Verre Oosten gaan geruchten dat die kale slager voor 100% zeker naar PSV gaat.
Alleen van die hoofden krijg ik al de bibbersquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:04 schreef PyTh het volgende:
Stam en Mastro centraal achterin
The nightmare of every Striker...
Maar jij bent dan ook geen spitsquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:35 schreef twi het volgende:
Van Majstorovic ga ik eerder lachen, die lijkt namelijk vrij veel op Mans, een karakter uit Jalla Jalla met potentieproblemen, om het zo maar te zeggen.
Heb helaas niet gezien wat je gepost hadquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:40 schreef twi het volgende:
/edit: Nevermind, vrij domme opmerking (uitzonderlijk, ik weet 't)
Nou vooruit, ik zei dat in sommige gevallen PSV dus twee keer zou kunnen verliezen, en dan nog door zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb helaas niet gezien wat je gepost had![]()
Klopt, maar aan de andere kant. Milan is tot op het bot gemotiveerd om de komende twee wedstrijden te winnen en dan heeft PSV aan een gelijkspel bij Schalke al genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zei dat in sommige gevallen PSV dus twee keer zou kunnen verliezen, en dan nog door zou kunnen gaan
Maargoed, eerlijk gezegd vind ik het toch wel een lastige uitgangspositie voor PSV. Je kunt gewoon zomaar twee keer verliezen tegen ploegen als Schalke en Fenerbahce.
Ben er niet zo zeker van dat Schalke niet van PSV wint.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:42 schreef Neoktheone het volgende:
Schalke wint niet tegen PSV en AC Milan wint van Fener. Dan hebben we het ook al gehaald geloof ik.
Die kans acht ik nihil of ben ik nou arrogant?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:46 schreef twi het volgende:
Je kunt gewoon zomaar twee keer verliezen tegen ploegen als Schalke en Fenerbahce.
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 november 2005 08:54 schreef PyTh het volgende:
Die kans acht ik nihil of ben ik nou arrogant?![]()
Hoe dan ook, als PSV een punt haalt bij Schalke zijn ze door.quote:Ik ga een hele gewaagde uitspraak doen;
Als PSV scoort in en tegen Schalke gaan we door naar de 2e ronde CL![]()
Groepshoofd of niet maakt mij echt helemaal niet uit, als we de volgende ronde maar halenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:42 schreef Neoktheone het volgende:
Schalke wint niet tegen PSV en AC Milan wint van Fener. Dan hebben we het ook al gehaald geloof ik.
En aangezien eht 0-0 in Gelsenkirchen wordt en 1-0 in Eindhoven worden groepswinnaar met een doelsaldo van 3 voor en 3 tegen![]()
quote:Micheal Ball weer terug op het trainigsveld
Michael Ball is weer teruggekeerd op het trainingsveld van PSV. De Engelse linksback liep in de competitiewedstrijd tegen FC Groningen een scheur in de binnenband van zijn rechterknie op.
ball is sindsdien bezig met zijn revalidatie. Afgelopen week werd de brace - die hij over knie droeg - verwijderd. Ook vandaag stond de 26-jarige verdediger uit Liverpool op het veld. Michael Ball is zelf zeer optimistisch over zijn herstel en hoopt nog voor de winterstop weer in actie te kunnen komen.
Ja maar Van Bommel weer niet. Net nu hij het ook in Barcelona laat zien. Van Basten moet maar eens eerlijk zijn tegenover de pers en uitspreken dat de problemen tussen Van Bommel en Van Basten op het persoonlijke vlak liggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:
goed nieuws van Ball
en Ooijer zit weer bij Oranje
Al zeker 5 wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef JustJunior het volgende:
Sinds wanneer traint Carrizo met het eerste mee*klik*.
En hij moet van Bommel gewoon niet meer voorselecteren als hij hem toch niet opneemt in de definitieve selectie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja maar Van Bommel weer niet. Net nu hij het ook in Barcelona laat zien. Van Basten moet maar eens eerlijk zijn tegenover de pers en uitspreken dat de problemen tussen Van Bommel en Van Basten op het persoonlijke vlak liggen.
op de manier waarop we nu voetballen zeker niet. Als je de wedstrijden bekijkt in de CL hebben we de 0 gehouden (behalve na het rood bij Fener). We geven zo weinig weg, de organisatie staat. Ik heb er meer dan ooit vertrouwen in. Ik denk dat ze bij Schalke best tegen ons op zullen kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben dus gewoon bang dat we alsnog laatste zouden kunnen worden in de poule...
Nee; Doe eensquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Suijk het volgende:
Was dat stuk van Jaap Stam over de prestatie van psv al geplaatst?
mja blijft kut dit, had het idee om eens met me vader te gaan, uurtje rijden goed te doen en een keer leuk voor hemquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
voor de CL enzo kan je ook maar 1 kaartje per CC halen, anders was alles meteen weg
Jij bent over het algemeen ook wel erg pessimistisch vind ik Grrrrrr.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben dus gewoon bang dat we alsnog laatste zouden kunnen worden in de poule...
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat PSV dit jaar misschien wel een van de outsiders is om de CL te winnen...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat PSV dit jaar misschien wel een van de outsiders is om de CL te winnen...
zou zo maar kunnen als de ploeg doorgroeit net als vorig jaar. Maar voor we daar zijn duurt nog wel ff. Maar de organisatie staat en dat was vorig jaar ook de eerste stap, daarna is PSV steeds dwingender gaan spelen met als hoogtepunt hoe we AC milan hebben weggevoetbald.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb inderdaad iemand gevonden die pessimistischer is dan ik over mijn cluppie...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent over het algemeen ook wel erg pessimistisch vind ik Grrrrrr.
Hij is jou in het kwadraat, niet normaal meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad iemand gevonden die pessimistischer is dan ik over mijn cluppie...
mijn clubcard ligt al naast het aparaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:26 schreef knep het volgende:
Je moet er wat voor over hebben.
Morgen om 8u00 opstaan om kaarten proberen te halen voor Schalke uit, heb hier 5 supporters clubcards liggen.
Ik jou ook...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Ik vind DD en Grrrrrrr erg realistische PSV'ers.
Hee, ik zit er al 11 jaar lang iedere wedstrijd op de tribune en heb dus al die uitschakelingen in de CL meegemaakt, daar krijg je trauma's van...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent over het algemeen ook wel erg pessimistisch vind ik Grrrrrr.
ALs we Europees overwinteren is voor mij het seizoen Europees gezien al geslaagd, alles wat er nog bij mocht komen is mooi meegenomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef JustJunior het volgende:
Gaan we nu al denken dat we de CL winnen? Ik zal blij zijn als we overwinteren
MM, we weten onderhand wel dat jij niet onder de indruk bent van de kniebanden van Ball. Die grap begint een beetje oud te worden
In ieder geval een overwinning voor PSV. of het nu met 1-0 is of met 5-0 maakt me niet zo heel veel uit. Maar toch liever met meer dan 1 doelpunt verschil.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:45 schreef WooZ het volgende:
Wat wordt 't vanavond tegen Sparta? 3-0 hopen we maar
12 september ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Joenes het volgende:
[..]
![]()
Vanavond 2-0 tegen Sparta. De voorverkoop voor Fenerbahce begint trouwens op 12 september.
Het erge is dat het geen grap is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef JustJunior het volgende:
MM, we weten onderhand wel dat jij niet onder de indruk bent van de kniebanden van Ball. Die grap begint een beetje oud te worden
Op zich he. Op zich kun jij best zeiken om niks. Ooijer, Lamey, Afellay, Aissati, Zoetebier, Cocu, Reiziger, Vennegoor of Hesselink, De Jong, Sibon en Lucius hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit. Dat is een heel elftal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Messenga het volgende:
Opzich he. Opzich heeft PSV een beetje de status van Ajax overgenomen, Wat een buitenlanders legioen
Opzich noem je nu 2 marrokanen op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op zich he. Op zich kun jij best zeiken om niks. Ooijer, Lamey, Afellay, Aissati, Zoetebier, Cocu, Reiziger, Vennegoor of Hesselink, De Jong, Sibon en Lucius hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit. Dat is een heel elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |