Niet naar de KvK toe want da's geen softwarehuisquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef r_one het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef joshus_cat het volgende:
http://www.d-b.nl/mkboek/default.asp?tab=default al eens bekeken?
Klinkt erg vertrouwenwekkendquote:MKBoek is uitvoerig getest en werkt (meestal) vlekkeloos op de meest voorkomende configuraties: Windows XP Pro/Home met Word 2002/XP.
Of MKBoek werkt op uw systeem is een kwestie van uitproberen
Je kunt 'm eerst 30 dagen gratis proberen. Maar als je liever je hele budget opmaakt aan een licentie voor Exact dan mag dat ook hoor. It's a free worldquote:
Zie http://lwn.net/Articles/152659/quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef 700MB het volgende:
GnuCash.
Net de 30 dagen versie gedownload, en moet zeggen dat het er hoopvol uitziet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Niet naar de KvK toe want da's geen softwarehuis
http://www.d-b.nl/mkboek/default.asp?tab=default al eens bekeken?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef PDOA het volgende:
Exact of SAP.
Waarom niet? Ik werk ook bij een kleine onderneming en Exact Compact is prima en simpel. Ook eenmanszaken hebben te maken met accountants en financiele verantwoording.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]jah goed idee voor een startende ondernemer.
Ik kan je ons Excel-knutselwerkje (quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef Chandler het volgende:
zijn er nog meer mensen die met excel pielen? en tips hebben?
eensch..quote:Op donderdag 3 november 2005 11:31 schreef SaskiaR het volgende:
Geen Exact, dat is vreselijk duur (aanschafkosten van 2500 euro + onderhoudscontract van 500 euro per jaar). En het werkt ook nog eens klote.
vreselijk duurquote:Op donderdag 3 november 2005 11:31 schreef SaskiaR het volgende:
Geen Exact, dat is vreselijk duur (aanschafkosten van 2500 euro + onderhoudscontract van 500 euro per jaar). En het werkt ook nog eens klote.
King is veel gebruiksvriendelijker en toch veel goedkoperquote:Op donderdag 3 november 2005 11:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
vreselijk duur![]()
voor software is dit erg goedkoop
Globe ja, Compact (voor het MKB) is lang niet zó duur.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:31 schreef SaskiaR het volgende:
Geen Exact, dat is vreselijk duur (aanschafkosten van 2500 euro + onderhoudscontract van 500 euro per jaar).
Klopt voor Globe/Compact 2k/2k3. De oude Dos-lijn was onovertroffen.quote:En het werkt ook nog eens klote.
Ik kan niet faililiet gaan omdat ik geen grote investeringen nodig ben, en nog werk naast mijn bedrijf heb. Je moet het zien als een extraatje!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:33 schreef Little_Meanie het volgende:
probeer gewoon wat te knoeien in Excel, binnen het jaar ben je toch failliet
ja man, neem SAPquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef PDOA het volgende:
Exact of SAP.
Zie mail.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:34 schreef Chandler het volgende:
@Marialice: zie me msn adres in me sig of profiel
Je kunt altijd failliet gaan als klanten je aansprakelijk gaan stellen voor wat dan ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik kan niet faililiet gaan omdat ik geen grote investeringen nodig ben, en nog werk naast mijn bedrijf heb. Je moet het zien als een extraatje!
Da's deels een kwestie van jezelf goed verzekeren. Heeft iemand nog een goede suggestie voor een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:41 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Je kunt altijd failliet gaan als klanten je aansprakelijk gaan stellen voor wat dan ook.
Heb je misschien nog ergens de installatieversie liggen? Ik heb die de hele tijd 'ergens' neergezet, met de gedachte om daar in de kerstvakantie eens stevig mee te gaan stoeien, en nu kan ik die niet meer vinden, en de oorspronkelijke downloadsite ligt eruit...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Net de 30 dagen versie gedownload, en moet zeggen dat het er hoopvol uitziet.
Ga hem thuis opnieuw downloaden en dan beginnen met inrichten, want dat moet wel helemaal vanaf het begin natuurlijk.
Goeie tip!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |