Bij mij staat Golfer als laatste met wel 301 postsquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm..ik had de 301e post in het vorige deel zie ik, volgens mij klopt het totaal aantal posts niet of wel
Voorwinterquote:
Winter, vorst sneeuwquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd..niks aan..
Doe mij de lente maar alvast
EenSCHquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja, of een winter met veel sneeuw en kou, of geen winter.
idd afgelopen jaar viel er wel lekker veel sneeuwquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja, of een winter met veel sneeuw en kou, of geen winter.
Ja op mijn verjaardag inderdaad nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd afgelopen jaar viel er wel lekker veel sneeuw
Ik heb expres niet gekeken... BvD kijken hangt van de gasten afquote:
Leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Bjoro het volgende:
[methodmich spam-mode AAN]
Vakantie verhaaltje
[/methodmich spam-mode UIT]
ik blijf het een kinderprogramma vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Spuiten en slikken is weer leuk, met 2 prachtige dames aan tafel
Spohie en Miljuska zitten erquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
ik blijf het een kinderprogramma vinden.
Het enige leuke is de afsluiting met verwijzing naar de journaal-lezer(es) daarna.
dit is nu al schokkend voor Nederlandquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang naar Open en blood./ Amateurs zeg. Geen kut of lul te zien. Dat deden wij in de jaren 70 wel anders.
Ik zat in de jaren 70 niet te wachten op bloed hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang naar Open en blood./ Amateurs zeg. Geen kut of lul te zien. Dat deden wij in de jaren 70 wel anders.
tsss nu al naar bed.... tis wintertijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
Goedemiddag, iedereen al weer naar bed zie ik.
Helemaal gemist, leuke actie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Even tussendoor spammen voor een leuk initiatief van een mede-fokster:
Warme voeten deel 2; de 300 voorbij -> doe je mee???
k zou ff op SBS kijken als k jou wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ik schakel even in op VI.
Dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou ff op SBS kijken als k jou was
welk woord? ow dat was me nog nooit opgevallen dat ze een spelletje spelenquote:
Was. Dat is uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:01 schreef Gollemrulez het volgende:
oww kraan... nu ga ik meteen bellen...Is dat niet het vriendinnetje van die irritante kerel van tmf en 538 Jeroen nogwat...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Avondje tv kijken zit er ook weer op; ER, stukjes VI/CSI/Robin Hood gekeken, stuk Barend en Van Dorp, Paul de Leeuw en Spuiten Slikken.
Nu nog maar even een biertje doen
En "They Think It's All Over" op de BBC is echt een hilarische quiz
Acteur Aram v/d Rest is de gelukkige toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was. Dat is uit.
Maar nu is ze allang weer bezet hoor![]()
heeft ie zeker tijdens sterrenslag gefliktquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Acteur Aram v/d Rest is de gelukkige toch?
Was dacht ik daarvoor al aan de gang.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft ie zeker tijdens sterrenslag geflikt
Vanavond was het echt geniaal. Tegen Rooney, zat ook een Schot bij die elkaar over en weer aan het afzeiken waren. Die teamgenoot van Boris Becker tegen hem:quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]weer gemist, maar They Think it's all over is briljant, al moet k k wel wennen aan de nieuwe presentator
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Acteur Aram v/d RestBliksemSchigt is de gelukkige toch?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
k ga nog ff Peter R de Vries verder kijken bij BVD en dan slapen
Pissen?quote:
Excact. En een stukje kaas nemen natuurlijk. Een halve haan grillen als je ff mot pissen duurt te lang.quote:
Stream TV?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen wakker die streamtv gebruiken? Die doet namelijk niks meer bij mij, snap er niks van
Stream TV was in Italie de voorloper van SKY Italiaquote:Op dinsdag 1 november 2005 03:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream TV?
Ik ken alleen maar BB streams
Gebruik streamtvnow. Is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen wakker die streamtv gebruiken? Die doet namelijk niks meer bij mij, snap er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |