Bij mij staat Golfer als laatste met wel 301 postsquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm..ik had de 301e post in het vorige deel zie ik, volgens mij klopt het totaal aantal posts niet of wel
Voorwinterquote:
Winter, vorst sneeuwquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd..niks aan..
Doe mij de lente maar alvast
EenSCHquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja, of een winter met veel sneeuw en kou, of geen winter.
idd afgelopen jaar viel er wel lekker veel sneeuwquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja, of een winter met veel sneeuw en kou, of geen winter.
Ja op mijn verjaardag inderdaad nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd afgelopen jaar viel er wel lekker veel sneeuw
Ik heb expres niet gekeken... BvD kijken hangt van de gasten afquote:
Leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[methodmich spam-mode AAN]
Vakantie verhaaltje
[/methodmich spam-mode UIT]
ik blijf het een kinderprogramma vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Spuiten en slikken is weer leuk, met 2 prachtige dames aan tafel
Spohie en Miljuska zitten erquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
ik blijf het een kinderprogramma vinden.
Het enige leuke is de afsluiting met verwijzing naar de journaal-lezer(es) daarna.
dit is nu al schokkend voor Nederlandquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang naar Open en blood./ Amateurs zeg. Geen kut of lul te zien. Dat deden wij in de jaren 70 wel anders.
Ik zat in de jaren 70 niet te wachten op bloed hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang naar Open en blood./ Amateurs zeg. Geen kut of lul te zien. Dat deden wij in de jaren 70 wel anders.
tsss nu al naar bed.... tis wintertijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
Goedemiddag, iedereen al weer naar bed zie ik.
Helemaal gemist, leuke actie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Even tussendoor spammen voor een leuk initiatief van een mede-fokster:
Warme voeten deel 2; de 300 voorbij -> doe je mee???
k zou ff op SBS kijken als k jou wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schakel even in op VI.
Dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou ff op SBS kijken als k jou was
welk woord? ow dat was me nog nooit opgevallen dat ze een spelletje spelenquote:
Was. Dat is uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:01 schreef Gollemrulez het volgende:
oww kraan... nu ga ik meteen bellen...Is dat niet het vriendinnetje van die irritante kerel van tmf en 538 Jeroen nogwat...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Avondje tv kijken zit er ook weer op; ER, stukjes VI/CSI/Robin Hood gekeken, stuk Barend en Van Dorp, Paul de Leeuw en Spuiten Slikken.
Nu nog maar even een biertje doen
En "They Think It's All Over" op de BBC is echt een hilarische quiz
Acteur Aram v/d Rest is de gelukkige toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was. Dat is uit.
Maar nu is ze allang weer bezet hoor![]()
heeft ie zeker tijdens sterrenslag gefliktquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Acteur Aram v/d Rest is de gelukkige toch?
Was dacht ik daarvoor al aan de gang.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft ie zeker tijdens sterrenslag geflikt
Vanavond was het echt geniaal. Tegen Rooney, zat ook een Schot bij die elkaar over en weer aan het afzeiken waren. Die teamgenoot van Boris Becker tegen hem:quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]weer gemist, maar They Think it's all over is briljant, al moet k k wel wennen aan de nieuwe presentator
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Acteur Aram v/d RestBliksemSchigt is de gelukkige toch?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
k ga nog ff Peter R de Vries verder kijken bij BVD en dan slapen
Pissen?quote:
Excact. En een stukje kaas nemen natuurlijk. Een halve haan grillen als je ff mot pissen duurt te lang.quote:
Stream TV?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen wakker die streamtv gebruiken? Die doet namelijk niks meer bij mij, snap er niks van
Stream TV was in Italie de voorloper van SKY Italiaquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream TV?
Ik ken alleen maar BB streams
Gebruik streamtvnow. Is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen wakker die streamtv gebruiken? Die doet namelijk niks meer bij mij, snap er niks van
De kinderopvang heeft vandaag de jaarlijkse studiedag, en er moet toch iemand op Axel lettenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:10 schreef DeTolk het volgende:
Mazzelaar.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:14 schreef DeTolk het volgende:
wireless?
Dank jequote:
Yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:22 schreef DeTolk het volgende:
Autocad.. mooi programma.
Ben je professioneel tekenaar?
Hoiquote:
quote:Ik zit weer op internet hieryeah..
moet PSV vanavond voetballen ?? ik ben het ff helemaal kwijt namelijk
(russische) eieren klaar?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag komt Poetin hier op bezoek, de halve stad is afgezet.
Ben blij als het 1900u is
Collega van me woont op nog geen 10meter afstand van waar Poetin een bezoekje gaat brengen. Hij moet ramen en deuren gesloten houden, vuilnisbakken moeten naar binnen, auto weg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
(russische) eiren klaar?
goedemorgen en ik heb vandaag niet zoveel zin
ja, maar ze zijn alweer uitgefikt onderttussenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
staan de bedden in de brand ?
Ik zou ze door het zolderraam gooienquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collega van me woont op nog geen 10meter afstand van waar Poetin een bezoekje gaat brengen. Hij moet ramen en deuren gesloten houden, vuilnisbakken moeten naar binnen, auto weg.
Daar zitten de snipers al .quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik zou ze door het zolderraam gooien
Dag sientjequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Hey Fok vriendjes/innetjes
Ik ga er weer vandoor
Als ik in Melbourne ben zat ik alles wel online (verhalen, foto's)
Veel plezier vanavond met voetbal!!
Ik zal voor 2 man supporteren vanavondquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Hey Fok vriendjes/innetjes
Ik ga er weer vandoor
Als ik in Melbourne ben zat ik alles wel online (verhalen, foto's)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Zeker alleen iets inleveren?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen. Vandaag voor 10 minuten naar school
.
'POP-gesprek', beetje ouwehoeren over hoe de periode is gegaan en of ik mijn onvoldoende competenties (zoals die aan het begin van de periode waren) heb kunnen verbeteren..quote:
Oke, wel jammer dat je alleen daarvoor naar school moet, maar toch niet onbelangrijk lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
'POP-gesprek', beetje ouwehoeren over hoe de periode is gegaan en of ik mijn onvoldoende competenties (zoals die aan het begin van de periode waren) heb kunnen verbeteren..
Nee, wel belangrijk idd, gelukkig is het niet 's ochtends vroegquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, wel jammer dat je alleen daarvoor naar school moet, maar toch niet onbelangrijk lijkt me.
alles oke ! beetje druk op school en thuisquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is de teletoetster ook weer eens, alles oke JM?
Daar heb ik een programma'tje voor van de Consumentenbond, gegevens invoeren en je bent zo klaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer gedaan...3 brieven getypt om het één en ander op te zeggen.
- ANWB
- Reisverzekering
- Doorlopend Krediet
Is dat gratis? Zoja link aubquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heb ik een programma'tje voor van de Consumentenbond, gegevens invoeren en je bent zo klaar.
waar kan ik dat ding vindenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heb ik een programma'tje voor van de Consumentenbond, gegevens invoeren en je bent zo klaar.
Bij mijn weten niet gratis, ik heb het wel gratis (dan weet je genoeg denk ikquote:
Een film van een spel maken is nog nooit goed gegaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools
Een afrader: Doom. Wat een kutfilm zeg
De hele film echt zelf beleven, das wel geinigquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoewel dat het beste van die hele film is, als ze uit Doom perspectief filmen zeg maar...
Partyquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
m'n internet doet het weer...
Het is Jan Smitquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Jantje Smit!
komt hij weer uit de hoogte doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo'n kleintje ga ik geen Jan tegen zeggen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef DeTolk het volgende:
Vrouwen!!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef Lionheaad het volgende:
Sex!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Blote Mannen!
Verpestten die twee weer de hele stemming hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Jantje Smit!
ik moet toch mijn firewall eens beter instellen om dit soort bagger buiten te houdenquote:
Altijd hetzelfde met die 2....quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verpestten die twee weer de hele stemming hoor
* feestmuts afzet
hint begrepenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Het leven is goed hier.. moet wel enorm hard werken hier.... mijn arme rug..
Moet een gat graven op zoek naar een pijp... maar graven in modder en stenen is niet echt een pretjemaar de familie is hier echt geweldig!!
Leuke ervaring!! morgen eindelijk naar de bewonde wereld om boodschappen te doen... heb ik eindelijk weer een signaal op mijn mobielkan ik sms-en enzo.. kan meteen ook kijken wat PSV heeft gedaan.... (hint voor Rubbereend
)
Websitequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
waar kan je dat uit zoeken schiggie?
Blote boysquote:
fantastisch inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Kees Torn op tvbij de HH van de Wereld draait door
hee dioe beelden van Kees Torn zijn gemaakt in Oss waar k bij zatquote:
bekende piemols ?quote:
wat zijn dat nou weer?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees in het Blokker reclameblaadje dat er een nieuwe rage is: magnetische kletskeien. Iets voor jullie?
Zelfs Tarzan doet het er niet meer op ?quote:
krantje voor volgende week zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees in het Blokker reclameblaadje dat er een nieuwe rage is: magnetische kletskeien. Iets voor jullie?
Ik zie ze niet in het krantjequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
staan niet op de site volgens mij... waar ergens op de pagina?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik, staat op pagina twee van het blaadje dat vandaag hier binnenkwam.
In het krantje met de Sint voorop en dan dus inderdaad op pagina 2quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
staan niet op de site volgens mij... waar ergens op de pagina?
Nee, geel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
is die pagina geheel roze??
aha die met de sint! die durf ik niet te openenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het krantje met de Sint voorop en dan dus inderdaad op pagina 2
excactly my thoughtsquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:46 schreef Lionheaad het volgende:
Wat moet je nou in hemels naam met magnetische kletskeien???
Duizend mogelijkheden om ermee te spelen
gelukkig hebben wij geen gras !quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar een maaien dan is t gras hier ook klaar voor de winter.
Ik heb een sticker op de deur, geen reclame zit ik hier verdomme in te kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:52 schreef snellejelle het volgende:
ik heb me over mijn angst heengezet
je bedoelt Blumchen, Bluezz, JustMe en Clauwheequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn personen hier die er wel raad mee weten denk ik.![]()
Bart Smitquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
ze hebben ook risk, dat wil ik binnenkort echt es gaan kopen
iemand een idee van een site voor gezelschapspellen te kopen? kolonisten, risk en meer van dat spul
huisjes? welke paginaquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:53 schreef Lionheaad het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon van de leuke huisjes van Lexmark....maar die zijn zo verdomde duur
Dan maar neppers
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bedoelt Blumchen, Bluezz, JustMe en Clauwhee
marklinquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
ff wachten, volgens mij heet dat merk anders...
Laat ik aan ieders eigen fantasie over.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bedoelt Blumchen, Bluezz, JustMe en Clauwhee
het is hier anders niet echt lekker tuinweerquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:44 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar een maaien dan is t gras hier ook klaar voor de winter.
aha. maar wat moet je daarmee dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nope... Lemax....
http://lemaxshop.com/catalog/index.php
Mooi dat dat geregeld is danquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten.
De settlement is getekend, gaat nu naar de kantonrechter, en uiterlijk eind november krijgen we de papieren terug. Dit betekend dat ik per 1 januari recht heb op WW. Ik krijg nog twee maanden gewoon doorbetaald, en de rest van mijn "handdruk" worden voor 31 december uitbetaald.
Officieel moet ik tot eind december beschikbaar zijn, maar dit beperkt zich tot deze week. En incidenteel begin december kunnen ze me nog iets vragen, maar ik hoef niet meer op te draven voor had en spandiensten.
Ik kan dus vol op zoek naar nieuw werk, maar wat ga ik godsnaam doen met die vrije tijd tot mijn nieuwe baan........
* FrankyMcG gaat in zijn onderbroek met een blik (halve liter) Hollandia bier voor de tv hangen!
stuurt SBS probleemwijken langs met hun camera !quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat in zijn onderbroek met een blik (halve liter) Hollandia bier voor de tv hangen!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stuurt SBS probleemwijken langs met hun camera !
Vervelende is dat ik marketing gestudeerd heb, maar de laatste twee jaar in de logistiek werkzaam ben geweest. Kortom, achterstand op mijn opleiding, en ervaring in logistiek zonder diploma!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Is er wel werk in jouw straatje te vinden? Je hebt iig je leeftijd nog mee
HINT! Ik zit vanaf maandag (alleen) thuis!quote:En je onderbroek
Waar gaat je tentamen morgen over?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in mn tentamen van morgen
Wist ik het maarquote:
Hier ook droog en waarschijnlijk inderdaad een prettig nat veld voor de match van vanavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
De regen is hier alweer voorbij. Dat betekent straks een lekker veld om lekker slidings te maken
* note to myself: geen wit shirt meenemen
Kim Bauer is "de dochter" van Kiefer Sutherland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
1e 4 afleveringen van 24 seizoen 1 gekeken
Kim Bauer
goede serie
Dat is zij ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kim Bauer is "de dochter" van Kiefer Sutherland.![]()
Die ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
(heb toevallig de eerste delen van 24 gekeken en daarna vergeten het te blijven volgen)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
1e 4 afleveringen van 24 seizoen 1 gekeken
Kim Bauer
goede serie
Blind typen terwijl je op de verkeerde rij toetsen zit...quote:Op het gebued vab aytibinue nigeb de irgabeb vab deze kagere oybkuejrecgtekuhje r=kucganeb ub vegubsek baar eugeb z=ubzucgt regekebd eb vestyrebd iotredeb
4.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kijk tegenwoordig op zondagavond ook 24
Welk seizoen is dat
gras is opzich best mooi alleen met al het blad erop was t nu een enorme klusquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij geen gras !
alleen wat buxussen en lavendel, dat is zo te knippen !
omg nog zo'n Hollandia drinker.............. dat is verdomme amonia met een flauw biersmaakjequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten.
De settlement is getekend, gaat nu naar de kantonrechter, en uiterlijk eind november krijgen we de papieren terug. Dit betekend dat ik per 1 januari recht heb op WW. Ik krijg nog twee maanden gewoon doorbetaald, en de rest van mijn "handdruk" worden voor 31 december uitbetaald.
Officieel moet ik tot eind december beschikbaar zijn, maar dit beperkt zich tot deze week. En incidenteel begin december kunnen ze me nog iets vragen, maar ik hoef niet meer op te draven voor had en spandiensten.
Ik kan dus vol op zoek naar nieuw werk, maar wat ga ik godsnaam doen met die vrije tijd tot mijn nieuwe baan........
Ah okay...quote:
1-3 tenminste wel (1-4 staan op dvd hier) 4 heb ik nog niks van gezienquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah okay...
Zijn die andere seizoenen net zo leuk?
Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
1 is super, twee en drie iets minder, maar nog steeds erg kicke en 4 is super.
* wacht met smart op deel 5. Voorstukje zag er al erg stoer uit.
Eigenlijk moet je trouwens wel de eerste 3 seizoenen kijken voordat je aan 4 begint. Het zijn wel allemaal doorlopende verhaallijnen en je kan sommige dingen missen. Gewoon drie weekendjes plannen met genoeg pizza, frisdrank, red bull en wiet voor drie uitermate kicke spannende weekenden!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen zeggen![]()
24 is zo ultiem gaaf
jij leeft je wel héél erg inquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik heb al zin in het nieuwe seizoen. Gelukkig nog geen spoilers gelezen, alleen een promo gezien. Wordt weer tot een aflevering of 6 a 7 opsparen en dan kijken. Per week een aflevering kijken zit er voor mij niet in, dan word ik gek van spanning
Ik ook, die promo bij de world series zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik heb al zin in het nieuwe seizoen. Gelukkig nog geen spoilers gelezen, alleen een promo gezien. Wordt weer tot een aflevering of 6 a 7 opsparen en dan kijken. Per week een aflevering kijken zit er voor mij niet in, dan word ik gek van spanning
Als je de serie hebt gezien, dan weet je wel beter. Iedereen die ik ken en het heeft gekeken, heeft nooit 1 aflevering gekeken en daarna stopgezet. Dan ging op z'n minst een hele dvd met 4 afleveringen er doorheenquote:
als je ook met engelse subs kunt leven is dit een mooie prijsquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:22 schreef snellejelle het volgende:
iemand een idee waar je seizoen 1-3 op dvd goedkoop kunt aanschaffen?
Nieuwe meetquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je de serie hebt gezien, dan weet je wel beter. Iedereen die ik ken en het heeft gekeken, heeft nooit 1 aflevering gekeken en daarna stopgezet. Dan ging op z'n minst een hele dvd met 4 afleveringen er doorheen
Lijkt me ook wel cool om ze een keer te kijken op het tijdstip dat zij beginnen en dan 24uur doorkijken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nieuwe meet
En wie anders als pascal levert de DVD-info .... niks 24-topic
Bek dicht, banaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:04 schreef Bananenman het volgende:
Kun je trouwens niet even contact met ze opnemen en vragen of ze het in plaats van in Utrecht in rotterdam doen ofzo?
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:32 schreef DeTolk het volgende:
Heb eigelijk best wel zin in PSV-Milan.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:32 schreef DeTolk het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:32 schreef DeTolk het volgende:
Gekkie, dat hoeft toch niet met de internationale trein...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
Ben even in een leuke jurk met mijn rugzak met de trein naar Amsterdam geweest, was best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |