Ik ben in ieder geval ruim over de helft van mijn opleiding..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Bijna klaar dus![]()
Ben ook aan het werken, rijk is me nog niet gelukt, die lap grond laat ook op zich wachten maar morgen wel voor een huis kijken
Die ZX10 is momenteel een GSXR750 en circuit blijft nog steeds de A15![]()
Lopen is slecht voor je joh! Slijtage aan knieen enz.. Daarom heb ik toendertijd besloten te gaan motorrijden. Je kunt er overal mee komen, en je hebt minimale slijtage aan slijtageledematen..quote:
Maar uhm...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef ploderus het volgende:
Wtf?! Begint het nu ook al een neucqclubje te worden?![]()
Aan de andere kant.. De man-vrouw verhoudingen beginnen eindelijk een beetje beter te worden![]()
Wordt er nog gemeet vannacht?![]()
Idd rijk is voor gays, zolang je maar gezond bent is alles goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:03 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval ruim over de helft van mijn opleiding..
Rijk worden wordt altijd maar overgewaardeerd.. Maar ik zou best een keer willen proberen hoe het voeltMaar zolang je een motor en iets van een circuit hebt, is alles best toch
Werd net gebeld. Vriend van me komt zo langs.. Daar gaat mijn tentamenleertijd![]()
NEe, voetballen is slecht voor mijn poten. Bier en chips voor mijn pens en daarom dus rennen en fitnessquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lopen is slecht voor je joh! Slijtage aan knieen enz.. Daarom heb ik toendertijd besloten te gaan motorrijden. Je kunt er overal mee komen, en je hebt minimale slijtage aan slijtageledematen..
Als je een beetje normaal formaat motor hebt, kun je zelfs tussen de schappen van de albert heijn komen
iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd rijk is voor gays, zolang je maar gezond bent is alles goed![]()
Voetballen is zowieso slechtquote:[..]
NEe, voetballen is slecht voor mijn poten. Bier en chips voor mijn pens en daarom dus rennen en fitness
Motorrijden zou ook wel eens leuk zijn ja![]()
Laatste maanden flink erbij ingeschoten. Ook omdat ik weer me voetballen begonnen was. Daar ben ik weer meegekapt dus nu weer vol aan de bak met fitness. Kwam er gisteren achter dat mijn top jaren alweer 2 jaar achter me liggen. Toen met gemak 110 kilo bank drukken, nu zit ik alweer te stuntelen met 80 kiloquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
iddToch zou ik wel eens gewoon een korte periode rijk willen zijn.. Kijken hoe het voelt
[..]
Voetballen is zowieso slechtBier en chips heft dat dan al weer een beetje op en dan heft rennen die bier en chips weer op..
Motorrijden laat je de ellende in zijn algeheel even gewoon vergeten![]()
Maar doe je nog fanatiek fitness?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Laatste maanden flink erbij ingeschoten. Ook omdat ik weer me voetballen begonnen was. Daar ben ik weer meegekapt dus nu weer vol aan de bak met fitness. Kwam er gisteren achter dat mijn top jaren alweer 2 jaar achter me liggen. Toen met gemak 110 kilo bank drukken, nu zit ik alweer te stuntelen met 80 kilo![]()
![]()
MAar ga er wel weer voor, had het er ook wel ff mee gehad, beetje veel van het zelfde op een gegeven moment. Ik heb nu de spirit weer gevonden![]()
Idd, dat is zo zonde. Je merkt het gelijk, maar het is met fitness zo dat als je eenmaal begonnen bent het eigenlijk not done is om te stoppenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:27 schreef ploderus het volgende:
[..]Ken het gevoel.. Paar keer een training overslaan betekent al weer een daling in de gewichten
Laat staan twee jaar
Maar je bouwt het gelukkig wel weer sneller op als je het al een keer gehad hebt..
Succes met de wederopbouw in ieder gevalOok al heb je weer lekker spierpijn, gewoon doorgaan
Ik ga er weer vandoor.. Komt zo bezoek![]()
![]()
Ciao allen!![]()
They're all minequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef ploderus het volgende:
Wtf?! Begint het nu ook al een neucqclubje te worden?![]()
Aan de andere kant.. De man-vrouw verhoudingen beginnen eindelijk een beetje beter te worden![]()
Wordt er nog gemeet vannacht?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef ploderus het volgende:
[..]
heyz! een teken van leven in de FokMC![]()
Ik dacht al dat ik weer topickiller aan het worden was..![]()
Cool stukje video, waar je sig uit komtquote:
Gezond ben ik al lang niet meerquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd rijk is voor gays, zolang je maar gezond bent is alles goed![]()
[..]
Als ik morgen niet teffusvroeg op zou moeten zou ik egwel met je nachtmeeten nuquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben vandaag nog wat motoren gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
en ook de motor van Stinkie gespot bij hem thuis
[afbeelding]
zie de gele walvis
[afbeelding]
En Popijn in zijn jonge jaren op een sportieve motor
[afbeelding]
op een feestje in Amsterdam
[afbeelding]
en op de gracht in Utrecht stonden ook 2 choppertjes
[afbeelding]
en er werd er ook een bijna platgereden door een debiele busschaffeur
[afbeelding]
en wie moest er weer iets stukmaken vandaag ?
[afbeelding]
en wat ze stukgemaakt heeft ook maar mee naar huis neemt![]()
[afbeelding]
Ik heb al een rode hoofddoek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik morgen niet teffusvroeg op zou moeten zou ik egwel met je nachtmeeten nu![]()
[..]
Leuke foto'sKan meteen zien dat jullie motorliefhebbers zijn heH [afbeelding]
En Raus moet Marokkaan wordenBeetje gebouwen jatten
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
btw, het boeit jullie niets waarschijlnijk, maar toch, vandaag nieuwe breedbeeld flatscreen tv, wat een verschil met voorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |