quote:Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok
ohja, mogguh
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Uhhhmmm, yeah, did you get that memo about fokking during work??? We decided it you have to use the Roadkill double browse app from now on, so, could you please do that from now on? I'll make sure you get that memo. Yeah, ok
ohja, mogguh
dat zijn zwaar gefrustreerde mensenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh
[afbeelding]
Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg![]()
Dit soort kaartjes krijg je om de zoveel tijd wel omdat je bijvoorbeeld een krant vergeet e.d, maar klachten over de brommer zijn echt zielig.
(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen
)
Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus.![]()
En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was
)
Dit alles was een vriendendienst van mijn baas, zij hoefde hier niks voor te betalen en ik kreeg uiteraard wel gewoon betaald. Een tijdje later heeft ze 'het vertrouwen opgezegd' in de winkel terwijl de boel nog niet eens klaar was.Dan ben je toch echt gestoord, als iemand als vriendendienst een aantal honderd euro's aan je kwijtscheld om vervolgens alle contact te verbreken
![]()
Ik weet dus precies met wat voor mens ik te maken heb hier
Was je vriend met zichzelf aan het spelen toen ie jou filmde? Did he get offquote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!![]()
[..]
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken![]()
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus![]()
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
![]()
Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
Jouw reacties maken tegenwoordig een significant kleiner deel uit van het totale topic, tis wel te merken dat je destijds dus je werk serieus nam![]()
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzoquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uhh, ik was dan ook iedere dag 3,5 uur eerder wakker .. en werkte in de hoogste versnelling.![]()
![]()
Gisteren was ik zo'n beetje de hele dag pleite.![]()
Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.![]()
Vandaag zijn de wielen misschien klaar bij Safe, heb gevraagd of ze gelijk de nieuwe lagers erin kunnen monteren, binnen en buitenbandje.
Morgen misschien de boel op de motor monteren.![]()
De goeie zjin nog steeds in de minderheid...quote:Op woensdag 2 november 2005 07:51 schreef worldpimber het volgende:
mogguh
[afbeelding]
Wat een stel kansloze zeikende wijven bestaan er op deze wereld zeg![]()
![]()
Gezien het briefje wordt dat wel verwachtquote:(ze verwachten toch niet dat ik de brommer uitzet, 20 meter ermee ga lopen, bezorg daarna weer verderop loop om hem daarna weer aan te doen)
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten gevenquote:Even voor de duidelijkheid, precies 2 dagen geleden kreeg ik van hetzelfde wijf een klacht over het klepperen van de brievenbus.![]()
En nog erger: een aantal maanden geleden heb ik voor dezelfde vrouw met mijn zaterdagswerk alles klaargemaakt voor internet (kabels door het hele huis getrokken naar een etage erboven, gaten geboord door hardhout, accespoints neergelegd en modems geïnstalleerd - ongeveer een werkdag mee bezig geweest en helemaal kapot toen ik klaar was
)
Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef R2-D2 het volgende:
Moguh![]()
m'n eerste aanvaring al gehad voor vandaag. Mevrouw van de Consumentenservice vond het niet kunnen dat er een motor op de parkeerplaats staat tussen de directieauto's![]()
Waar maken mensen zich druk om...
Dan kan ie op het fok neuk lijstjequote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven![]()
Waar gaat het over denk je dan he... Waar ik me het meeste aan erger is dat dat ook de mevrouw is die uitbundig: "GOEIEMORGEN LIEVE COLLEGA'S" roeptquote:Op woensdag 2 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzo(of je safe/motoport achtige zaken bij jou in de buurt moeten wel goed funcitoneren natuurlijk
)
IEUW, ja dat zijn de ergste. Mijn ex-collega hoorde daar ook bij.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar gaat het over denk je dan he... Waar ik me het meeste aan erger is dat dat ook de mevrouw is die uitbundig: "GOEIEMORGEN LIEVE COLLEGA'S" roept![]()
R2-D2 is lichtelijk geirriteerd door deze actie![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef AndreB. het volgende:
Heej ppl, ben op zoek naar een mooi pak voor de motor, ben net begonnen met rijden en beschik als arme student nog niet over een mooie motor. Vrijdag wil ik een broek en handschoenen gaan komen.
Nu ben ikzelf geinterreseert in de supersportklasse, heb al een paar sidi laarsjes en een mooie helm van shark. De twee motoren waar ik nu op kan rijden is een rode yamaha fazer en een blauwe kawasaki zx9r, de laatste laat ik nog even links staan ivm teveel vermogen.
Heeft iemand tips voor een broek en handschoenen qua kleuren, blauw vind ik op zich wel mooi
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ligt er aan wat je wil hebbenleer of kunstof ? bij kunstof zou ik iets met een waterdicht membraam adviseren
en bij leer hoef je daar weer niet op te letten.
voor goed advies en leuke prijzen kan ik Termaat in Nijmegen aanbevelenals je daar niet slaagt slaag je nergens
![]()
Of voor de kleinere beurs, Hein-Gericke, zit inmiddels in Breda en Eindhoven dacht ik, van horen zeggen, wel goed spul ,alleen geen uber merknamen.......quote:Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ligt er aan wat je wil hebbenleer of kunstof ? bij kunstof zou ik iets met een waterdicht membraam adviseren
en bij leer hoef je daar weer niet op te letten.
voor goed advies en leuke prijzen kan ik Termaat in Nijmegen aanbevelenals je daar niet slaagt slaag je nergens
![]()
oh ja bij leer is het slim om 1 maat kleiner te nemen dan de maat die goed past in de winkelquote:Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef AndreB. het volgende:
Leer is de voorkeur, hier een fotootje van mezelf met kleding van iemand anders aan.
Niet lachen om de broek, die is dus duidelijk té groot.
3, 4 en 5 nov is het uitverkoop bij motoport, woon in Groningen dus Nijmegen is gekkenwerk![]()
Hmm, wel als je het heeeel strak wil hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh ja bij leer is het slim om 1 maat kleiner te nemen dan de maat die goed past in de winkel
leer rekt bijna een volle maat uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |