quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
heyz! een teken van leven in de FokMC![]()
Ik dacht al dat ik weer topickiller aan het worden was..![]()
Cool stukje video, waar je sig uit komtquote:
Gezond ben ik al lang niet meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd rijk is voor gays, zolang je maar gezond bent is alles goed![]()
[..]
Als ik morgen niet teffusvroeg op zou moeten zou ik egwel met je nachtmeeten nuquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben vandaag nog wat motoren gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
en ook de motor van Stinkie gespot bij hem thuis
[afbeelding]
zie de gele walvis
[afbeelding]
En Popijn in zijn jonge jaren op een sportieve motor
[afbeelding]
op een feestje in Amsterdam
[afbeelding]
en op de gracht in Utrecht stonden ook 2 choppertjes
[afbeelding]
en er werd er ook een bijna platgereden door een debiele busschaffeur
[afbeelding]
en wie moest er weer iets stukmaken vandaag ?
[afbeelding]
en wat ze stukgemaakt heeft ook maar mee naar huis neemt![]()
[afbeelding]
Ik heb al een rode hoofddoek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik morgen niet teffusvroeg op zou moeten zou ik egwel met je nachtmeeten nu![]()
[..]
Leuke foto'sKan meteen zien dat jullie motorliefhebbers zijn heH [afbeelding]
En Raus moet Marokkaan wordenBeetje gebouwen jatten
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
btw, het boeit jullie niets waarschijlnijk, maar toch, vandaag nieuwe breedbeeld flatscreen tv, wat een verschil met voorheen
Ja nou je het over rood hebt, ook nog eens rode schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja nou je het over rood hebt, ook nog eens rode schoenen
En dat van die motor + motorkleding wisten we al
Is je lievelingskleur toevallig euhm ... blauw
@Mercy: Je bent vrij groothoofdje te gebruiken, dat weet je tochPleur alles er maar op wat je leuk lijkt
Je kunt het ook bewaren voor de momenten dat er te weinig gepost wordt zodat je het topic wat nieuw leven in kunt blazen
@Roadkill: Lekker boeienddan moet je wel mij het Wachtwoord geven anders kan ik er niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet doen, niet te vertrouwen die gast!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan moet je wel mij het Wachtwoord geven anders kan ik er niet op![]()
Blauw was al de lievelingskleur van mijn broer, dus die mocht ik niet meer als lievelingskleur hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja nou je het over rood hebt, ook nog eens rode schoenen
En dat van die motor + motorkleding wisten we al
Is je lievelingskleur toevallig euhm ... blauw
Roodquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Blauw was al de lievelingskleur van mijn broer, dus die mocht ik niet meer als lievelingskleur hebben.Toen werd het maar groen, maar na 20 jaar groen raakte ik er een beetje op uit gekeken.
![]()
ik durf dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Raar maar waar, ik DURF niet eens achterop te zitten bij een motor
Ik heb het gedurfd !quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik durf dat ook niet hoorwil wel de controle houden
Dat krijg je met controlfreax, heb ik dus ook, zelfs in de auto wil ik me nog wel eens met de bestuurder bemoeienquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik durf dat ook niet hoorwil wel de controle houden
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat krijg je met controlfreax, heb ik dus ook, zelfs in de auto wil ik me nog wel eens met de bestuurder bemoeienAls netwerkbeheerman ben je ook IN control natuurlijk, mooi bepalen wie wel en niet kunnen forummen of msn'en
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in je eentje aan een tafel in de kantine tijdens de lunch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |