Precies. Ik stap op de trein en ben een half uur later in hartje Eindhoven, 5 minuten lopen van de universiteit. Probeer dat maar eens 's morgens in de spits met de auto.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef nadiiii het volgende:
[..]
wees godver blij dat je een OV heb ik betaal me blauw aan het fokkin openbaar vervoer![]()
tjAAAAAh er zijn ook andere mensen die niet zo moeilijk hoeven doen als jou![]()
voor mij zou het iig goed uitkomen.............
een beetje egoïstisch van jou![]()
Totdat iemand je keihard wil naaien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef nadiiii het volgende:
van mij mogen ze mn dna krijgen ik doe toch nix crimineels
Maar dat zou nu toch in principe ook al kunnen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Totdat iemand je keihard wil naaien.
Op dat moment wordt het veel erger.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maar dat zou nu toch in principe ook al kunnen?
Owja, ik wil jou naaien, dus vermoord ik maar iemand en gooi er wat DNA van jou bij. Dan is er nog niet genoeg bewijs tegen jou, en er zal ook wel wat DNA materiaal van mij liggen. Het echte leven is geen CSIquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Totdat iemand je keihard wil naaien.
Verkrachting en sperma dan? Het gaat niet om het bewust naaien, maar iemand gebruiken om zelf de straf te ontlopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owja, ik wil jou naaien, dus vermoord ik maar iemand en gooi er wat DNA van jou bij. Dan is er nog niet genoeg bewijs tegen jou, en er zal ook wel wat DNA materiaal van mij liggen. Het echte leven is geen CSI![]()
Er treedt in ieder geval snel tunnelvisie op bij de onderzoekers. Daardoor is Kees B. uiteindelijk ook achter de tralies beland.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkrachting en sperma dan? Het gaat niet om het bewust naaien, maar iemand gebruiken om zelf de straf te ontlopen.
Dat die tunnelvisie ontstaat bij onderzoekers kan ik me nogal voorstellen. Maar als er geen bewijs tegen persoon A. is, alleen zijn DNA is op plaats delict gevonden, dan hoort de rechter hem vrij te spreken. En als dat vaak gebeurd dan moeten en zullen de onderzoekers ook inzien dat alleen DNA-sporen niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:33 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Er treedt in ieder geval snel tunnelvisie op bij de onderzoekers. Daardoor is Kees B. uiteindelijk ook achter de tralies beland.
Als het slachtoffer er levend vanaf komt dan weet zij wel dat jij de dader wel of niet bent. Daarnaast, hoe kan de verkrachter aan jouw sperma komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkrachting en sperma dan? Het gaat niet om het bewust naaien, maar iemand gebruiken om zelf de straf te ontlopen.
Dat is in ieder geval een goed teken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef OnlineGokker het volgende:
Zojuist was Peter op TV en vertelde:
1. dat hij elke uitslag accepteerd en ook bij één zetel gewoon in de kamer gaat zitten. Het doel is alleen 20+ zetels halen.
Ik denk dat dat de kosten bij verre na niet gaat dekken. Heeft Peter dit na laten rekenen?quote:2. Openbaar Vervoer gratis en het geld vandaan moet komen van de file's: vrachtwagens die stil staan, etc. die kosten worden dus bespaard.
Daar zit ik op te wachtenquote:3. 1% van ons inkomen richting ontwikkelingslanden gaat.
Ow hij wil met Marijnissen samenwerken, nu heb ik nog meer vertrouwen in hemquote:4. Uiteindelijk samenwerken met een Wilders ziet ie niet zitten, maar wel met een Marijnissen.
Als dat zo was, was het allang gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef OnlineGokker het volgende:
2. Openbaar Vervoer gratis en het geld vandaan moet komen van de file's: vrachtwagens die stil staan, etc. die kosten worden dus bespaard.
Er moet nog maar eens gedegen onderzoek naar gedaan worden inderdaad. Ik vind het ook niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Als dat zo was, was het allang gedaan.
Hij was vanochtend ook weer op de radio en had het nog steeds over die NIPO peiling, die op 16 december, bij minder dan 41% stelt ie zich niet verkiesbaar en gaat het allemaal niet door. Ik blijf het een gammele start vinden, maar goed..quote:De Vries richt zich in deze folder direct tot de kiezers: "Ik ben bereid 8 jaar aan de slag te gaan in Den Haag. Het enige dat ik van u vraag is een blijk van vertrouwen. Daarom laat ik op 16 december onderzoeken of Nederlanders mij een aanwinst voor de politiek vinden. Als 41% van de mensen het daarmee eens is, stel ik mij verkiesbaar. Woorden en beloften zijn niets zonder actie. Stuur mij naar Den Haag om voor u te werken."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |