Ja, ik snáp wel dat school drop-outs nergens goed voor is, en dat hulp zeker goed is.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het doel is om deze jongeren weer op het rechte pad te krijgen zodat ze een opleiding gaan volgen ipv de hele dag voor de buis hangen.
De kosten/baten analyse is er een voor op de lange termijn. Als deze mensen een opleiding afmaken dan zijn ze niet afhankelijk van een uiterking. Een win-win situatie voor zowel de maatschappij als het individu zelf.
daar vind ik déze wel bij passen.quote:
Ohja, die ook nog...quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet het Fotorolletje van Sebrencia niet.
volgens mij 77 miljoen extra beloofd, voor terrorisme bestrijding, aangekondigd ergens in september, bovenop de 150 miljoen ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
Meer geld naarde AIVD dat gaat helpen!
.
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:43 schreef DarkDancer het volgende:
Schrappen die AIVD, wat een stelletje klootmongolen!
zelfs de gemiddelde breezah-chick weet dat je een keer per maand moet inloggen om account actief te blijven houden!
Of het daadwerkelijk helpt geen idee. Maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:37 schreef Yildiz het volgende:
Ja, ik snáp wel dat school drop-outs nergens goed voor is, en dat hulp zeker goed is.
Maar een méld-plicht? Helpt dat?
nouja, ik vind het niksquote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of het daadwerkelijk helpt geen idee. Maar niet geschoten is altijd mis.
Betere begeleiding, klinkt simpel,quote:Wat stel je anders voor?
\quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef du_ke het volgende:
Verlengde (gedeeltelijke) leerplicht.
Niet-Westerse geschiedenis is voor mietjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn aantekeningen over Khubilai leest.
Ik denk dat het lastig blijft. Zeker als je van huis uit geen stimulans krijgt om je school af te maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:54 schreef Yildiz het volgende:
nouja, ik vind het niks
Betere begeleiding, klinkt simpel,
maargoed, een goede decaan is het halve werk hier, denk ik. Dat de decaan goed blijft stimuleren om een vak te gaan leren, en niet op je 16e te kappen voor een leuk baantje wat op dát moment veel verdiend, maar later niks meer...
Au contraire.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet-Westerse geschiedenis is voor mietjes.
Ik deed het dan ook uit mijn hoofd.quote:En Google ook.
Nôh, ja denk?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Beter dat goud gauw naar Amsterdam brengen denk.
Frans is ook voor mietjes. En vrouwen.quote:
Dat zegt iets over jouw geaardheid. Je zat ook al zo te vissen naar mijn homoseksuele avonturen.quote:Ik deed het dan ook uit mijn hoofd.
Eens, maar dan zou de decaan toch beter een keer de ouders uit kunnen nodigen voor een gesprek, of niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig blijft. Zeker als je van huis uit geen stimulans krijgt om je school af te maken.
De thuis situatie heeft een grotere impact dan een decaan die het beste met je voor heeft, dat is ook belangrijk maar de thuis situatie is mi het belangrijkste.
Je pogingen tot bitsheid zijn even geslaagd als Stukavluchten boven Stalingrad.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Frans is ook voor mietjes. En vrouwen.
[..]
Dat zegt iets over jouw geaardheid. Je zat ook al zo te vissen naar mijn homoseksuele avonturen.
Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand tegenlicht gezien (en dan is deze vraag met name gericht op de rechtse medemens).
Ik ontken ook niet dat een goede decaan belangrijk is. Maar als de motivatie er niet meer is bij de scholier heb je ook niet meer zoveel aan een decaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:15 schreef Yildiz het volgende:
Eens, maar dan zou de decaan toch beter een keer de ouders uit kunnen nodigen voor een gesprek, of niet?
Het is geen heilige overtuiging slechts een van de vele wegen die naar Rome leidenquote:Wat is er toch met die heilige overtuiging, dat als je alles in de gaten houdt, dat het dan vanzelf goed moet gaan?
Nee waar ging het over?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand tegenlicht gezien (en dan is deze vraag met name gericht op de rechtse medemens).
Bekijk de uitzending maar, beelden zeggen meer dan woorden! http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/24602307/quote:
en gesprekken met een werkgever, een sociale werkplaats desnoods, of iets van een duaal-opleidingstraject waar ze leren (1 dag in de week) en 4 dagen in de week werken?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat een goede decaan belangrijk is. Maar als de motivatie er niet meer is bij de scholier heb je ook niet meer zoveel aan een decaan.
Ik vind het nogal een onbe-argumenteerde oplossing, net zoals je daarnet zei:quote:[..]
Het is geen heilige overtuiging slechts een van de vele wegen die naar Rome leiden
Al die dingen bestaan al en toch zijn er veel drop-outs. Dat hele vmbo moet op de schop.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:21 schreef Yildiz het volgende:
en gesprekken met een werkgever, een sociale werkplaats desnoods, of iets van een duaal-opleidingstraject waar ze leren (1 dag in de week) en 4 dagen in de week werken?
Zoiets werkt toch n stuk beter?
Ik denk dat je deze nieuwe werkwijze een kans moet geven. Het heeft wel potentie heb ik het idee.quote:Ik vind het nogal een onbe-argumenteerde oplossing, net zoals je daarnet zei:
'niet geschoten is altijd mis'
Waarom vooral de "rechtse" medemens? of is dit weer "huilie" gedrag?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je reactie is huilie gedrag. Meet je eens niet die slachtofferrol aanquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom vooral de "rechtse" medemens? of is dit weer "huilie" gedrag?
Geef eens een keer normaal antwoord troetelallochtoonquote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je reactie is huilie gedrag. Meet je eens niet die slachtofferrol aan![]()
*stampt met voet op grond*quote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je pogingen tot bitsheid zijn even geslaagd als Stukavluchten boven Stalingrad.
De "rechtse" medemens heeft namelijk vaak de neiging om alles zeer selectief te bekijken. Dus alles wat positief is omtrent bepaalde onderwerpen negeren, en de negatieve zaken overdrijven.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geef eens een keer normaal antwoord troetelallochtoon![]()
Ik heb deze trouwens gezien en vandaar mijn vraag.
Ga je dan maar door D-Men laten nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
*stampt met voet op grond*
Ik ben een bitch, een bitch, een bitch, hoor je!
Ik wordt haast wekelijks voor bitch uitgemaakt, wat betekend dat?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die roepen een bitch te zijn, zijn dat per definitie niet.
Ah dus toch huilie gedrag dusquote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De "rechtse" medemens heeft namelijk vaak de neiging om alles zeer selectief te bekijken. Dus alles wat positief is omtrent bepaalde onderwerpen negeren, en de negatieve zaken overdrijven.![]()
Je bent toch een man? Het woord bitch lijkt me dan te duiden op een verwijzing naar homoseksueel -of vrouwelijk gedragquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Yildiz het volgende:
Ik wordt haast wekelijks voor bitch uitgemaakt, wat betekend dat?
De betekenis is verschillend voor mannen en vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik wordt haast wekelijks voor bitch uitgemaakt, wat betekend dat?
Ik ben anders enorm positief:quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De "rechtse" medemens heeft namelijk vaak de neiging om alles zeer selectief te bekijken. Dus alles wat positief is omtrent bepaalde onderwerpen negeren, en de negatieve zaken overdrijven.![]()
Ik maandag nog, 2 kéér!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog nooit een mooie Marokkaanse vrouw gezien.![]()
Volgende keer foto's maken tenzij je een SE W8ooi hebt, die maakt een hels lawaai als je foto's maaktquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Yildiz het volgende:
Ik maandag nog, 2 kéér!
Ze was mooi gekleed enzo, zag er leuk uit, maargoed, ja, dat is het dan.
Goed ideequote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgende keer foto's maken tenzij je een SE W8ooi hebt, die maakt een hels lawaai als je foto's maakt![]()
De kans dat je een klap krijg is een stuk groter heb ik het ideequote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Yildiz het volgende:
Goed idee
vragen of je samen met n mooie meid op de foto mag, vinden ze vast leuk
nee echt!wie weet zegt ze nog ja ook
![]()
Ook als ik het netjes en lief vraag?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De kans dat je een klap krijg is een stuk groter heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |