En jachtgeweer (dat zijn het in canada vnl volgens mij) is toch wat anders dan een gun in je nachtkastje om een inbreker mee af te schieten of je zoontje z'n medeleerlingenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach in Canada zijn volgens mij in verhouding meer wapens dan in de VS. Wat wil je beweren?
Een leuk verhaaltje:
[..]
Bron: Amerikanen zijn niet gek, Charles Groenhuijsen
Een dorp is in no way representatief voor de rest van het land.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach in Canada zijn volgens mij in verhouding meer wapens dan in de VS. Wat wil je beweren?
Een leuk verhaaltje:
[..]
Bron: Amerikanen zijn niet gek, Charles Groenhuijsen
Oh nu komt er ineens een ander argument. Wapens zijn wapens hoor. Met beide kan je als persoon iemand ombrengen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef du_ke het volgende:
![]()
En jachtgeweer (dat zijn het in canada vnl volgens mij) is toch wat anders dan een gun in je nachtkastje om een inbreker mee af te schieten of je zoontje z'n medeleerlingen.
Het is wel een leuke anekdotequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Een dorp is in no way representatief voor de rest van het land.
Ja, het zijn allemaal lumberjacks. Geen Hell's Angels, Bandidos of Mafiosi te bekennen daar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef du_ke het volgende:
![]()
[..]
En jachtgeweer (dat zijn het in canada vnl volgens mij)
Du_ke op bijna alle onderwerpen onwetend en onnozel, vergeef het hem.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te makkelijk wapens de schuld geeft van problemen in (arme) Amerikaanse wijken/steden.
In sommige dorpen heb je een sociale cohesie van hier tot Tokio. Geen wonder dat daar weinig criminaliteit is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is wel een leuke anekdote
Bovendien ligt het in de buurt van Atlanta, niet de kleinste stad
Oh zo komen we nog ergensquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef du_ke het volgende:
Niet de schuld maar wel een belangrijke factor...
En dan nnog weet ik behalve over de reptillians overal meer vanaf dan jijquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Du_ke op bijna alle onderwerpen onwetend en onnozel, vergeef het hem.
alleen Michiel Smit is een echte Nederlanderquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
AC Milan heeft evenveel Nederlanders in de basis als PSV.
Maar dan geef je dus toe dat het niet aan de wapens ligt maar eerder aan de mensen zelf.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
In sommige dorpen heb je een sociale cohesie van hier tot Tokio. Geen wonder dat daar weinig criminaliteit is.
Ja maar zonder die wapens is de kans dat mensen doden ook een stuk kleiner. Dat ben je met mij eens mag ik hopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh zo komen we nog ergens
Je bent het er dus wel mee eens dat niet wapens mensen doden maar mensen elkaar doden?
OMG een 'analyze' van de film Bowling for Columbine..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/59059#2326056
Smit meteen aan't spammen.
Volgens mij zoeken ze schutters..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef du_ke het volgende:
![]()
[..]
En jachtgeweer (dat zijn het in canada vnl volgens mij) is toch wat anders dan een gun in je nachtkastje om een inbreker mee af te schieten of je zoontje z'n medeleerlingen.
Dan halen ze die toch gewoon uit Amerika, ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken ze schutters..
[afbeelding]
Als dat zo was zou je geen GroenLinks stemmen. De (kleuter)leidster van GroenLinks bijvoorbeeld, voegt minder aan de politiek toe dan een dooie hond die net afgekeurd is voor begeleiden van compleet gezonde mensen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan nnog weet ik behalve over de reptillians overal meer vanaf dan jij.
Dat zou best kunnen ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef du_ke het volgende:
Ja maar zonder die wapens is de kans dat mensen doden ook een stuk kleiner. Dat ben je met mij eens mag ik hopen.
Misschien hebben ze een hekel aan Amerika ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan halen ze die toch gewoon uit Amerika, ik zie het probleem niet.
Canada is ook wel interessant. Beetje saai maar mss moet ik daar maar heen gaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij zoeken ze schutters..
[afbeelding]
Ja, raar is dat he? Dat idee heb ik ook. Het moet daar godvergeten saai zijn en er lopen beren enzo...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Canada is ook wel interessant. Beetje saai maar mss moet ik daar maar heen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |