Hee, ik zit er al 11 jaar lang iedere wedstrijd op de tribune en heb dus al die uitschakelingen in de CL meegemaakt, daar krijg je trauma's van...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent over het algemeen ook wel erg pessimistisch vind ik Grrrrrr.
ALs we Europees overwinteren is voor mij het seizoen Europees gezien al geslaagd, alles wat er nog bij mocht komen is mooi meegenomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef JustJunior het volgende:
Gaan we nu al denken dat we de CL winnen? Ik zal blij zijn als we overwinteren
MM, we weten onderhand wel dat jij niet onder de indruk bent van de kniebanden van Ball. Die grap begint een beetje oud te worden
In ieder geval een overwinning voor PSV. of het nu met 1-0 is of met 5-0 maakt me niet zo heel veel uit. Maar toch liever met meer dan 1 doelpunt verschil.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:45 schreef WooZ het volgende:
Wat wordt 't vanavond tegen Sparta? 3-0 hopen we maar
12 september ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Joenes het volgende:
[..]
![]()
Vanavond 2-0 tegen Sparta. De voorverkoop voor Fenerbahce begint trouwens op 12 september.
Het erge is dat het geen grap is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef JustJunior het volgende:
MM, we weten onderhand wel dat jij niet onder de indruk bent van de kniebanden van Ball. Die grap begint een beetje oud te worden
Op zich he. Op zich kun jij best zeiken om niks. Ooijer, Lamey, Afellay, Aissati, Zoetebier, Cocu, Reiziger, Vennegoor of Hesselink, De Jong, Sibon en Lucius hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit. Dat is een heel elftal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Messenga het volgende:
Opzich he. Opzich heeft PSV een beetje de status van Ajax overgenomen, Wat een buitenlanders legioen
Opzich noem je nu 2 marrokanen op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op zich he. Op zich kun jij best zeiken om niks. Ooijer, Lamey, Afellay, Aissati, Zoetebier, Cocu, Reiziger, Vennegoor of Hesselink, De Jong, Sibon en Lucius hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit. Dat is een heel elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |