Vind ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja hummie dr schuld
dr is ook zo lekker veel te doen in dat huis daar![]()
dus maken we het zelf maar gezellig
Rob toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
Ze hebben gisteravond de deur opgengetrokken en opengehouden terwijl joost zat te poepen![]()
had ik ff gemist
dat dacht ik al, denk zet het er maar bij voor de zekerheid... hij heeft namelijk wel veel langer haar dan ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan weer geruststellend nieuws![]()
Praat eens met Rob!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
eet smakelijk voor straks!!
ik vind die lange maten winkels meestal erg duur in verhouding... ik negeer ze dus meestal maar en draag veel laarzen om mn hoog water te verbergen... tips zijn welkom!!
en zo'n actie "zou nooit in hem opkomen"..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
Ze hebben gisteravond de deur opgengetrokken en opengehouden terwijl joost zat te poepen![]()
had ik ff gemist
En strontspray gespoten in zijn gezicht. Dat zijn geen grappen meer natuurlijk. Was die psychopaat van een Ingrid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
had ik ff gemist
Volgens die analogie zijn de mededelingen over jullie leventjes even overbodigquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
Vind ik ookveel bijzonders gebeurd er nu niet in het huis dus ja wat moet je dan melden over de streams?
ah nee dat meen je niet toch??quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Cuaderno het volgende:
had ik ff gemist
Dat mens spoort nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En strontspray gespoten in zijn gezicht. Dat zijn geen grappen meer natuurlijk. Was die psychopaat van een Ingrid.
zeg, ik mís geen been, heb hooguit wat been te veelquote:
Ik heb het ook gemist, maar hoorde het Rob gisteren vertellen alsof het bij hem gebeurd was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Cuaderno het volgende:
Was het Rob? Joost vertelt het net aan Nathalie alsof ze het bij hem hadden gedaan.
T hapert hier en daar een beetje, maar vooralsnog valt het redelijk meequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Fok is trouwens weer behoorlijk traag bij mij. Hebben daar meer mensen last van?
Nee, ze deden het bij Joost... heb het ook niet gezien... maar volgens mij was het Ingrid... ze spoot ook strontspray in zijn gezicht... dat is gewoon not done vind ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, maar hoorde het Rob gisteren vertellen alsof het bij hem gebeurd was.
Maar dat weet ik dus ook niet zeker.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Fok is trouwens weer behoorlijk traag bij mij. Hebben daar meer mensen last van?
O ja, dat is echt zo'n Ingrid-actie. Die moet je echt direct voor d'r kop rossen, om respect af te dwingen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En strontspray gespoten in zijn gezicht. Dat zijn geen grappen meer natuurlijk. Was die psychopaat van een Ingrid.
Nee man, ze deden Menno na!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat iedereen die bij haar zit in de top 5 komt (Roel, Lieske, Dido, Ingrid, Chantal dus).
Het gaat nu zelfs al over geld delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |