Ik waardeer het ook, je MAG klappen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen de user die de meeste punten aan Elliott Smith heeft toegekend hè. Beetje repect is wel op z'n plaats....
Ik mag aannemen dat je mij daar niet mee bedoelt...?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef menjo het volgende:
Wat neemt iedereen het toch weer serieus, vooral degenen die hun eigen beperkte muzieksmaak projecteren op anderen![]()
Ik had wel een vermoeden...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had van jouw kant wat meer sarcasme-herkenning verwacht.
Het duurt niet lang meer en james last is vette undergroundquote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik had wel een vermoeden...
De beatles voor alto's
Ik hoop dat je hebt gezien dat voor de meeste lijstafkrakers Joy Division de grote onbekende was?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde een berichtje op de FP zetten nadat ik bijna onder de tafel lag van het lachen om die onzin daar, maar om een of andere reden pakt ie het niet, vandaar maar even hier. Wellicht lezen die zeuren het dan toch nog.
Haha, maar die mensen hadden ook niet meegestemd, dus geen plusje in de vorige discussie hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hebt gezien dat voor de meeste lijstafkrakers Joy Division de grote onbekende was?
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef Gimmick het volgende:
Frontpage is cool: "Velvet Underground is volgens Wiki al bijna 40 jaar oud, en heeft bijna niks gepresteerd."![]()
T zet de dingen weer even in perspectief he?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat ik voor die kneuzen reviews schrijf
Ach,... radiohead kennen ze allemaal daarentegenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha, maar die mensen hadden ook niet meegestemd, dus geen plusje in de vorige discussie hoor![]()
Hee, je kan gewoon stoppen hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat ik voor die kneuzen reviews schrijf
Ik wil graag een aantal albums overslaan bij gebrek aan uitzendtijd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:46 schreef Nolius het volgende:
Het lijkt me nog steeds leuk de hele top 100 uit te zenden op FOK!radio (een track per album)
't is een beetje een "blanke artiestenlijst" (lees: tel de kleurlingen)quote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mwaw, ik zie toch nog redelijk wat "alternatieve" dance in de lijst staan hoor. Het totale gebrek aan dingen als hiphop, funk, soul, reggae etc valt me toch meer op.
Dat wordt een leuke discussie : wat is 'alternatieve muziek' ? Vergeet het maar, daar kom je echt niet uit.quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef xman het volgende:
Misschien een idee om de volgende keer de lijst te verdelen (of misschien een sublijst) in aparte muziekstromingen. Een aparte 'alternatieve' en 'R&B' lijst.
Whitney... die zou sowieso niet op de plaats zijn in deze lijst en Stevie krijgt 'm toch niet te zien dus waarom hem er dan inzetten?quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef xman het volgende:
[..]
't is een beetje een "blanke artiestenlijst" (lees: tel de kleurlingen)
Wat is er gebeurt met artiesten als Whitney Houston of Stevie Wonder? Ik vind het nog een wonder dat Michael Jackson erin staat? Misschien een idee om de volgende keer de lijst te verdelen (of misschien een sublijst) in aparte muziekstromingen. Een aparte 'alternatieve' en 'R&B' lijst.
Dit lijkt meer op een homo top100 maar dan voor Fok!![]()
Ik denk niet dat mijn lijst echt een verschil zou maken. Fok!kers op [muziek] zijn toch meer gericht op 'alternatief' en vinden R&B overwegend klotemuziek dat vol zit met Pimps en Bitches. Maarja het is dan ook de vraag of het veel zin heeft om zo'n R&B of Rock lijst samen te stellen, aangezien er toch geen behoefte aan is vanuit de fok!kers.quote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Whitney... die zou sowieso niet op de plaats zijn in deze lijst en Stevie krijgt 'm toch niet te zien dus waarom hem er dan inzetten?
Echter, voor een ieder die kritiek heeft moet het gewoon nog herhaald worden: waar is jouw lijstje en in dit geval dan ook: stonden daar wel donkere artiesten op?
Ik mag zeuren.quote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef peaceman het volgende:
over de gemiddelde fokker en een zeer beperkte visie over muziek in het algemeen.
Wie niet gestemd heeft, mag niet zeuren. Punt uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |