abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 10:43:54 #251
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_31890601
Heej ppl, ben op zoek naar een mooi pak voor de motor, ben net begonnen met rijden en beschik als arme student nog niet over een mooie motor. Vrijdag wil ik een broek en handschoenen gaan komen.

Nu ben ikzelf geinterreseert in de supersportklasse, heb al een paar sidi laarsjes en een mooie helm van shark. De twee motoren waar ik nu op kan rijden is een rode yamaha fazer en een blauwe kawasaki zx9r, de laatste laat ik nog even links staan ivm teveel vermogen.

Heeft iemand tips voor een broek en handschoenen qua kleuren, blauw vind ik op zich wel mooi
Wat is Fok?
pi_31890641
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zie antwoord Mercy. Dat is de meest logische verklaring. Dat zijn van die mensen die klagen over alles wat zij zelf niet hebben. Ik heb ook nog eens zo'n collega gehad. Maar de dingen waar zij eerst over klaagde en die later op haar zelf van toepassing waren, waren toen ineens weer helemaal goed.
Waar gaat het over denk je dan he... Waar ik me het meeste aan erger is dat dat ook de mevrouw is die uitbundig: "GOEIEMORGEN LIEVE COLLEGA'S" roept
R2-D2 is lichtelijk geirriteerd door deze actie
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 2 november 2005 @ 10:46:14 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31890662
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zit er bij jou in de buurt niet zo'n klein, groezelig pandje met een sociaal onbekwame motor sleutel goeroe die wel snel werkt enzo (of je safe/motoport achtige zaken bij jou in de buurt moeten wel goed funcitoneren natuurlijk )
Ja, die zit wel ergens binnen de 10 kilometer.

Maar zelfs de mensen uit het (mijn) regio topic van MF die daar vlak bij in de buurt wonen en wel eens binnen lopen hadden hun losse wielen en banden naar Safe gebracht en werden netjes geholpen.

Het gaat er toch om dat je de te monteren niet bij hun gekocht hebt, en zo'n louche-zelfsleutelaar-in-donker-hok maakte daar eerder toch wat meer bezwaren.

Maar ze waren bij Safe dus netjes geholpen voor 15 euro per wiel, dus ik heb ze daar nu onder het mom van die prijsafspraak heen gebracht. (er is contact over geweest )

Bovendien sta ik inderdaad op goede voet met de receptionist.
Hij zou qua uiterlijk me' broer kunnen wezen.

Ik was er eens 6-7 jaar niet geweest, en die man herkende mij zo uit een massa mensen.
Attent.

Maar je kan goede afspraken maken met die vent de rest van Safe was altijd kut vroeger.

De rest is er ongeveer dit jaar achtergekomen dat de klant wel degelijk koning is.

Ik ging voor een kleinigheidje met onderbuik gevoelens naar de winkel en werd verdomt eens goed en met intresse geholpen.
Dat hebben ze later nog eens 2 keer herhaald.
pi_31890984
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Waar gaat het over denk je dan he... Waar ik me het meeste aan erger is dat dat ook de mevrouw is die uitbundig: "GOEIEMORGEN LIEVE COLLEGA'S" roept
IEUW, ja dat zijn de ergste. Mijn ex-collega hoorde daar ook bij.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  woensdag 2 november 2005 @ 10:59:12 #255
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31890994
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef AndreB. het volgende:
Heej ppl, ben op zoek naar een mooi pak voor de motor, ben net begonnen met rijden en beschik als arme student nog niet over een mooie motor. Vrijdag wil ik een broek en handschoenen gaan komen.

Nu ben ikzelf geinterreseert in de supersportklasse, heb al een paar sidi laarsjes en een mooie helm van shark. De twee motoren waar ik nu op kan rijden is een rode yamaha fazer en een blauwe kawasaki zx9r, de laatste laat ik nog even links staan ivm teveel vermogen.

Heeft iemand tips voor een broek en handschoenen qua kleuren, blauw vind ik op zich wel mooi

ligt er aan wat je wil hebben leer of kunstof ? bij kunstof zou ik iets met een waterdicht membraam adviseren en bij leer hoef je daar weer niet op te letten.

voor goed advies en leuke prijzen kan ik Termaat in Nijmegen aanbevelen als je daar niet slaagt slaag je nergens
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 2 november 2005 @ 11:04:58 #256
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_31891137
Leer is de voorkeur, hier een fotootje van mezelf met kleding van iemand anders aan.

Niet lachen om de broek, die is dus duidelijk té groot.

3, 4 en 5 nov is het uitverkoop bij motoport, woon in Groningen dus Nijmegen is gekkenwerk
Wat is Fok?
pi_31891150
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ligt er aan wat je wil hebben leer of kunstof ? bij kunstof zou ik iets met een waterdicht membraam adviseren en bij leer hoef je daar weer niet op te letten.

voor goed advies en leuke prijzen kan ik Termaat in Nijmegen aanbevelen als je daar niet slaagt slaag je nergens
Helemaal mee eens. Termaat is echt een Super zaak.

Ik denk dat je met het kiezen van de kleur van de kleding een beetje rekening moet houden met de kleur van de motor die je zou willen kopen. Als je daar totaal geen idee van hebt, is het misschien aan te raden om zwart te nemen. Dat past overal bij. Verder is het altijd het mooist als je op het geheel let. Dat het lekker met elkaat matcht.
pi_31891204
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Of voor de kleinere beurs, Hein-Gericke, zit inmiddels in Breda en Eindhoven dacht ik, van horen zeggen, wel goed spul ,alleen geen uber merknamen.......

edit: je woont in groningen, das een eindje weg dus
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  woensdag 2 november 2005 @ 11:08:15 #259
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31891219
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef AndreB. het volgende:
Leer is de voorkeur, hier een fotootje van mezelf met kleding van iemand anders aan.

3, 4 en 5 nov is het uitverkoop bij motoport, woon in Groningen dus Nijmegen is gekkenwerk
oh ja bij leer is het slim om 1 maat kleiner te nemen dan de maat die goed past in de winkel

leer rekt bijna een volle maat uit
Let's race
Buienradar
pi_31891282
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

oh ja bij leer is het slim om 1 maat kleiner te nemen dan de maat die goed past in de winkel

leer rekt bijna een volle maat uit
Hmm, wel als je het heeeel strak wil hebben ik heb gewoon een broek gepakt, die goed paste (wel wat strak) hij moet vooral lekker (strak) zitten als je met je voeten op je stepjes zit
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  woensdag 2 november 2005 @ 11:11:04 #261
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31891289
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:58 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

IEUW, ja dat zijn de ergste. Mijn ex-collega hoorde daar ook bij.
we hebben er hier ook een lopen

half jaar thuis gezeten en werkt nu halve dagen MOGEN WIJ DAN GODVERDOMME WAT MINDER VROLIJK ZIJN JA ALS WE NIET NAAR HUIS KUNNEN
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_31891305
quote:

[..]

Waar maak je je druk om meid?richardgie laat dan een knetterende sch***,en denkt,val dood allemaal.Nu weet ik wel dat je een vrouw bent,maar dat zal ik dan heel gauw effen vergeten.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:11:41 #263
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31891309
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
En daar ging het fout. Al dat geklaag en gedoe van deze mevrouw is een schreeuw naar aandacht. Je had ze een beurt moeten geven
Waarschijnlijk is ze wel degelijk een lichte slaper maar bovendien voorzien van paranoia denkbeelden.

Het meest vervelende lijkt mij dat je in functie dit soort mensen nooit van republiek kan dienen.

Toen ik de ochtendkrant rondbrachtin 1986wilde ik bij klachten altijd in discussie.
Maar een klacht is een klacht, en een volstaand feit.. dat heb je maar serieus te nemen.

Pimber, ik kan vast nog wel een strookje zelfklevend celrubber regelen van 2 mm dik, dan kan je die op de rand van de brievenbus plakken als schok en geluidsdemper.

Voor op je uitlaat moet je maar even een condoom erop zetten, silicoon is hittebestendig dus dat gaat wel, en de inhoud is 25 liter dus moet afdoende zijn voor een Foxje om je hele wijk mee rond te rijden.
quote:
Sommige mensen zijn gemaakt om te klagen.

Ik had eens een collega van een andere afdeling waar ik een gesprek mee probeerde te voeren.
Zelf zat ik op de verkoop, en hij werkte bij de fotolab afdeling.. had geen idee wat die man -zelfs niet ongeveer uitvoerde.
Dus dat vroeg ik hem ook, en hij antwoorde: probleemoplosser.
Verder kreeg ik er niets uit, dus liet maar voor wat het was.

Zo heb ik 5 jaar lang nooit geweten wat die man deed, en ook bij andere mensen op die afdeling was vaak geen zinnig antwoord te verkrijgen.
Andere naaste collega's van mij die wisten ook niet wat die mensen deden, bleef allemaal zo vaag als wat.

Als hij naar huis ging riep hij ook altijd: I am leaving the temple of doom!

Oef, moest even schoonmaakactie houden want er ging een halve liter koffie over' t bureau.
Nu ff nieuwe zetten..best schokkend .. je eerste bakkie waisted..
pi_31891322
quote:

Bij een plaatselijke winkel wat passen en dan kijken of ze het hier hebben. Tip heb ik van mede-Fokkers gekregen
pi_31891330
quote:

Dat is ook wel een mooi pak (afgezien van de maat ). Ga je zelf ook voor leer? Het rijdt heerlijk zo'n leren pak, maar als het wat kouder is en veel regent dan is kunststof toch wel prettig. Verder probeer ik kunststof zo veel mogelijk te vermijden.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:12:57 #266
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31891341
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Hmm, wel als je het heeeel strak wil hebben ik heb gewoon een broek gepakt, die goed paste (wel wat strak) hij moet vooral lekker (strak) zitten als je met je voeten op je stepjes zit
ik zag op die foto nog geen gezellig Brabants buikje dus het leer kan nog groeien om hem heen
Let's race
Buienradar
pi_31891384
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ik heb nu een broek die volgens mij inmiddels twee maten te groot is. Die zat in het begin prima. Ik had er geen idee dat dat leer zó veel zou uitlubberen.
pi_31891508
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:14 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik heb nu een broek die volgens mij inmiddels twee maten te groot is. Die zat in het begin prima. Ik had er geen idee dat dat leer zó veel zou uitlubberen.
Misschien ben je afgevallen

ook goeiemorgen nog
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31891573
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef stinkie het volgende:

[..]

we hebben er hier ook een lopen

half jaar thuis gezeten en werkt nu halve dagen MOGEN WIJ DAN GODVERDOMME WAT MINDER VROLIJK ZIJN JA ALS WE NIET NAAR HUIS KUNNEN
Het liefste zou ik d'r mond dichtlijmen maar dan begint ze vast door d'r kont te praten
  woensdag 2 november 2005 @ 11:22:13 #270
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31891590
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Het liefste zou ik d'r mond dichtlijmen maar dan begint ze vast door d'r kont te praten
ze praat nu toch ook alleen maar poep ?
Let's race
Buienradar
pi_31891613
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Iedereen heeft iets waardoor die helemaal door het lint gaat. Die ene collega kon er niet tegen als ik haar negeerde en super vrolijk ging doen. Ik zat de hele dag kei hard en zo vals mogelijk te zingen, te fltuiten, te trommelen op de tafels etc. Je zag haar onderhand helemaal uit elkaar spatten.

ze had het verdient hoor
pi_31891719
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Iedereen heeft iets waardoor die helemaal door het lint gaat. Die ene collega kon er niet tegen als ik haar negeerde en super vrolijk ging doen. Ik zat de hele dag kei hard en zo vals mogelijk te zingen, te fltuiten, te trommelen op de tafels etc. Je zag haar onderhand helemaal uit elkaar spatten.

ze had het verdient hoor
  woensdag 2 november 2005 @ 11:30:13 #273
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31891812
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef AndreB. het volgende:

Dus we zien je nu alleen nog maar zo.

Waarom alleen een broek en geen gas vraag ik mij af?

En als je geen uitgebreide zomer en winter/herfstset gaat kopen lijkt mij textiel het meest universele voor alle jaargetijden.
Blauw en rood zit al in je helm, en in 1 van de 2 motoren dus dat is al wat.
Je laarzen zijn behoorlijk neutraal zoals je weet.

Ik gok dat de broek zwart wordt.

Om je zoekmogelijkheden nog verder uit te breiden naast Louis.de kan je ook eens kijken bij Hein Gericke en Polo Motorrad.
pi_31891899
richardgie gaat maar is een broodje eten,en dan weer op z'n werk aanwezig zitten wezen.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:35:39 #275
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31891959
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef R2-D2 het volgende:
Okay, het is dinsdag 1 November 2005 en de tijd is 10:41

Welke vrouw in de omgeving van Patrick281 is gelukkig getrouwd met een man die in ploegendienst werkt?
Moeten we Patrick niet waarschuwen dat er bij de Shell gestaakt wordt?

Ik was gelukkig al voor de staking geinformeerd omdat de leider van het clubje dus op MF in het regiotopic post, en al 3 dagen voor de staking de boel aankondigde.

Het hele Botlek gebied ligt nu trouwens overhoop, las gisteren dat mensen 2.5 uur in de file hadden gestaan over 10-15 kilometer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')