abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31889211
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok

ohja, mogguh

goede morgen allemaal
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  woensdag 2 november 2005 @ 10:21:39 #242
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31890104
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok

ohja, mogguh

What can you do for the company

Mogge
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31890212
Moguh

m'n eerste aanvaring al gehad voor vandaag. Mevrouw van de Consumentenservice vond het niet kunnen dat er een motor op de parkeerplaats stond tussen de directieauto's

Waar maken mensen zich druk om...

Edit:
Door emoties overmand heb ik schrijffouten gemaakt

[ Bericht 19% gewijzigd door R2-D2 op 02-11-2005 10:37:41 ]
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 2 november 2005 @ 10:27:03 #244
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31890227
quote:
Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh

[afbeelding]

Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg Dit soort kaartjes krijg je om de zoveel tijd wel omdat je bijvoorbeeld een krant vergeet e.d, maar klachten over de brommer zijn echt zielig. (ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen )

Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus. En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was )

Dit alles was een vriendendienst van mijn baas, zij hoefde hier niks voor te betalen en ik kreeg uiteraard wel gewoon betaald. Een tijdje later heeft ze 'het vertrouwen opgezegd' in de winkel terwijl de boel nog niet eens klaar was. Dan ben je toch echt gestoord, als iemand als vriendendienst een aantal honderd euro's aan je kwijtscheld om vervolgens alle contact te verbreken

Ik weet dus precies met wat voor mens ik te maken heb hier

dat zijn zwaar gefrustreerde mensen die alles aangrijpen om maar te kunnen klagen
dat komt omdat ze eigenlijk helemaal geen leven hebben en op deze manier krijgen ze toch nog een beetje aandacht

a ben jij wel weer klaar met dat gezeik
Let's race
Buienradar
pi_31890298
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!
[..]

Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus

Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan

Was je vriend met zichzelf aan het spelen toen ie jou filmde? Did he get off
  woensdag 2 november 2005 @ 10:32:52 #246
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31890348
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Jouw reacties maken tegenwoordig een significant kleiner deel uit van het totale topic, tis wel te merken dat je destijds dus je werk serieus nam
Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.

En gisteren, de eerste normale werkdag was ik na het opstaan zo'n beetje de hele dag en avond pleite.

Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk , een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.

Vandaag zijn de wielen misschien klaar bij Safe, heb gevraagd of ze gelijk de nieuwe lagers erin kunnen monteren, binnen en buitenbandje.
Morgen misschien de boel op de motor monteren.
pi_31890406
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.

Gisteren was ik zo'n beetje de hele dag pleite.

Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.

Vandaag zijn de wielen misschien klaar bij Safe, heb gevraagd of ze gelijk de nieuwe lagers erin kunnen monteren, binnen en buitenbandje.
Morgen misschien de boel op de motor monteren.
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzo (of je safe/motoport achtige zaken bij jou in de buurt moeten wel goed funcitoneren natuurlijk )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31890408
quote:
Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh

[afbeelding]

Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg
De goeie zjin nog steeds in de minderheid...
quote:
(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen )
Gezien het briefje wordt dat wel verwacht
quote:
Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus. En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was )
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven
pi_31890424
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef R2-D2 het volgende:
Moguh

m'n eerste aanvaring al gehad voor vandaag. Mevrouw van de Consumentenservice vond het niet kunnen dat er een motor op de parkeerplaats staat tussen de directieauto's

Waar maken mensen zich druk om...
Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.
pi_31890543
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:

En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven
Dan kan ie op het fok neuk lijstje Worldpimber-klant van worldpimber

of ben je uitgehuwelijkt worldpimber
Disclaimer:
(let op de uitbundige aanwezigheid van smileys, die duid op een vorm van humor en tegelijkertijd nieuwsgierigheid)
  woensdag 2 november 2005 @ 10:43:54 #251
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_31890601
Heej ppl, ben op zoek naar een mooi pak voor de motor, ben net begonnen met rijden en beschik als arme student nog niet over een mooie motor. Vrijdag wil ik een broek en handschoenen gaan komen.

Nu ben ikzelf geinterreseert in de supersportklasse, heb al een paar sidi laarsjes en een mooie helm van shark. De twee motoren waar ik nu op kan rijden is een rode yamaha fazer en een blauwe kawasaki zx9r, de laatste laat ik nog even links staan ivm teveel vermogen.

Heeft iemand tips voor een broek en handschoenen qua kleuren, blauw vind ik op zich wel mooi
Wat is Fok?
pi_31890641
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.
Waar gaat het over denk je dan he... Waar ik me het meeste aan erger is dat dat ook de mevrouw is die uitbundig: "GOEIEMORGEN LIEVE COLLEGA'S" roept
R2-D2 is lichtelijk geirriteerd door deze actie
  woensdag 2 november 2005 @ 10:46:14 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31890662
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzo (of je safe/motoport achtige zaken bij jou in de buurt moeten wel goed funcitoneren natuurlijk )
Ja, die zit wel ergens binnen de 10 kilometer.

Maar zelfs de mensen uit het (mijn) regio topic van MF die daar vlak bij in de buurt wonen en wel eens binnen lopen hadden hun losse wielen en banden naar Safe gebracht en werden netjes geholpen.

Het gaat er toch om dat je de te monteren niet bij hun gekocht hebt, en zo'n louche-zelfsleutelaar-in-donker-hok maakte daar eerder toch wat meer bezwaren.

Maar ze waren bij Safe dus netjes geholpen voor 15 euro per wiel, dus ik heb ze daar nu onder het mom van die prijsafspraak heen gebracht. (er is contact over geweest )

Bovendien sta ik inderdaad op goede voet met de receptionist.
Hij zou qua uiterlijk me' broer kunnen wezen.

Ik was er eens 6-7 jaar niet geweest, en die man herkende mij zo uit een massa mensen.
Attent.

Maar je kan goede afspraken maken met die vent de rest van Safe was altijd kut vroeger.

De rest is er ongeveer dit jaar achtergekomen dat de klant wel degelijk koning is.

Ik ging voor een kleinigheidje met onderbuik gevoelens naar de winkel en werd verdomt eens goed en met intresse geholpen.
Dat hebben ze later nog eens 2 keer herhaald.
pi_31890984
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Waar gaat het over denk je dan he... Waar ik me het meeste aan erger is dat dat ook de mevrouw is die uitbundig: "GOEIEMORGEN LIEVE COLLEGA'S" roept
R2-D2 is lichtelijk geirriteerd door deze actie
IEUW, ja dat zijn de ergste. Mijn ex-collega hoorde daar ook bij.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:59:12 #255
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31890994
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef AndreB. het volgende:
Heej ppl, ben op zoek naar een mooi pak voor de motor, ben net begonnen met rijden en beschik als arme student nog niet over een mooie motor. Vrijdag wil ik een broek en handschoenen gaan komen.

Nu ben ikzelf geinterreseert in de supersportklasse, heb al een paar sidi laarsjes en een mooie helm van shark. De twee motoren waar ik nu op kan rijden is een rode yamaha fazer en een blauwe kawasaki zx9r, de laatste laat ik nog even links staan ivm teveel vermogen.

Heeft iemand tips voor een broek en handschoenen qua kleuren, blauw vind ik op zich wel mooi

ligt er aan wat je wil hebben leer of kunstof ? bij kunstof zou ik iets met een waterdicht membraam adviseren en bij leer hoef je daar weer niet op te letten.

voor goed advies en leuke prijzen kan ik Termaat in Nijmegen aanbevelen als je daar niet slaagt slaag je nergens
Let's race
Buienradar
  woensdag 2 november 2005 @ 11:04:58 #256
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_31891137
Leer is de voorkeur, hier een fotootje van mezelf met kleding van iemand anders aan.

Niet lachen om de broek, die is dus duidelijk té groot.

3, 4 en 5 nov is het uitverkoop bij motoport, woon in Groningen dus Nijmegen is gekkenwerk
Wat is Fok?
pi_31891150
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ligt er aan wat je wil hebben leer of kunstof ? bij kunstof zou ik iets met een waterdicht membraam adviseren en bij leer hoef je daar weer niet op te letten.

voor goed advies en leuke prijzen kan ik Termaat in Nijmegen aanbevelen als je daar niet slaagt slaag je nergens
Helemaal mee eens. Termaat is echt een Super zaak.

Ik denk dat je met het kiezen van de kleur van de kleding een beetje rekening moet houden met de kleur van de motor die je zou willen kopen. Als je daar totaal geen idee van hebt, is het misschien aan te raden om zwart te nemen. Dat past overal bij. Verder is het altijd het mooist als je op het geheel let. Dat het lekker met elkaat matcht.
pi_31891204
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Of voor de kleinere beurs, Hein-Gericke, zit inmiddels in Breda en Eindhoven dacht ik, van horen zeggen, wel goed spul ,alleen geen uber merknamen.......

edit: je woont in groningen, das een eindje weg dus
  woensdag 2 november 2005 @ 11:08:15 #259
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31891219
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef AndreB. het volgende:
Leer is de voorkeur, hier een fotootje van mezelf met kleding van iemand anders aan.

Niet lachen om de broek, die is dus duidelijk té groot.

3, 4 en 5 nov is het uitverkoop bij motoport, woon in Groningen dus Nijmegen is gekkenwerk
oh ja bij leer is het slim om 1 maat kleiner te nemen dan de maat die goed past in de winkel

leer rekt bijna een volle maat uit
Let's race
Buienradar
pi_31891282
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

oh ja bij leer is het slim om 1 maat kleiner te nemen dan de maat die goed past in de winkel

leer rekt bijna een volle maat uit
Hmm, wel als je het heeeel strak wil hebben ik heb gewoon een broek gepakt, die goed paste (wel wat strak) hij moet vooral lekker (strak) zitten als je met je voeten op je stepjes zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')