Mja eigenlijk wel inderdaad. Even photoshop starten maar weer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:54 schreef Feestkabouter het volgende:
is Antarctica niet het grootste eiland van de wereld?
Zonder de discussie 'alles is door water omringd dus alles is een eiland' te willen starten........
het continent is toch Oceanie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:08 schreef renz0r het volgende:
Australie en Antartica zijn continenten, dus GEEN eilanden.
Groenland is het grootste eiland ter wereld, omdat dat bij denenmarken hoort en geen continent is.
hee vanuit Australië hierrr. Erg gezellig en mooi, vandaag ff regen maar wel lekker warm. Ik heb me in NL ingeent. Ik kreeg het terug van het ziekenfonds dus scheelt welquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:49 schreef Kontiki het volgende:
Ik reis over ongeveer een jaar vanuit Australie naar Thailand, om daar 1 maand te blijven. Weet iemand of het goedkoper is om je hier in NL alvast te laten inenten voor Thailand, of dat je dat beter in Australie kunt laten doen? Ik vertrek 6 december aanstaande al naar Australie, ik denk dan ook dat ik dat later daar laat doen.
quote:Op maandag 7 november 2005 03:00 schreef appelsientje het volgende:
En de groetjes vanuit Australie !!
En wat is precies het verschil tussen een continent en een werelddeel?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:35 schreef Skande het volgende:
Australië is een continent. Oceanië een werelddeel. Groenland is inderdaad het grootste eiland, maar niet persé omdat het bij Denemarken hoort.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werelddeelquote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat is precies het verschil tussen een continent en een werelddeel?
Volgens mij is er niet een soort leeftijdsgrens. Het ligt helemaal aan jezelf. Ik wil ook ooit nog een keer naar Australië om te gaan trekken daar een jaar lang maar dat gaat zeker nog een hele tijd duren. Ik ben nu bijna 21 en voordat ik daar zit ben ik zeker wel 25... Ik ga eerst volgend jaar 5 maand wonen in Nieuw-Zeeland, 3 weken rondtrekken daar en nog een week in Zuid-Korea bivakkeren. Kijken hoe dat loopt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef -calimero- het volgende:
wat is volges jullie eigelijk een mooie leeftijd om een reis van ongeveer een jaar te maken naar Austraië en omstreken? ik ben nu 22 en voel me eigelijk al vrij oud om dit te gaan doen, maar ik wil het wel heel graag. Probleem is dat ik pas over 2,5 jaar klaar ben met school, en dan dus al bijna 25 ben... Ik weet niet of ik mijn school hiervoor en jaar wil onderbreken.
Is zoiets nog leuk om te doen als je 25 bent?
Dat lijkt me echt geen enkel probleem. Ik denk dat backpackers gemiddeld zo rond de 22, 23 zijn. Jonger dan 20 komt minder voor dan je zou denken. Ik heb eergisteren mijn reisgroep ontmoet en dat waren allemaal twintigers, waarvan een paar van 26 en 27. En je visum kan je tot je 30e aanvragen. No worriesquote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef -calimero- het volgende:
wat is volges jullie eigelijk een mooie leeftijd om een reis van ongeveer een jaar te maken naar Austraië en omstreken? ik ben nu 22 en voel me eigelijk al vrij oud om dit te gaan doen, maar ik wil het wel heel graag. Probleem is dat ik pas over 2,5 jaar klaar ben met school, en dan dus al bijna 25 ben... Ik weet niet of ik mijn school hiervoor en jaar wil onderbreken.
Geen probleem zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef -calimero- het volgende:
31e toch? Ik meende dat dat met een jaar verlengd was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geen enkel probleem. Ik denk dat backpackers gemiddeld zo rond de 22, 23 zijn. Jonger dan 20 komt minder voor dan je zou denken. Ik heb eergisteren mijn reisgroep ontmoet en dat waren allemaal twintigers, waarvan een paar van 26 en 27. En je visum kan je tot je 30e aanvragen. No worries
Weet iemand toevallig hoe dat met Nieuw-Zeeland zit?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:29 schreef hbruyn het volgende:
Je moet voor je 32ste in het land komen, en dan is het een jaar geldig.
Aanvragen moet je volgens mij voor je 31ste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |