niet leuk ditquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef APK het volgende:
Jezus, het lijkt hier de fucking TMF-chat wel.![]()
D'r is een vrij duidelijke grens tussen een beetje offtopic en dom gezwam.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
centerparcs![]()
maarre: vanwege dat off-topic geneuzel is deze reeks juist omgedoopt naar een SC.. dus nu mag het
Nathalie is Joost maar gezelschap gaan houden. Joost mist thuis: bren en zijn eigen huisje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:06 schreef svann het volgende:
Wat zit Joost daar in zijn eentje te flippen buiten?
Is er wat gebeurd, of is hij gewoon allergisch voor sporten?
Waarom, heb ik gemist?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:02 schreef avonne het volgende:
Men bedenkt nu allerlei manieren om Menno pijn te doen.
Ingrid, Chantal en Roel.
gezellie
neih!quote:
eet smakelijk voor straks!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das vervelend ja. Mijn benen zijn 1.10, das eik ook al bijna 2/3eGelukkig lukt het steeds beter om leuke broeken te kopen met winkels die extra lange broeken verkopen, jaren geleden was het echt een ramp om broeken te kopen
![]()
Ik ken meiden die nog een heel stuk langer zijn als mij, dus ik ben allang blij dat ik niet zo lang ben
Nu ga ik koken, toedels
rokken dragenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
eet smakelijk voor straks!!
ik vind die lange maten winkels meestal erg duur in verhouding... ik negeer ze dus meestal maar en draag veel laarzen om mn hoog water te verbergen... tips zijn welkom!!
its all in the eye of the beholderquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r is een vrij duidelijke grens tussen een beetje offtopic en dom gezwam.![]()
En jij denkt dat Napoleon Amerika heeft ontdekt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Mike1964 het volgende:
jij bent de eerste die het woord "fucking" gebruikt....
blijkbaar is die grens niet zo duidelijk dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r is een vrij duidelijke grens tussen een beetje offtopic en dom gezwam.![]()
Dat laatste vind ik dan weer geruststellend nieuwsquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
paar centimeter maar, en ik loop vaak op hakken en hij niet...![]()
ja hummie dr schuldquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Fiorenza het volgende:
Jee... t lijkt wel een theekransje hier..![]()
![]()
Jezus, wat denk je dat dit is? Het BB-forum??quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef teamlead het volgende:
off-topic: josti mist Brenda,.... ahhhhhh.....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus, wat denk je dat dit is? Het BB-forum??
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef teamlead het volgende:
off-topic: josti mist Brenda,.... ahhhhhh.....
Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |