abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:36:39 #226
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31966023
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef nadiiii het volgende:

[..]

wees godver blij dat je een OV heb ik betaal me blauw aan het fokkin openbaar vervoer

tjAAAAAh er zijn ook andere mensen die niet zo moeilijk hoeven doen als jou

voor mij zou het iig goed uitkomen.............

een beetje egoïstisch van jou
Precies. Ik stap op de trein en ben een half uur later in hartje Eindhoven, 5 minuten lopen van de universiteit. Probeer dat maar eens 's morgens in de spits met de auto.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_31966376
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:02:34 #228
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31966734
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:50 schreef Kloot-Jan het volgende:
Als er SP en Marijnissen stond zou het nog wel kunnen klopppen
pi_31967210
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:14 schreef nadiiii het volgende:
van mij mogen ze mn dna krijgen ik doe toch nix crimineels
Totdat iemand je keihard wil naaien.
pi_31967692
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar dat zou nu toch in principe ook al kunnen?
pi_31967952
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Maar dat zou nu toch in principe ook al kunnen?
Op dat moment wordt het veel erger.
pi_31972725
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Owja, ik wil jou naaien, dus vermoord ik maar iemand en gooi er wat DNA van jou bij. Dan is er nog niet genoeg bewijs tegen jou, en er zal ook wel wat DNA materiaal van mij liggen. Het echte leven is geen CSI
pi_31972971
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Owja, ik wil jou naaien, dus vermoord ik maar iemand en gooi er wat DNA van jou bij. Dan is er nog niet genoeg bewijs tegen jou, en er zal ook wel wat DNA materiaal van mij liggen. Het echte leven is geen CSI
Verkrachting en sperma dan? Het gaat niet om het bewust naaien, maar iemand gebruiken om zelf de straf te ontlopen.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:31:35 #234
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31972974
het gaat er niet om of zo'n DNA databank beter zou zijn tegen criminaliteit, dat is vast zo. Net als dat een camera in iedere hoek van de stad en in iedere hoek van ieder huis criminaliteit zou tegengaan. Het gaat om de vraag of het geoorloofd is iedere onschuldige burger in Nederland te dwingen zijn DNA af te staan.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:33:12 #235
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31973015
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Verkrachting en sperma dan? Het gaat niet om het bewust naaien, maar iemand gebruiken om zelf de straf te ontlopen.
Er treedt in ieder geval snel tunnelvisie op bij de onderzoekers. Daardoor is Kees B. uiteindelijk ook achter de tralies beland.
pi_31973338
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:33 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Er treedt in ieder geval snel tunnelvisie op bij de onderzoekers. Daardoor is Kees B. uiteindelijk ook achter de tralies beland.
Dat die tunnelvisie ontstaat bij onderzoekers kan ik me nogal voorstellen. Maar als er geen bewijs tegen persoon A. is, alleen zijn DNA is op plaats delict gevonden, dan hoort de rechter hem vrij te spreken. En als dat vaak gebeurd dan moeten en zullen de onderzoekers ook inzien dat alleen DNA-sporen niet genoeg zijn.
pi_31973396
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Als het slachtoffer er levend vanaf komt dan weet zij wel dat jij de dader wel of niet bent. Daarnaast, hoe kan de verkrachter aan jouw sperma komen?
pi_31973458
Ik ga niets meer uitleggen, jullie zijn te naief .
pi_31974272
Zojuist was Peter op TV en vertelde:

1. dat hij elke uitslag accepteerd en ook bij één zetel gewoon in de kamer gaat zitten. Het doel is alleen 20+ zetels halen.
2. Openbaar Vervoer gratis en het geld vandaan moet komen van de file's: vrachtwagens die stil staan, etc. die kosten worden dus bespaard.
3. 1% van ons inkomen richting ontwikkelingslanden gaat.
4. Uiteindelijk samenwerken met een Wilders ziet ie niet zitten, maar wel met een Marijnissen.
pi_31974581
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef OnlineGokker het volgende:
Zojuist was Peter op TV en vertelde:

1. dat hij elke uitslag accepteerd en ook bij één zetel gewoon in de kamer gaat zitten. Het doel is alleen 20+ zetels halen.
Dat is in ieder geval een goed teken.
quote:
2. Openbaar Vervoer gratis en het geld vandaan moet komen van de file's: vrachtwagens die stil staan, etc. die kosten worden dus bespaard.
Ik denk dat dat de kosten bij verre na niet gaat dekken. Heeft Peter dit na laten rekenen?
quote:
3. 1% van ons inkomen richting ontwikkelingslanden gaat.
Daar zit ik op te wachten
quote:
4. Uiteindelijk samenwerken met een Wilders ziet ie niet zitten, maar wel met een Marijnissen.
Ow hij wil met Marijnissen samenwerken, nu heb ik nog meer vertrouwen in hem
pi_31974628
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef OnlineGokker het volgende:

Als dat zo was, was het allang gedaan .
pi_31974805
Worden de spoorwegen en andere vervoersmaatschapijen ook weer genationaliseerd als het aan Peter ligt? En hoeveel gaat ons dat dan wel kosten?
pi_31976617
Ik vind sommige ideeen die Peter R. de Vries heeft wel goed. Zoals softdrugs legaliseren en alleen een ceremonieele functie voor het koningshuis. Andere punten ben ik het weer niet met Peter eens. Maar het is sowieso een aanwinst.
lollig
pi_31976661
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Als dat zo was, was het allang gedaan .
Er moet nog maar eens gedegen onderzoek naar gedaan worden inderdaad. Ik vind het ook niet zo'n goed idee.
lollig
pi_31985340
Het is in ieder geval wel goed dat hij nu aangeeft om zelfs met één zetel in de Kamer te gaan zitten. Maar ik heb er een beetje het gevoel bij dat er niet echt samenhang zit in zijn programma, ik ervaar het een beetje als los zand.

Maar goed, ik ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen in de kamer, dus die zetel gun ik hem wel.
pi_31987566
Ik gun hem ook 1 zetel, dan mag hij zich in de kamer eerst bewijzen, en daarna zullen we zien of hij ook meer zetels waard is.
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:19:41 #247
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_32669346
bron: PRDV
quote:
De Vries richt zich in deze folder direct tot de kiezers: "Ik ben bereid 8 jaar aan de slag te gaan in Den Haag. Het enige dat ik van u vraag is een blijk van vertrouwen. Daarom laat ik op 16 december onderzoeken of Nederlanders mij een aanwinst voor de politiek vinden. Als 41% van de mensen het daarmee eens is, stel ik mij verkiesbaar. Woorden en beloften zijn niets zonder actie. Stuur mij naar Den Haag om voor u te werken."
Hij was vanochtend ook weer op de radio en had het nog steeds over die NIPO peiling, die op 16 december, bij minder dan 41% stelt ie zich niet verkiesbaar en gaat het allemaal niet door. Ik blijf het een gammele start vinden, maar goed..

En ook die uitspraken "Den Haag opschudden" en "outsider" en "orde op zaken stellen" vind ik zulke holle kreten.. Zo van wat 150 man decennia lang niet lukte dat zal hij wel eens effetje fixen...

[ Bericht 1% gewijzigd door BdR op 29-11-2005 13:31:22 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:23:37 #248
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32669427
Ik begrijp werkelijk niet wat de toegvoegde waarde van PRDV zou kunnen zijn
We hebben al D66 en GL, wat moeten we met nog een linksig splinterpartijtje met ongeveer hetzelfde programma?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:44:05 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_32669973
Ik denk dat hij meer krachtdadigheid wil uitstralen. Partijen als D66 en GL verliezen zich meestal in gekibbel en verdeeldheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32670381

Ziet er niet goed uit, vooral steeds meer mensen tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')