"Volgens mij zegt iedereen in Den Haag soemaliërs".quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
OMG Nathalie denkt dat je SOEMALLIERS zegt!
jij bent de eerste die het woord "fucking" gebruikt....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef APK het volgende:
Jezus, het lijkt hier de fucking TMF-chat wel.![]()
ik heb 2/3 been lengte en 1/3 lichaamslengtequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Waarom wil je er nog 3cm bij dan?
Ik heb nu al moeite zat met broeken kopen
Nog 3 erbij?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
fantastische lengte![]()
zou dr eik nog wel drie cm bij willen hebben, maar goed ben nu echt definief uit de groeifase
Omdat hij ook de getrouwde markt negeertquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dat is niet![]()
dat is juist heel erg![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je nou een kroontje op?
je hebt een wipneusje![]()
centerparcsquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef Pinball het volgende:
Ik weet niet echt wat er nu irritanter is. Dat kansloze gezeik van die bewoners, of dat oeverloze offtopic geneuzel hier.Hebben jullie niet een buurthuis of personeelsvereniging waar je naar toe moet? Of een camping?
Ja hè, ik denk een camping![]()
L bleef hangen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:00 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij denkt weer dat je het met dubbel 'L' schrijft![]()
Ik nietquote:
paar centimeter maar, en ik loop vaak op hakken en hij niet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog 3 erbij?Dan ben je nog langer dan ik zeg
Je vriendje/man is zeker groter dan jij neem ik aan?
neeeeee....das te makkelijk...quote:
Zou je er niet graag 3 bijhebben?quote:
ik zal 't voah deize keah door me vingahs gedauguhquote:
je bent dus goed bezig jij!! *schouderklopje geeft*quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Zo, zorgtoeslagformuliertjes op de bus gedaan (Tararaboemdijee uit huis gezet middels een kruisje in het hokje dat hij per 1-1-06 niet meer hier woont, handtekening probleem opgelostik meld ergens in januari wel dat dat niet klopt).
Waarom ligt Joost als enige in de tuin?
Ah okiquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
paar centimeter maar, en ik loop vaak op hakken en hij niet...![]()
Das vervelend ja. Mijn benen zijn 1.10, das eik ook al bijna 2/3equote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb 2/3 been lengte en 1/3 lichaamslengtebroeken kopen lukt dus echt gewoon níet
maar dat maakt niet uit, mn benen zijn wel het mooiste wat er is en daar zou best drie cm bij mogen... daarnaast...is 185 wel lang, maar begint alweer gewoon te worden zelfs voor vrouwen en ik vind het wel fijn dat ik lekker opval door mn lengte
![]()
Ik zou d'r zelf ook best 3 cm bij willen hebben...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb 2/3 been lengte en 1/3 lichaamslengtebroeken kopen lukt dus echt gewoon níet
maar dat maakt niet uit, mn benen zijn wel het mooiste wat er is en daar zou best drie cm bij mogen... daarnaast...is 185 wel lang, maar begint alweer gewoon te worden zelfs voor vrouwen en ik vind het wel fijn dat ik lekker opval door mn lengte
![]()
Ik betaal 58 voor een gram.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |