jij bent de eerste die het woord "fucking" gebruikt....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef APK het volgende:
Jezus, het lijkt hier de fucking TMF-chat wel.![]()
ik heb 2/3 been lengte en 1/3 lichaamslengtequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Waarom wil je er nog 3cm bij dan?
Ik heb nu al moeite zat met broeken kopen
Nog 3 erbij?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
fantastische lengte![]()
zou dr eik nog wel drie cm bij willen hebben, maar goed ben nu echt definief uit de groeifase
Omdat hij ook de getrouwde markt negeertquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dat is niet![]()
dat is juist heel erg![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je nou een kroontje op?
je hebt een wipneusje![]()
centerparcsquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef Pinball het volgende:
Ik weet niet echt wat er nu irritanter is. Dat kansloze gezeik van die bewoners, of dat oeverloze offtopic geneuzel hier.Hebben jullie niet een buurthuis of personeelsvereniging waar je naar toe moet? Of een camping?
Ja hè, ik denk een camping![]()
L bleef hangen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:00 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij denkt weer dat je het met dubbel 'L' schrijft![]()
Ik nietquote:
paar centimeter maar, en ik loop vaak op hakken en hij niet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog 3 erbij?Dan ben je nog langer dan ik zeg
Je vriendje/man is zeker groter dan jij neem ik aan?
neeeeee....das te makkelijk...quote:
Zou je er niet graag 3 bijhebben?quote:
ik zal 't voah deize keah door me vingahs gedauguhquote:
je bent dus goed bezig jij!! *schouderklopje geeft*quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Zo, zorgtoeslagformuliertjes op de bus gedaan (Tararaboemdijee uit huis gezet middels een kruisje in het hokje dat hij per 1-1-06 niet meer hier woont, handtekening probleem opgelostik meld ergens in januari wel dat dat niet klopt).
Waarom ligt Joost als enige in de tuin?
Ah okiquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
paar centimeter maar, en ik loop vaak op hakken en hij niet...![]()
Das vervelend ja. Mijn benen zijn 1.10, das eik ook al bijna 2/3equote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb 2/3 been lengte en 1/3 lichaamslengtebroeken kopen lukt dus echt gewoon níet
maar dat maakt niet uit, mn benen zijn wel het mooiste wat er is en daar zou best drie cm bij mogen... daarnaast...is 185 wel lang, maar begint alweer gewoon te worden zelfs voor vrouwen en ik vind het wel fijn dat ik lekker opval door mn lengte
![]()
Ik zou d'r zelf ook best 3 cm bij willen hebben...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb 2/3 been lengte en 1/3 lichaamslengtebroeken kopen lukt dus echt gewoon níet
maar dat maakt niet uit, mn benen zijn wel het mooiste wat er is en daar zou best drie cm bij mogen... daarnaast...is 185 wel lang, maar begint alweer gewoon te worden zelfs voor vrouwen en ik vind het wel fijn dat ik lekker opval door mn lengte
![]()
Ik betaal 58 voor een gram.quote:
niet leuk ditquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef APK het volgende:
Jezus, het lijkt hier de fucking TMF-chat wel.![]()
D'r is een vrij duidelijke grens tussen een beetje offtopic en dom gezwam.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
centerparcs![]()
maarre: vanwege dat off-topic geneuzel is deze reeks juist omgedoopt naar een SC.. dus nu mag het
Nathalie is Joost maar gezelschap gaan houden. Joost mist thuis: bren en zijn eigen huisje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:06 schreef svann het volgende:
Wat zit Joost daar in zijn eentje te flippen buiten?
Is er wat gebeurd, of is hij gewoon allergisch voor sporten?
Waarom, heb ik gemist?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:02 schreef avonne het volgende:
Men bedenkt nu allerlei manieren om Menno pijn te doen.
Ingrid, Chantal en Roel.
gezellie
neih!quote:
eet smakelijk voor straks!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das vervelend ja. Mijn benen zijn 1.10, das eik ook al bijna 2/3eGelukkig lukt het steeds beter om leuke broeken te kopen met winkels die extra lange broeken verkopen, jaren geleden was het echt een ramp om broeken te kopen
![]()
Ik ken meiden die nog een heel stuk langer zijn als mij, dus ik ben allang blij dat ik niet zo lang ben
Nu ga ik koken, toedels
rokken dragenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
eet smakelijk voor straks!!
ik vind die lange maten winkels meestal erg duur in verhouding... ik negeer ze dus meestal maar en draag veel laarzen om mn hoog water te verbergen... tips zijn welkom!!
its all in the eye of the beholderquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r is een vrij duidelijke grens tussen een beetje offtopic en dom gezwam.![]()
En jij denkt dat Napoleon Amerika heeft ontdekt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Mike1964 het volgende:
jij bent de eerste die het woord "fucking" gebruikt....
blijkbaar is die grens niet zo duidelijk dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r is een vrij duidelijke grens tussen een beetje offtopic en dom gezwam.![]()
Dat laatste vind ik dan weer geruststellend nieuwsquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
paar centimeter maar, en ik loop vaak op hakken en hij niet...![]()
ja hummie dr schuldquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Fiorenza het volgende:
Jee... t lijkt wel een theekransje hier..![]()
![]()
Jezus, wat denk je dat dit is? Het BB-forum??quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef teamlead het volgende:
off-topic: josti mist Brenda,.... ahhhhhh.....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus, wat denk je dat dit is? Het BB-forum??
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef teamlead het volgende:
off-topic: josti mist Brenda,.... ahhhhhh.....
Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaasquote:
Vind ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hummie dr schuld
dr is ook zo lekker veel te doen in dat huis daar![]()
dus maken we het zelf maar gezellig
Rob toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
Ze hebben gisteravond de deur opgengetrokken en opengehouden terwijl joost zat te poepen![]()
had ik ff gemist
dat dacht ik al, denk zet het er maar bij voor de zekerheid... hij heeft namelijk wel veel langer haar dan ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan weer geruststellend nieuws![]()
Praat eens met Rob!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
eet smakelijk voor straks!!
ik vind die lange maten winkels meestal erg duur in verhouding... ik negeer ze dus meestal maar en draag veel laarzen om mn hoog water te verbergen... tips zijn welkom!!
en zo'n actie "zou nooit in hem opkomen"..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
Ze hebben gisteravond de deur opgengetrokken en opengehouden terwijl joost zat te poepen![]()
had ik ff gemist
En strontspray gespoten in zijn gezicht. Dat zijn geen grappen meer natuurlijk. Was die psychopaat van een Ingrid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
had ik ff gemist
Volgens die analogie zijn de mededelingen over jullie leventjes even overbodigquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
Vind ik ookveel bijzonders gebeurd er nu niet in het huis dus ja wat moet je dan melden over de streams?
ah nee dat meen je niet toch??quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
had ik ff gemist
Dat mens spoort nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En strontspray gespoten in zijn gezicht. Dat zijn geen grappen meer natuurlijk. Was die psychopaat van een Ingrid.
zeg, ik mís geen been, heb hooguit wat been te veelquote:
Ik heb het ook gemist, maar hoorde het Rob gisteren vertellen alsof het bij hem gebeurd was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Cuaderno het volgende:
Was het Rob? Joost vertelt het net aan Nathalie alsof ze het bij hem hadden gedaan.
T hapert hier en daar een beetje, maar vooralsnog valt het redelijk meequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Fok is trouwens weer behoorlijk traag bij mij. Hebben daar meer mensen last van?
Nee, ze deden het bij Joost... heb het ook niet gezien... maar volgens mij was het Ingrid... ze spoot ook strontspray in zijn gezicht... dat is gewoon not done vind ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, maar hoorde het Rob gisteren vertellen alsof het bij hem gebeurd was.
Maar dat weet ik dus ook niet zeker.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Fok is trouwens weer behoorlijk traag bij mij. Hebben daar meer mensen last van?
O ja, dat is echt zo'n Ingrid-actie. Die moet je echt direct voor d'r kop rossen, om respect af te dwingen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En strontspray gespoten in zijn gezicht. Dat zijn geen grappen meer natuurlijk. Was die psychopaat van een Ingrid.
Nee man, ze deden Menno na!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat iedereen die bij haar zit in de top 5 komt (Roel, Lieske, Dido, Ingrid, Chantal dus).
Het gaat nu zelfs al over geld delen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef muizemeis het volgende:
jongens ben dr weer vandoor... kunnen jullie weer lekker over BB praten ipv beenlengte en dat soort dingen... goh wat zal het leuk worden hier
have fun en tot later!!![]()
![]()
IK vond het beregezellig vanmiddag
Ik snap echt niet dat hij dat pikt. Ik zou echt zorgen dat die sneue snol nooit meer rustig douched, slaapt, of op de plee zit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
Nee, ze deden het bij Joost... heb het ook niet gezien... maar volgens mij was het Ingrid... ze spoot ook strontspray in zijn gezicht... dat is gewoon not done vind ik![]()
Inzicht was al niet Chantal's beste kant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat iedereen die bij haar zit in de top 5 komt (Roel, Lieske, Dido, Ingrid, Chantal dus).
Het gaat nu zelfs al over geld delen.
iemand die deze voortreffelijke grap live heeft mogen aanschouwen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ze deden het bij Joost... heb het ook niet gezien... maar volgens mij was het Ingrid... ze spoot ook strontspray in zijn gezicht... dat is gewoon not done vind ik![]()
En storend als je dingen zoekt om naar het streaamverslagentopic te verplaatsen, want daar zijn die leuterende zeikwijven ook te lui voor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Pinball het volgende:
Volgens die analogie zijn de mededelingen over jullie leventjes even overbodig![]()
Ja, en? Dat bedoel ik. Ik zou zeggen net onder de knie. En de protheses in- en uitschuifbaar maken. Als de broekmaat niet bij de benen past, dan de beenmaat aanpassen aan de broek. Ik hoef er toch hopelijk geen tekening bij te maken, he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg, ik mís geen been, heb hooguit wat been te veel
t was niet alleen ingrid hoor......quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat hij dat pikt. Ik zou echt zorgen dat die sneue snol nooit meer rustig douched, slaapt, of op de plee zit.![]()
En dat is ná dat ik al haar kleren over de schutting heb geflikkerd.![]()
Als ze echt van het kamp zou zijn zou ze het wel uit haar hoofd laten om dat bij een man te flikken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Al heb je dan wel kans dat er na afloop van BB een kudde zwaar bewapende kampers op je te wachten staat.
Ze had het paar weken geleden, na dat kaalscheren, ook al gespoten op de kleren van Menno he.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat hij dat pikt. Ik zou echt zorgen dat die sneue snol nooit meer rustig douched, slaapt, of op de plee zit.![]()
En dat is ná dat ik al haar kleren over de schutting heb geflikkerd.![]()
Ja ik ben ook altijd voorzichtig met bashen van Ingridquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, dat is echt zo'n Ingrid-actie. Die moet je echt direct voor d'r kop rossen, om respect af te dwingen.
Al heb je dan wel kans dat er na afloop van BB een kudde zwaar bewapende kampers op je te wachten staat.
Omdat hij twee uur in zijn eentje bonen heeft gesorteerd!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zo pissed op Menno zijn?
Net zo'n secretaresse zoquote:
ze zijn bang dat hij wel eens zou kunnen gaan winnen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zo pissed op Menno zijn?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij twee uur in zijn eentje bonen heeft gesorteerd!![]()
neuh.,.. joost is een kutkind....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft kutouders....
Ben ik het wel mee eens, heb ze in de Live-uitzending gezienquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft kutouders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |