Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:ik ga pitten
![]()
Keep the soul alive plo![]()
en kom eens een keertje meeten, fuck werken in het weekend
Ik heb ook 'net' een stage achter de rug die precies hetzelfde was.. Ze waren erg onder de indrukquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Net op tijd om deze reactie nog te zien
Ja het is eigenlijk een orienterende stage, maar een hele dag mariokart of bomberman spelen begint ook op een gegeven moment te vervelen. Plus dat ik natuurlijk wel tegenover de anderen wil laten zien waar ik zoal mee bezig ben (zowel collega's als school) En niet dat ik met een mond vol tanden sta als ze vragen wat ik daar nou eigenlijk doe
maar volgens mij hebben m'n collega's dezelfde gedachtes als jij, ze hadden nooit verwacht dat wij nu al 'zo ver' zouden zijn met onze taak (ik en stagegenoot). En dat terwijl we eigenlijk nog veel harder kunnen werken
Me tooquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef ploderus het volgende:
Ben trouwens ook pleite.. Eens kijken wat voor troep er op tv wordt aangeboden![]()
Truste straks!![]()
Ja leuk is dat, dan stuur je iets enthousiaster dan waar de ander op berekend is. Leuke taferelen krijg je dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef bwt het volgende:
Zo bwt ook weer in tha house
net terug van de fitness. Zal morgen wel weer spierpijn in de benen hebben.
Ik durf zonder problemen bij velen achterop. Heb al vaker bij iemand anders mee gereden.
Eigenlijk stuur ik dan en de berijder geeft gas. ik gebruik de knietjes om mee te sturen. is iemand al eens behoorlijk van geschriokken toen ik dat deed.
quote:
Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Net op tijd om deze reactie nog te zien
Ja het is eigenlijk een orienterende stage, maar een hele dag mariokart of bomberman spelen begint ook op een gegeven moment te vervelen. Plus dat ik natuurlijk wel tegenover de anderen wil laten zien waar ik zoal mee bezig ben (zowel collega's als school) En niet dat ik met een mond vol tanden sta als ze vragen wat ik daar nou eigenlijk doe
maar volgens mij hebben m'n collega's dezelfde gedachtes als jij, ze hadden nooit verwacht dat wij nu al 'zo ver' zouden zijn met onze taak (ik en stagegenoot). En dat terwijl we eigenlijk nog veel harder kunnen werken
is inderdaad erg leuk ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, dan stuur je iets enthousiaster dan waar de ander op berekend is. Leuke taferelen krijg je dan.![]()
ik spreek uit ervaring![]()
damn wat een indelingquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.![]()
Jij hebt manager skills.![]()
![]()
Oh bij mij ook hoor, alleen Hicham is zo'n geluksbal.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef bwt het volgende:
[..]
damn wat een indeling
bij mij is het koppie thee, en dan komen de eerste telefoontjes binnen en dat houd pas op als ik naar huis ga
Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoornquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Ik heb bij worldpimber achteropgezeten, beat that
Suicide mission [afbeelding]
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoorn![]()
die vervelende file die maar niet harder wou rijden als 80![]()
en lang leve de nskwart voor 8 was ik thuis.... pokke stukje amsterdam - almere heb ik gewoon 1 1/2 uur langer over gedaan als normaal
![]()
ja, die trein stond stil naast het nemo gebouw.... pleur dat pakje in het water... probleem opgelost... kunnen de treinen er gewoon langsquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komen
hmmm 2 personen? A'dam?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komen
hmm, wist dat ze aangehouden waren... maar zijn ook al vrijgelatenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hmmm 2 personen? A'dam?![]()
R2-D2 is daar niet nog een of ander krantenbericht van?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum
als R2-D2 en rebbel hun maandelijkse problemen hebben is dit misschien nog een optie voor je
Ik doe niet aan hoerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum
als R2-D2 en rebbel hun maandelijkse problemen hebben is dit misschien nog een optie voor je
Waar blijft zijn kwade reactie nou?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ook de motor van Stinkie gespot bij hem thuis
[plaaike]
zie de gele walvis
Ik heb ook een minivakantie!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lache man.....wat mensen al niet gaan doen in een vakantie....![]()
Rebbeltjuh is 2 weken geleden ook in Madurodam geweest, en nee.......wij hadden nix stuk gemaakt
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:46 schreef ploderus het volgende:
Voor de mensen die wel eens in de buurt van Nieuw Vennep komen; daar ligt ook wel een aardig industrieterreintjeLekkere bochtjes
![]()
Daar ben ik afgelopen zondag ff wezen 'toeren'![]()
![]()
En het voordeel is nog dat je motor ook niet zo snel gejat zal worden![]()
[afbeelding]
Lang leve video surveillance![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben vandaag nog wat motoren gespot
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Herr.Flick het volgende:
* Herr.Flick 's computer is weer gefixed!
![]()
![]()
Jouw reacties maken tegenwoordig een significant kleiner deel uit van het totale topic, tis wel te merken dat je destijds dus je werk serieus namquote:
En waar ben jij nu in eens?Je wist toch dat ik vroeg in de nacht thuis zou zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat die raket niet opvliegt![]()
Dan zou er nog meer 2-deling ontstaan in de Nederlandse Samenleving![]()
plo was bezig geweest dus ik vond het wel redelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
En waar ben jij nu in eens?Je wist toch dat ik vroeg in de nacht thuis zou zijn?
Het is trouwens helemaal stil op Fok Mc
![]()
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]Deze tip ga ik binnenkort eens uitchecken want ik ben al tijden op zoek naar een speelplekje dichtbij Amsterdam zonder al te veel verkeer
Raak je alleen maar gefrustreerd en aangehouden van
Ben ik tegenwoordig jouw vervanger dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
plo was bezig geweest dus ik vond het wel redelijk
Bezorg die zooi dan speciaal bij haar op de motor..quote:Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh
[afbeelding]
Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg![]()
Dit soort kaartjes krijg je om de zoveel tijd wel omdat je bijvoorbeeld een krant vergeet e.d, maar klachten over de brommer zijn echt zielig.
(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen
)
Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus.![]()
En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was
)
Dit alles was een vriendendienst van mijn baas, zij hoefde hier niks voor te betalen en ik kreeg uiteraard wel gewoon betaald. Een tijdje later heeft ze 'het vertrouwen opgezegd' in de winkel terwijl de boel nog niet eens klaar was.Dan ben je toch echt gestoord, als iemand als vriendendienst een aantal honderd euro's aan je kwijtscheld om vervolgens alle contact te verbreken
![]()
Ik weet dus precies met wat voor mens ik te maken heb hier
Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, okquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.![]()
Jij hebt manager skills.![]()
![]()
Maar ik vindt hem wel heel leukquote:Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh
[afbeelding]
Dit soort kaartjes krijg je om de zoveel tijd wel omdat je bijvoorbeeld een krant vergeet e.d, maar klachten over de brommer zijn echt zielig.
(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen
)
Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus.![]()
En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was
)
Dit alles was een vriendendienst van mijn baas, zij hoefde hier niks voor te betalen en ik kreeg uiteraard wel gewoon betaald. Een tijdje later heeft ze 'het vertrouwen opgezegd' in de winkel terwijl de boel nog niet eens klaar was.Dan ben je toch echt gestoord, als iemand als vriendendienst een aantal honderd euro's aan je kwijtscheld om vervolgens alle contact te verbreken
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok
ohja, mogguh
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok
ohja, mogguh
dat zijn zwaar gefrustreerde mensenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh
[afbeelding]
)
)
![]()
Was je vriend met zichzelf aan het spelen toen ie jou filmde? Did he get offquote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!![]()
[..]
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken![]()
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus![]()
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
![]()
Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Jouw reacties maken tegenwoordig een significant kleiner deel uit van het totale topic, tis wel te merken dat je destijds dus je werk serieus nam![]()
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.![]()
![]()
Gisteren was ik zo'n beetje de hele dag pleite.![]()
Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.![]()
Vandaag zijn de wielen misschien klaar bij Safe, heb gevraagd of ze gelijk de nieuwe lagers erin kunnen monteren, binnen en buitenbandje.
Morgen misschien de boel op de motor monteren.![]()
De goeie zjin nog steeds in de minderheid...quote:Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh
[afbeelding]
![]()
Gezien het briefje wordt dat wel verwachtquote:(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen)
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten gevenquote:Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus.![]()
)
Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef R2-D2 het volgende:
Moguh![]()
m'n eerste aanvaring al gehad voor vandaag. Mevrouw van de Consumentenservice vond het niet kunnen dat er een motor op de parkeerplaats staat tussen de directieauto's![]()
Waar maken mensen zich druk om...
Dan kan ie op het fok neuk lijstjequote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |