Ik heb meer getrouwde dan ongetrouwde vriendinnen gehad, teamlead, dus er is nog hoop voor je...quote:
Nu koopt niemand meer bij de kijkshop en gaan ze fallietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ook door een ander merk??
lekkere reclame hoor kijkshop!! kocht er zowiezo al nooit iets, nu helemaal niet meer![]()
fantastische lengtequote:
ikke???quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
en toen ik deze post quotte en mn scherm wegsprong, zag ik nog net dat jij iets verandert hebt aan je ondertitel!!![]()
![]()
![]()
Ja superquote:
Je kan er al mee dan ik en dat terwijl Anja me al veel heeft geholpenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja joh ben lekker bezig hoor!! deze is redelijk simpel natuurlijk maar voor hier precies mooi
ja maar ik ben dan ook niet geheel een newbie in psp land hequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan er al mee dan ik en dat terwijl Anja me al veel heeft geholpen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow je hebt dus toch wel ervaring met meisjes dames van mijn leeftijd??
hij zei 'dame' tegen me!!![]()
![]()
verdomd.. die markt heb ik altijd genegeerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb meer getrouwde dan ongetrouwde vriendinnen gehad, teamlead, dus er is nog hoop voor je...
Waarom wil je er nog 3cm bij dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
fantastische lengte![]()
zou dr eik nog wel drie cm bij willen hebben, maar goed ben nu echt definief uit de groeifase
foei!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb meer getrouwde dan ongetrouwde vriendinnen gehad, teamlead, dus er is nog hoop voor je...
nee dat is nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd.. die markt heb ik altijd genegeerd![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef APK het volgende:
Jezus, het lijkt hier de fucking TMF-chat wel.![]()
en jij denkt weer dat je het met dubbel 'L' schrijftquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
OMG Nathalie denkt dat je SOEMALLIERS zegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |