abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31879677
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
i ik ga pitten

Keep the soul alive plo en kom eens een keertje meeten, fuck werken in het weekend
Truste
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31879687
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Net op tijd om deze reactie nog te zien

Ja het is eigenlijk een orienterende stage, maar een hele dag mariokart of bomberman spelen begint ook op een gegeven moment te vervelen. Plus dat ik natuurlijk wel tegenover de anderen wil laten zien waar ik zoal mee bezig ben (zowel collega's als school ) En niet dat ik met een mond vol tanden sta als ze vragen wat ik daar nou eigenlijk doe

maar volgens mij hebben m'n collega's dezelfde gedachtes als jij, ze hadden nooit verwacht dat wij nu al 'zo ver' zouden zijn met onze taak (ik en stagegenoot). En dat terwijl we eigenlijk nog veel harder kunnen werken

Ik heb ook 'net' een stage achter de rug die precies hetzelfde was.. Ze waren erg onder de indruk
pi_31879707
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Leather rules
vrouw met smaak
pi_31879845
Ben trouwens ook pleite.. Eens kijken wat voor troep er op tv wordt aangeboden
Truste straks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:53:28 #205
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31879966
Zo bwt ook weer in tha house
net terug van de fitness. Zal morgen wel weer spierpijn in de benen hebben.

Ik durf zonder problemen bij velen achterop. Heb al vaker bij iemand anders mee gereden.
Eigenlijk stuur ik dan en de berijder geeft gas. ik gebruik de knietjes om mee te sturen. is iemand al eens behoorlijk van geschriokken toen ik dat deed.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_31880060
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef ploderus het volgende:
Ben trouwens ook pleite.. Eens kijken wat voor troep er op tv wordt aangeboden
Truste straks!
Me too

*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31880125
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef bwt het volgende:
Zo bwt ook weer in tha house
net terug van de fitness. Zal morgen wel weer spierpijn in de benen hebben.

Ik durf zonder problemen bij velen achterop. Heb al vaker bij iemand anders mee gereden.
Eigenlijk stuur ik dan en de berijder geeft gas. ik gebruik de knietjes om mee te sturen. is iemand al eens behoorlijk van geschriokken toen ik dat deed.
Ja leuk is dat, dan stuur je iets enthousiaster dan waar de ander op berekend is. Leuke taferelen krijg je dan.

ik spreek uit ervaring
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31880134
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:55 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Me too

en meteen naar de rest, dan hoef ik niet zo veel keer achter elkaar te

[ Bericht 21% gewijzigd door Rausdouwer op 01-11-2005 22:05:10 ]
pi_31880378
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Net op tijd om deze reactie nog te zien

Ja het is eigenlijk een orienterende stage, maar een hele dag mariokart of bomberman spelen begint ook op een gegeven moment te vervelen. Plus dat ik natuurlijk wel tegenover de anderen wil laten zien waar ik zoal mee bezig ben (zowel collega's als school ) En niet dat ik met een mond vol tanden sta als ze vragen wat ik daar nou eigenlijk doe

maar volgens mij hebben m'n collega's dezelfde gedachtes als jij, ze hadden nooit verwacht dat wij nu al 'zo ver' zouden zijn met onze taak (ik en stagegenoot). En dat terwijl we eigenlijk nog veel harder kunnen werken

Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.

Jij hebt manager skills.
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:05:53 #210
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31880511
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ja leuk is dat, dan stuur je iets enthousiaster dan waar de ander op berekend is. Leuke taferelen krijg je dan.

ik spreek uit ervaring
is inderdaad erg leuk ja.
heb me daarna ook erg ingehouden
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:08:41 #211
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31880619
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.

Jij hebt manager skills.
damn wat een indeling
bij mij is het koppie thee, en dan komen de eerste telefoontjes binnen en dat houd pas op als ik naar huis ga
pi_31880769
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef bwt het volgende:

[..]

damn wat een indeling
bij mij is het koppie thee, en dan komen de eerste telefoontjes binnen en dat houd pas op als ik naar huis ga
Oh bij mij ook hoor, alleen Hicham is zo'n geluksbal.

Ik voer 120 orders in en dan heb ik nog maar een halve dag gehad (dat is gelukkig lang niet altijd meer, daar heb ik tegenwoordig een collega voor. ). Daarna mag ik nog allerlei Excel sheets bewerken, problemen oplossen en 100 e-mails beantwoorden. Als ik de mails niet binnen 2 dagen heb beantwoord dan krijg ik klachten. Sowieso krijg ik al urgente herinneringen aan het einde van iedere dag voor de mails die niet zijn beantwoord.
pi_31880795
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Ik heb bij worldpimber achteropgezeten, beat that

Suicide mission [afbeelding]
Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoorn
die vervelende file die maar niet harder wou rijden als 80

en lang leve de ns kwart voor 8 was ik thuis.... pokke stukje amsterdam - almere heb ik gewoon 1 1/2 uur langer over gedaan als normaal
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:22:53 #214
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31881129
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoorn
die vervelende file die maar niet harder wou rijden als 80

en lang leve de ns kwart voor 8 was ik thuis.... pokke stukje amsterdam - almere heb ik gewoon 1 1/2 uur langer over gedaan als normaal
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komen
pi_31881274
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef bwt het volgende:

[..]

Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komen
ja, die trein stond stil naast het nemo gebouw.... pleur dat pakje in het water... probleem opgelost... kunnen de treinen er gewoon langs
pi_31881461
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef bwt het volgende:

[..]

hmmm 2 personen? A'dam?

R2-D2 is daar niet nog een of ander krantenbericht van?
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:35:32 #217
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31881666
pi_31881765
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

hmmm 2 personen? A'dam?

R2-D2 is daar niet nog een of ander krantenbericht van?
hmm, wist dat ze aangehouden waren... maar zijn ook al vrijgelaten
bericht op nu.nl
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:46:08 #219
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31882093
Hey Fulcrum

als R2-D2 en rebbel hun maandelijkse problemen hebben is dit misschien nog een optie voor je
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31882634
Truste
pi_31882864
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Truste
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:08:10 #222
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31882880
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum

als R2-D2 en rebbel hun maandelijkse problemen hebben is dit misschien nog een optie voor je
Subtielvoor de dames.

i Morgen meer replies misschien.
pi_31883077
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum

Ik doe niet aan hoeren

Bovendien zijn er genoeg leuke dames
pi_31883378
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:

en ook de motor van Stinkie gespot bij hem thuis

[plaaike]

zie de gele walvis
Waar blijft zijn kwade reactie nou?
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Lache man.....wat mensen al niet gaan doen in een vakantie....

Rebbeltjuh is 2 weken geleden ook in Madurodam geweest, en nee.......wij hadden nix stuk gemaakt
Ik heb ook een minivakantie!
Maandag pas begint alles weer
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:30:38 #225
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31883609
* Herr.Flick 's computer is weer gefixed!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31884109
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:46 schreef ploderus het volgende:
Voor de mensen die wel eens in de buurt van Nieuw Vennep komen; daar ligt ook wel een aardig industrieterreintje Lekkere bochtjes
Daar ben ik afgelopen zondag ff wezen 'toeren'

En het voordeel is nog dat je motor ook niet zo snel gejat zal worden
[afbeelding]
Lang leve video surveillance
Deze tip ga ik binnenkort eens uitchecken want ik ben al tijden op zoek naar een speelplekje dichtbij Amsterdam zonder al te veel verkeer Raak je alleen maar gefrustreerd en aangehouden van
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben vandaag nog wat motoren gespot

[afbeelding]
Leuke foto's, met al die motoren Volgens mij hebben we hier te maken met echte liefhebbers Die Connexion bus aanvaring met de motor kan je trouwens ook nog leuk gebruiken in bepaalde MF-topcis tegenwoordig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:30 schreef Herr.Flick het volgende:
* Herr.Flick 's computer is weer gefixed!

pi_31884315
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:

i Morgen meer replies misschien.
Jouw reacties maken tegenwoordig een significant kleiner deel uit van het totale topic, tis wel te merken dat je destijds dus je werk serieus nam
pi_31885907
Niet veel gebeurd tijdens mijn afwezigheid zo te zien.
pi_31886084
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Gelukkig dat die raket niet opvliegt
Dan zou er nog meer 2-deling ontstaan in de Nederlandse Samenleving
En waar ben jij nu in eens?Je wist toch dat ik vroeg in de nacht thuis zou zijn?
Het is trouwens helemaal stil op Fok Mc
pi_31886297
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef richardgie het volgende:

[..]

En waar ben jij nu in eens?Je wist toch dat ik vroeg in de nacht thuis zou zijn?
Het is trouwens helemaal stil op Fok Mc
plo was bezig geweest dus ik vond het wel redelijk
  woensdag 2 november 2005 @ 01:39:54 #231
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31886691
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31887751
morgen
  woensdag 2 november 2005 @ 07:41:09 #233
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31887940
Hoi
pi_31887985
mogguh

Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg Dit soort kaartjes krijg je om de zoveel tijd wel omdat je bijvoorbeeld een krant vergeet e.d, maar klachten over de brommer zijn echt zielig. (ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen )

Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus. En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was )

Dit alles was een vriendendienst van mijn baas, zij hoefde hier niks voor te betalen en ik kreeg uiteraard wel gewoon betaald. Een tijdje later heeft ze 'het vertrouwen opgezegd' in de winkel terwijl de boel nog niet eens klaar was. Dan ben je toch echt gestoord, als iemand als vriendendienst een aantal honderd euro's aan je kwijtscheld om vervolgens alle contact te verbreken

Ik weet dus precies met wat voor mens ik te maken heb hier

pi_31888118
Moggûh!
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:46 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Deze tip ga ik binnenkort eens uitchecken want ik ben al tijden op zoek naar een speelplekje dichtbij Amsterdam zonder al te veel verkeer Raak je alleen maar gefrustreerd en aangehouden van
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus

Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan

[ Bericht 14% gewijzigd door ploderus op 02-11-2005 08:23:07 ]
pi_31888131
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef worldpimber het volgende:

[..]

plo was bezig geweest dus ik vond het wel redelijk
Ben ik tegenwoordig jouw vervanger dan?
pi_31888139
quote:
Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh

[afbeelding]

Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg Dit soort kaartjes krijg je om de zoveel tijd wel omdat je bijvoorbeeld een krant vergeet e.d, maar klachten over de brommer zijn echt zielig. (ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen )

Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus. En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was )

Dit alles was een vriendendienst van mijn baas, zij hoefde hier niks voor te betalen en ik kreeg uiteraard wel gewoon betaald. Een tijdje later heeft ze 'het vertrouwen opgezegd' in de winkel terwijl de boel nog niet eens klaar was. Dan ben je toch echt gestoord, als iemand als vriendendienst een aantal honderd euro's aan je kwijtscheld om vervolgens alle contact te verbreken

Bezorg die zooi dan speciaal bij haar op de motor..
Even met 14.000RPM door dat straatje raggen. Kijken hoe ze dan denkt over het geluid van je brommer
pi_31888366
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Jij hebt manager skills.
Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok

ohja, mogguh
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31888568
Goeie morgen allemaal.
pi_31888599
quote:
mogguh

[afbeelding]

Maar ik vindt hem wel heel leuk .(Welke achterlijke randdediel bedenkt zoiets )
pi_31889211
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok

ohja, mogguh

goede morgen allemaal
  woensdag 2 november 2005 @ 10:21:39 #242
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31890104
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

ohja, mogguh

What can you do for the company

Mogge
Let's race
Buienradar
pi_31890212
Moguh

m'n eerste aanvaring al gehad voor vandaag. Mevrouw van de Consumentenservice vond het niet kunnen dat er een motor op de parkeerplaats stond tussen de directieauto's

Waar maken mensen zich druk om...

Edit:
Door emoties overmand heb ik schrijffouten gemaakt

[ Bericht 19% gewijzigd door R2-D2 op 02-11-2005 10:37:41 ]
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 2 november 2005 @ 10:27:03 #244
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31890227
quote:
mogguh

[afbeelding]

dat zijn zwaar gefrustreerde mensen die alles aangrijpen om maar te kunnen klagen
dat komt omdat ze eigenlijk helemaal geen leven hebben en op deze manier krijgen ze toch nog een beetje aandacht

a ben jij wel weer klaar met dat gezeik
Let's race
Buienradar
pi_31890298
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!
[..]

Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus

Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan

Was je vriend met zichzelf aan het spelen toen ie jou filmde? Did he get off
  woensdag 2 november 2005 @ 10:32:52 #246
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31890348
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Jouw reacties maken tegenwoordig een significant kleiner deel uit van het totale topic, tis wel te merken dat je destijds dus je werk serieus nam
Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.

En gisteren, de eerste normale werkdag was ik na het opstaan zo'n beetje de hele dag en avond pleite.

Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk , een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.

Vandaag zijn de wielen misschien klaar bij Safe, heb gevraagd of ze gelijk de nieuwe lagers erin kunnen monteren, binnen en buitenbandje.
Morgen misschien de boel op de motor monteren.
pi_31890406
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.

Gisteren was ik zo'n beetje de hele dag pleite.

Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.

Vandaag zijn de wielen misschien klaar bij Safe, heb gevraagd of ze gelijk de nieuwe lagers erin kunnen monteren, binnen en buitenbandje.
Morgen misschien de boel op de motor monteren.
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzo (of je safe/motoport achtige zaken bij jou in de buurt moeten wel goed funcitoneren natuurlijk )
pi_31890408
quote:
mogguh

[afbeelding]

Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg
De goeie zjin nog steeds in de minderheid...
quote:
(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen )
Gezien het briefje wordt dat wel verwacht
quote:
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven
pi_31890424
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef R2-D2 het volgende:
Moguh

m'n eerste aanvaring al gehad voor vandaag. Mevrouw van de Consumentenservice vond het niet kunnen dat er een motor op de parkeerplaats staat tussen de directieauto's

Waar maken mensen zich druk om...
Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.
pi_31890543
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:

En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven
Dan kan ie op het fok neuk lijstje Worldpimber-klant van worldpimber

of ben je uitgehuwelijkt worldpimber
Disclaimer:
(let op de uitbundige aanwezigheid van smileys, die duid op een vorm van humor en tegelijkertijd nieuwsgierigheid)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')