Ik heb ook nog wel een dvdquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:27 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover hoeveel mensen hier moeite mee hebben, het is toch gewoon een kwestie van logisch nadenken. Vereiste is natuurljik wel dat je de regel kan toepassen. Koop de dvd van de bruna, hier wordt veel uitleg gegeven dmv een filmpje, heeft mij erg geholpen.
Wij? Jij bent onderdeel van de CBR mafia?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bij ons in de regio (Zuid-Holland) gebeurd dat niet; wij zorgen er dan voor dat er een andere examinator beschikbaar is om dat extra negende examen te rijden. De kandidaat mag er immers niet de dupe van zijn dat het CBR geen examinator kan leveren. Een andere regio gaat daar blijkbaar anders mee om (of er is echt sprake van een uitzonderlijke situatie, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen).
Auto onder je kont?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:36 schreef veldmuis het volgende:
Vanochtend om 8.00 zat ik al bij de gemeente, jeej, heb mn rijbewijs.
mafiaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:39 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Wij? Jij bent onderdeel van de CBR mafia?![]()
GEFELICITEERD VELDMUIS!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:36 schreef veldmuis het volgende:
Vanochtend om 8.00 zat ik al bij de gemeente, jeej, heb mn rijbewijs.
36 lessen van hoelang? Vijftig minuten, een uur?quote:
van een uur...en daar komen dus nog meer bij aangezien examen pas over 4 weken ofzo is...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
36 lessen van hoelang? Vijftig minuten, een uur?
Er zijn echt genoeg mensen die al over jouw lessen-aantal heen zitten hoor, geloof me. En dan nog, wat maakt jou het uit, toch? Als je het uiteindelijk maar goed onder de knie hebt toch?![]()
![]()
Feli Feli!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:56 schreef muzas het volgende:
Ik ben gisterochtend geslaagd, en dat in één keer.
ja, jullie mogen me aanraken
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
Het ging echt perfect, hij had er niks op aan te merken.
Super ja! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
36 is heus niet extreem veel. en als je daarmee in een keer slaagtquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
van een uur...en daar komen dus nog meer bij aangezien examen pas over 4 weken ofzo is...Maarja, als ik maar slaag dan vind ik het best....ookal voel ik nu al de spanning als ik er aan denk
![]()
Achja, ik ga gewoon slagen de 1e keer, hoe dan ook
![]()
![]()
maar geen uren toch? of wel?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:27 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb 46 uur gelesd in totaal. 1x praktijk en 2xtheorie
tijd vliegt op fok, dat zal t zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:36 schreef veldmuis het volgende:
Ja, wel uren. Half jaar bezig geweest hoor...en ja, al een beetje rondgereden, en uiteraard al best wat foutjes gemaakt
.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef Frasier het volgende:
Geslaagd
![]()
bij mij zat er 3 weken tussenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef Robin__ het volgende:
Hoe lang zit er tussen het aanvragen van je theorie (gaat mn rijschool doen) en het examen?
(ik heb over 2 weken week vrij dus zou gunstig zijn..vroeg dr heengaan en afwachten heb ik geen zin aan)
Misschien ook eens aan je huisarts vragen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef mirelia het volgende:
Bij mij beginnen de zenuwen op te spelen.
Mijn instructeur (ANWB) heeft het middel Propranolol aangeraden.
Dat schijnt een paardemiddel te zijn tegen examenvrees
Maar persoonlijk heb ik iets tegen middeltjes
Iemand hier ervaring mee???
Ik hou het niet meer.
Maar idd er slagen er hier veel mensen die erg onzeker zijn de laatste dagen (Veldmuis, Fasier)
PS Frasier GEFELICITEERD MAN!!!!!
Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:25 schreef Frasier het volgende:
Damn ik ben echt zenuwachtig gewoon. Moet echt me zenuwen onder controle krijgen voor 1 uur anders wordt het echt weer 3 keer niks (4 keer eigenlijk).
Ga ik morgen doen want die moet het voorschrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien ook eens aan je huisarts vragen?
Gewoon zelf CBR bellen, dan kun je kiezen uit tijdstippen vanaf zo'n 1 week vanaf nu zeg maar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef Robin__ het volgende:
Hoe lang zit er tussen het aanvragen van je theorie (gaat mn rijschool doen) en het examen?
(ik heb over 2 weken week vrij dus zou gunstig zijn..vroeg dr heengaan en afwachten heb ik geen zin aan)
Ik moest ruim 5 weken wachten hier in de buurt, toen maar even naar mijn oude woonomgeving gereden(rijswijk) want daar kon ik na een week alquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Gewoon zelf CBR bellen, dan kun je kiezen uit tijdstippen vanaf zo'n 1 week vanaf nu zeg maar.
altijd fijn om dat soort dingen te horen van je instructeur!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef randysgz het volgende:
Net les vier en vijf gehad, 2 uur dus..
Schakelen/koppelen gaat nu al behoorlijk goed, kijken gaat ook goed, snelweg ging goed, helling proef gedaan met voet/hand rem, ging ook goed. Géén stuur correcties gehad. En dat voor iemand die nooit achter het stuur heb gezeten.![]()
Zelf de instructeur zegt dat ik het héél snel oppikt allemaal. Hij had dat nog niet meegemaakt met iemand die op nul begint![]()
Feli Frasier.veilige kilometers toegewenst!
Feli Veldmuis.veilige kilometers toegewenst!
ze kunnen moeilijk zeggen dat je er geen bal van kanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
altijd fijn om dat soort dingen te horen van je instructeur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |