Ik heb ook nog wel een dvdquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover hoeveel mensen hier moeite mee hebben, het is toch gewoon een kwestie van logisch nadenken. Vereiste is natuurljik wel dat je de regel kan toepassen. Koop de dvd van de bruna, hier wordt veel uitleg gegeven dmv een filmpje, heeft mij erg geholpen.
Wij? Jij bent onderdeel van de CBR mafia?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bij ons in de regio (Zuid-Holland) gebeurd dat niet; wij zorgen er dan voor dat er een andere examinator beschikbaar is om dat extra negende examen te rijden. De kandidaat mag er immers niet de dupe van zijn dat het CBR geen examinator kan leveren. Een andere regio gaat daar blijkbaar anders mee om (of er is echt sprake van een uitzonderlijke situatie, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen).
Auto onder je kont?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:36 schreef veldmuis het volgende:
Vanochtend om 8.00 zat ik al bij de gemeente, jeej, heb mn rijbewijs.
mafiaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:39 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Wij? Jij bent onderdeel van de CBR mafia?![]()
GEFELICITEERD VELDMUIS!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:36 schreef veldmuis het volgende:
Vanochtend om 8.00 zat ik al bij de gemeente, jeej, heb mn rijbewijs.
36 lessen van hoelang? Vijftig minuten, een uur?quote:
van een uur...en daar komen dus nog meer bij aangezien examen pas over 4 weken ofzo is...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
36 lessen van hoelang? Vijftig minuten, een uur?
Er zijn echt genoeg mensen die al over jouw lessen-aantal heen zitten hoor, geloof me. En dan nog, wat maakt jou het uit, toch? Als je het uiteindelijk maar goed onder de knie hebt toch?![]()
![]()
Feli Feli!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:56 schreef muzas het volgende:
Ik ben gisterochtend geslaagd, en dat in één keer.
ja, jullie mogen me aanraken
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
Het ging echt perfect, hij had er niks op aan te merken.
Super ja! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |