Niets dus.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in je leven, naast koloniseren?
Reptillians rule the world.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://cyber.law.harvard.edu/blogs/static/dowbrigade/condia.jpg]afbeelding][/url]
O, jij, Vasco da Gama van me.quote:
Wat zijn dat nu?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Reptillians rule the world.
Een mythe gepropagandeerd door (voornamelijk) ene David Icke waarin reptielachtige buitenaardsen de schaduwregering van de VS domineren en uiteraard zijn zij schuldig aan alle ellende aan de wereld (volgens David Icke c.s.).quote:Op woensdag 2 november 2005 13:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat zijn dat nu?
Over me dom voelen gesproken.
Ik ben blij om te lezen dat het allemaal niet zo erg is als het soms lijkt. De wereld is dus nog niet verlorenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn posts reflecteren niet per sé mijn mening. Misschien zeg ik wel het exact het tegenovergestelde van M. om hem te ergeren of om hem aan het denken te zetten naar een ander gedachtenpatroon dan de huidige zelfwalging.
Ik kan ook met opzet "buiten de lijnen vh normale" denken om zo tot nieuwe inzichten te komen of wie weet ben ik wel een beleidsmedewerker van een politieke denktank.Niemand op fok die het antwoord ooit te te weten zal komen.
Oh. En toen ik gisteren Jaap de Hoop Scheffer verticaal zag knipperen, dacht ik nog: "Die moet eens naar de opticien!"quote:Op woensdag 2 november 2005 13:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een mythe gepropagandeerd door (voornamelijk) ene David Icke waarin reptielachtige buitenaardsen de schaduwregering van de VS domineren en uiteraard zijn zij schuldig aan alle ellende aan de wereld (volgens David Icke c.s.).
Ah je bedoelt die duistere bovenkamerquote:Op woensdag 2 november 2005 13:28 schreef du_ke het volgende:
Denktank zolderkamer hebben we het dan over.
Met een beetje geluk zal iedereen het straks weten.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:21 schreef Floripas het volgende:
En? Werk jij bij een politieke denktank, finder?
quote:Sinds de invoering van het nieuwe boetebeleid van de Nederlandse Spoorwegen (NS), is het aantal zwartrijders fors gedaald. Vorige maand betrapten conducteurs veertig procent minder reizigers die zonder geldig kaartje reisden.
De resultaten overtreffen de verwachtingen van de NS, die rekenden op eenvijfde minder zwartrijders. "Blijkbaar kopen calculerende zwartrijders nu wèl vooraf een kaartje", aldus de NS.
Reizigers kunnen sinds 1 oktober geen kaartje meer in de trein kopen. Wie zonder geldig vervoersbewijs in de trein zit, riskeert een boete van 35 euro.
Oh? Vertel?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zal iedereen het straks weten.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef Floripas het volgende:
Ik ga maar eens een keer een feestje geven met De sfeer van een staatsgreep. Wodka schenken, opruiende liederen zingen. Dat lijkt me mieters!
Ja, terrorisme en libertarisme wordt 't helemaal deze zomer.quote:
Tegenwoordig zit alles tussen de oren.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Floripas het volgende:
Ja, terrorisme en libertarisme wordt 't helemaal deze zomer.
Niks geweldsmonopolies aan staten! Wij doen het massaal zelf!
Ik zal zo eens wat inzoomenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef Floripas het volgende:
Wat staat daar op dat glas? sokioui viktai?
Doe eens n duidelijker plaatje.quote:
Ze lijkt me niet iemand die haar mavo heeft afgerond, nee.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe eens n duidelijker plaatje.
[afbeelding]
Sojoez viktar!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef du_ke het volgende:
dit beter?
[afbeelding]
Het is een oekrainse fles wodka. Daar hebben ze zowaar vorig jaar nog hun oranje revolutie gehad.
Siliconenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Yildiz het volgende:
Doe eens n duidelijker plaatje.
[afbeelding]
Toevallig wou ik het daar nét over hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet iemand die haar mavo heeft afgerond, nee.
Ik heb vooral in New York City héle andere programmas gezien om College Drop-Outs tegen te gaan (ook daar speelt het, het album van Kanye West heet zelfs College Drop-Out).quote:MELDPLICHT DROP-OUT
Minister: Jongeren moeten gemeenten daginvulling melden
van onze binnenlandredactie
DEN HAAG — Jongeren die te vroeg stoppen met school worden
verplicht aan hun gemeente te vertellen hoe zij hun dag doorkomen.
Zo kunnen gemeentes beter bepalen met welke maatregelen ze de dropout
opnieuw aan werk of verdere scholing kunnen helpen. Drop-outs
die hier niet aan meewerken, hangt een boete boven het hoofd. Dat heeft
Onderwijsminister Maria van der Hoeven gisteren geschreven aan de
Tweede Kamer. Vrijdag praat het kabinet over de
manier waarop de meldplicht opgelegd kan worden als de leerwerkplicht
tot 23 jaar aan de orde komt. Dan wordt ook duidelijk hoe ver gemeentes
kunnen gaan met het volgen van voortijdige schoolverlaters.
De minister waarschuwde alvast dat een jongere, die midden op
de dag uren voor de televisie hangt, straks een probleem heeft.
In 2004 stopten 64.000 jongeren voortijdig met school. Tweederde
van hen ging aan het werk. Daarnaast zijn er ook nog 44.000 dropouts
uit eerdere jaren. In totaal waren er in 2004 zo’n 108.000 jongeren
die als drop-out te boek staan en die uitvielen zonder minimaal mbo-2 te
hebben gehaald. Het aantal dropouts dat vorig jaar toch weer met
een opleiding begon, bedroeg 24.000.
In 2003 waren eveneens 64.000 jongeren die vroegtijdig de school
hadden verlaten. Opgeteld bij het aantal drop-outs uit eerdere jaren,
bedroeg het totale aantal uitvallers in dat jaar 90.000.
Het streven is om het aantal dropouts in 2010 te halveren tot maximaal
35.000. Daarbij is het uitgangspunt de zogeheten ’nulmeting’ uit
2002. Toen verlieten 70.000 scholieren zonder diploma het onderwijs.
Verder komt er een onderzoek naar verlenging van de leerplicht. Nu
moeten jongeren na hun zestiende nog een jaar lang minstens twee dagen
per week naar school; Van der Hoeven wil dat zij dan volledig leerplichtig
worden. Zie verder pagina 2
Vervolg van pagina 1
De Kamer vindt echter dat Van der Hoeven veel meer haast
moet maken met het aanpakken van scholieren die te vroeg van
school gaan. „Het gaat te traag”, zei Tweede Kamerlid Balemans
(VVD) gisteren. PvdA-Kamerlid Hamer vindt ook de leerwerkplicht
niet ver genoeg gaan. Zij houdt vast aan het eigen voorstel
om jongeren pas van hun verplichtingen te ontslaan als ze
een diploma hebben gehaald. Van der Hoeven benadrukte dat
het niet de bedoeling is om de werkende drop-outs weer naar
school te sturen. Wel wil ze dat werkgevers hen de mogelijkheid
geven om alsnog een schooldiploma te halen.
wat is de controle hiermee? Nul, mijns inziens. Het nut? Heel minimaal mijns inziens.quote:Maria? Ja, ik tik nu een boek, hoort u het toetsenbord rammelen?
Jep, genoteerd,
okey, doei!
doei!
...
ja ik was even bezig, nu kan ik weer verder MSN-en, gamen, of wát dan ook
Jou wou ik nét om wat feiten vragen, de vraag staan in mijn bovenstaande post.quote:
Mag, magquote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
Yildiz, dat album van Kanye West is echt briljant
...oh, je verwacht een inhoudelijke reactie?
Ik ben het er zéker mee eens dat het een probleem is dat dient aangepakt te worden (zal ik er maar n topic van maken?) Maar is dít nu de de enigste manier om het aan te pakken?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het een goed initiatief.
School drop-outs vormen de werklozen van morgen. Daar moet je vroeg bij zijn. Ik zou nog een stap verder willen gaan. Het feit dat deze jongeren stoppen met school zegt ook iets over de opvoeding.
Je moet dus ook de ouders aanpakken.
Ik vind haar een beetje eng.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jou wou ik nét om wat feiten vragen, de vraag staan in mijn bovenstaande post.
Tevens, k vind het een lekker wijf, niet zeuren
Zou prima kunnenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sojoez viktar!
Over de ruimtecapsule die de Amerikanen versloeg?
Het is vast niet de enige manier. Het is een manier.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben het er zéker mee eens dat het een probleem is dat dient aangepakt te worden (zal ik maar n topic maken ervan?) Maar is dít nu de de enigste manier om het aan te pakken?
Weet jij hoe ze het in de USA aanpakken?
Mja, dat is ook een oplossing om Jerry-publiek en trailer-trash erbij te krijgen, maar dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is vast niet de enige manier. Het is een manier.
Ik weet niet hoe ze het in de VS aanpakken, gewoon in je sop gaar laten koken? Ik weet wel dat daar geen leerplicht is.
Over domheid gesproken.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik voel me zelfs bij de posts van Geillustreerde Sporten niet dom, bij de C&H topics van Floripas is dat wel anders.
Postnatale abortus weer invoerenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het een goed initiatief.
School drop-outs vormen de werklozen van morgen. Daar moet je vroeg bij zijn. Ik zou nog een stap verder willen gaan. Het feit dat deze jongeren stoppen met school zegt ook iets over de opvoeding.
Je moet dus ook de ouders aanpakken.
Helemaal voorkomen kan je het natuurlijk nooit. Je hebt altijd een sociale onderklasse die de noodzaak van onderwijs niet ziet. Ik vermoed ook dat de meeste drop-outs uit gezinnen komen met laag opgeleide ouders.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:18 schreef Yildiz het volgende:
Mja, dat is ook een oplossing om Jerry-publiek en trailer-trash erbij te krijgen, maar dat is ook niet alles.
Maar dan krijg je weer mensen die dat ethisch niet verantwoord vinden, lastig die moderne tijdenquote:
Je spreekt de ouders aan op hun verantwoordelijkheid. Niets mee misquote:Op woensdag 2 november 2005 14:21 schreef du_ke het volgende:
Overigens wel raar jij met je eigen verantwoordelijkheid. Maar dan wel de ouders er op aanspreken.
Het is natuurlijk een hartstikke nobel doel, het aantal school drop-outs minderen.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helemaal voorkomen kan je het natuurlijk nooit. Je hebt altijd een sociale onderklasse die de noodzaak van onderwijs niet ziet. Ik vermoed ook dat de meeste drop-outs uit gezinnen komen met laag opgeleide ouders.
Maar je kunt het aantal drop-outs natuurlijk wel tot een minimum proberen te beperken.
Het doel is om deze jongeren weer op het rechte pad te krijgen zodat ze een opleiding gaan volgen ipv de hele dag voor de buis hangen.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Yildiz het volgende:
Het is natuurlijk een hartstikke nobel doel, het aantal school drop-outs minderen.
Maar, wat is het nut van dít registrerenEn de kosten / baten analyse?
Ik tast hier in het duister.
daar vind ik déze wel bij passen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |