Trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:ik ga pitten
![]()
Keep the soul alive plo![]()
en kom eens een keertje meeten, fuck werken in het weekend
Ik heb ook 'net' een stage achter de rug die precies hetzelfde was.. Ze waren erg onder de indrukquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Net op tijd om deze reactie nog te zien
Ja het is eigenlijk een orienterende stage, maar een hele dag mariokart of bomberman spelen begint ook op een gegeven moment te vervelen. Plus dat ik natuurlijk wel tegenover de anderen wil laten zien waar ik zoal mee bezig ben (zowel collega's als school) En niet dat ik met een mond vol tanden sta als ze vragen wat ik daar nou eigenlijk doe
maar volgens mij hebben m'n collega's dezelfde gedachtes als jij, ze hadden nooit verwacht dat wij nu al 'zo ver' zouden zijn met onze taak (ik en stagegenoot). En dat terwijl we eigenlijk nog veel harder kunnen werken
Me tooquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:50 schreef ploderus het volgende:
Ben trouwens ook pleite.. Eens kijken wat voor troep er op tv wordt aangeboden![]()
Truste straks!![]()
Ja leuk is dat, dan stuur je iets enthousiaster dan waar de ander op berekend is. Leuke taferelen krijg je dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef bwt het volgende:
Zo bwt ook weer in tha house
net terug van de fitness. Zal morgen wel weer spierpijn in de benen hebben.
Ik durf zonder problemen bij velen achterop. Heb al vaker bij iemand anders mee gereden.
Eigenlijk stuur ik dan en de berijder geeft gas. ik gebruik de knietjes om mee te sturen. is iemand al eens behoorlijk van geschriokken toen ik dat deed.
quote:
Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Net op tijd om deze reactie nog te zien
Ja het is eigenlijk een orienterende stage, maar een hele dag mariokart of bomberman spelen begint ook op een gegeven moment te vervelen. Plus dat ik natuurlijk wel tegenover de anderen wil laten zien waar ik zoal mee bezig ben (zowel collega's als school) En niet dat ik met een mond vol tanden sta als ze vragen wat ik daar nou eigenlijk doe
maar volgens mij hebben m'n collega's dezelfde gedachtes als jij, ze hadden nooit verwacht dat wij nu al 'zo ver' zouden zijn met onze taak (ik en stagegenoot). En dat terwijl we eigenlijk nog veel harder kunnen werken
is inderdaad erg leuk ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, dan stuur je iets enthousiaster dan waar de ander op berekend is. Leuke taferelen krijg je dan.![]()
ik spreek uit ervaring![]()
damn wat een indelingquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Eerst even een gesprek bij de koffieautomaat, dan een kwartiertje schermstaren, dan even fokken, daarna koffiepauze, uurtje schermstaren, evalueren etc.![]()
Jij hebt manager skills.![]()
![]()
Oh bij mij ook hoor, alleen Hicham is zo'n geluksbal.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef bwt het volgende:
[..]
damn wat een indeling
bij mij is het koppie thee, en dan komen de eerste telefoontjes binnen en dat houd pas op als ik naar huis ga
Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoornquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Ik heb bij worldpimber achteropgezeten, beat that
Suicide mission [afbeelding]
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoorn![]()
die vervelende file die maar niet harder wou rijden als 80![]()
en lang leve de nskwart voor 8 was ik thuis.... pokke stukje amsterdam - almere heb ik gewoon 1 1/2 uur langer over gedaan als normaal
![]()
ja, die trein stond stil naast het nemo gebouw.... pleur dat pakje in het water... probleem opgelost... kunnen de treinen er gewoon langsquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komen
hmmm 2 personen? A'dam?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ze hadden vandaag wel 2 personen in amsterdam met een verdacht pakje die de trein niet uit wilden komen
hmm, wist dat ze aangehouden waren... maar zijn ook al vrijgelatenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hmmm 2 personen? A'dam?![]()
R2-D2 is daar niet nog een of ander krantenbericht van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |