Landzaat heeft al eens aangegeven dat hij naar een top-3 club wil. Vorig jaar was hij te duur voor de zomerstop, aan het eind kostte hij 'slechts' 5 miljoen. Nu er weer een jaartje van z'n contracht wordt afgesnoept zal hij helemaal niet meer zo duur zijn. Hij zou perfect in de rol van Cocu passen, veel ervaring, tactisch sterk, goed schot. Het is slechts een kwestie van tijdquote:Op donderdag 3 november 2005 10:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Landzaat naar PSV![]()
Wishfull thinking.
Klinkt goed, maar ik dacht dat hij een voorkeur had voor Ajax of Feijenoord. Ik zou hem graag bij PSV zienquote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Landzaat heeft al eens aangegeven dat hij naar een top-3 club wil. Vorig jaar was hij te duur voor de zomerstop, aan het eind kostte hij 'slechts' 5 miljoen. Nu er weer een jaartje van z'n contracht wordt afgesnoept zal hij helemaal niet meer zo duur zijn. Hij zou perfect in de rol van Cocu passen, veel ervaring, tactisch sterk, goed schot. Het is slechts een kwestie van tijd![]()
dr staat ook aan het einde van het stuk "zo luidde de lichaamstaal" dat is wel erg suggestiefquote:Op donderdag 3 november 2005 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Als ik het artikel zo lees, lijkt het alsof er een aantal aannames zijn gedaan. Maar daar kan ik inderdaad niet over oordelen. Wel erg dat de FIOD hem zo behandeld alsof hij een crimineel is. Ik kan zijn reactie dan ook goed begrijpen, maar hoop wel dat hij blijft...
ik heb een beetje hetzelfde gevoel, Westerhof heeft me nog niet kunnen overtuigen en de RvC is me alleen maar tegengevallen, die heren hebben de komst van Robinho tegengehouden, die investering had zich nu al terugbetaaldquote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat uiteindelijk de wrijving tussen Hiddink en de rest van het bestuur van de club eerder zullen leiden tot een vertrek. De indruk die ik krijg van de RvC en onze nieuwe voorzitter is dat het op de eerste plaats medogenloze zakenmensen zijn die niet beschikken over een diepe liefde voor de sport, voor de club, bijster veel verstand van de sport, bijster veel verstand van de club en ook niet uitblinken in creativiteit. Allemaal zaken die een club als PSV wel degelijk nodig heeft om met de beperkte middelen een rol te blijven spelen in Europa en ook in Nederland met enige regelmaat prijzen te blijven pakken.
Ik begrijp uiteraard het belang van een "waakhond" waar het om de financiën gaat, we willen geen toestanden als destijds bij Vitesse bijvoorbeeld. Probleem is echter dat ik de indruk heb dat dat zo'n beetje het enige is waar ze zich mee bezig houden, het hele voetbalbeleid wordt volgens mij door Hiddink uitgezet. Mocht hij vertrekken dan zie ik het ook somber in. Ik vraag me af of Westerhof zelfs maar in staat is om een fatsoenlijke opvolger te selecteren...
Helemaal mee eens. En ik mis ook de warmte en het clubgevoel van Harry van Raaij, ook al begrijp ik dat hij het financieel niet helemaal goed heeft aangepakt. Die koude benadering van nu vind ik jammer...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb een beetje hetzelfde gevoel, Westerhof heeft me nog niet kunnen overtuigen en de RvC is me alleen maar tegengevallen, die heren hebben de komst van Robinho tegengehouden, die investering had zich nu al terugbetaald
gelukkig blijft die warme sfeer binnen de club wel behouden, oa door de familie van Kemenade maar aan de top zou er wat meer clubgevoel mogen komen. Maar wij hebben nog weinig te klagen als je andere clubs in Nederland ziet.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik mis ook de warmte en het clubgevoel van Harry van Raaij, ook al begrijp ik dat hij het financieel niet helemaal goed heeft aangepakt. Die koude benadering van nu vind ik jammer...
of als bij Cambuur daar is helemaal niemand meer overquote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef Neoktheone het volgende:
Dat is waar. Ik ben blij dat het er bij ons niet zo aan toegaat als bij Ajax
Robinho had zichzelf nu echt nog niet terugbetaald, waar zouden die extra inkomsten vandaan hebben moeten komen? Je hebt het wel over een slordige 15 miljoen euro of zoiets. Maar ik heb gewoon het idee dat dat het enige is wat ze kunnen, op de centjes letten. Verder zitten er volgens mij gewoon te weinig mensen in de Raad en het bestuur die een echt voetbalhart hebben en een PSV-hart in het bijzonder. De hele cultuur ommezwaai die zich onder Hiddink heeft voltrokken (het scheppen van een topsport-cultuur) is mijns inziens ook zo'n beetje geheel aan Hiddink te danken. Ik ben bang dat met het vertrek van Hiddink deze weer net zo hard verdwijnt, en dat zou mijn PSV-hart erg veel pijn doen...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb een beetje hetzelfde gevoel, Westerhof heeft me nog niet kunnen overtuigen en de RvC is me alleen maar tegengevallen, die heren hebben de komst van Robinho tegengehouden, die investering had zich nu al terugbetaald
Ik zou zelfs als ik zo rijk was toch ook echt wel mijn geld willen terug zien. Daar kan ik de heren geen ongelijk in geven eigenlijk. Als je elk jaar een miljoen zou "weggeven" aan PSV loopt je kapitaal natuurlijk ook snel terug...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of als bij Cambuur daar is helemaal niemand meer over
maar in de RvC zitten ook mannen die meer dan 40 miljoen op hun rekening hebben en dan moeilijk gaan doen als ze hun investering niet helemaal terug krijgenals ik zoveel had dan had ik met plezier wat geld aan mijn club gegeven
Hangt af van de hoeveelheid die ik boven de 40 miljoen zou zetten. Als ik 100 miljoen zou bezitten, dan zou ik met alle liefde 15 miljoen in PSV investeren om een Robinho te kopen. Als ik dan na drie jaar ook de volledige winst mag opstrijken bij de verkoop aan Real voor 30 miljoenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zelfs als ik zo rijk was toch ook echt wel mijn geld willen terug zien. Daar kan ik de heren geen ongelijk in geven eigenlijk. Als je elk jaar een miljoen zou "weggeven" aan PSV loopt je kapitaal natuurlijk ook snel terug...
Ik zou gewoon tevreden zijn met mijn geld terug, maar ik zou het ook zeker niet kunnen waarderen als ik er verlies op zou hebben...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hangt af van de hoeveelheid die ik boven de 40 miljoen zou zetten. Als ik 100 miljoen zou bezitten, dan zou ik met alle liefde 15 miljoen in PSV investeren om een Robinho te kopen. Als ik dan na drie jaar ook de volledige winst mag opstrijken bij de verkoop aan Real voor 30 miljoen
quote:Aissati moet nog kiezen: Marokko of Oranje? Pfff, hij heeft nog niet eens hoeven te kiezen tussen nat of elektrisch scheren.
Halve finale lijkt me leuker.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we elkaar ontmoeten in de kwartfinale?
Lijkt me wel leuk eigenlijk
idd en een halve finale doet ook nog teveel pijnquote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef rubbereend het volgende:
doe dan de finale, een Nederlandse club in de kwartfinaledaar heb ik nog trauma's van
komt machlas terug danquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:54 schreef DeTolk het volgende:
Op radioveronica.
Kraay Jr. : Aissatti heeft nog nooit met een meisje gezoend, maar wel tegen Stam, Maldini en Seedorf gespeeld.
DJ (R. v. Someren) : Dan moet ie een keer met Van Persie gaan stappen.
Hehe...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:14 schreef Luizao het volgende:
Zag majstorovic ook nog lopen dinsdag bij t stadion.. als die maar niet komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |