dat betekent dat het niet uitmaakt hoe je het scheert. de vraag is simpelweg of je het maar laat zoals het is, of dat je er iets aan doet mbt scherenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Chrishop het volgende:
wat is in het algemeen?
die checken het topic niet nee, die denken komt weer zo'n mongool aan die zich afvraagt hoe dat werktquote:
Durf je dat aan het aan iemand anders ovelaten, held.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef DarkDancer het volgende:
dat van mij kan ook wel een keer weer een trimbeurt gebruiken.
dames belangstelling voor deze eervolle taak?
bultjes zijn nooit goed....quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef lugum het volgende:
heeft hier trouwens ook iemand last van talgkliertjes(witte bultjes) vraag me nou af of dat door het scheren komt![]()
't is geil in a strange sort of way.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
waarom zou je als man scheren...?
't is niet vies (en anders, wassen wil helpen), 't zit niet in de weg, het groeit niet door (oude haren vallen vanzelf uit (en niet bij bossen)) ... 't jeukt niet...
heb het nooit overwogen... en zie er de zin ook nu niet van in...
is het nou gewoon mode, of zelfs meelopen met de trends?
ow...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't is geil in a strange sort of way.
En als vrouw zou je het dan wel scheren? Bij vrouwen zit het toch ook niet in de weg, groeit ook niet door, jeukt ook niet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
't is niet vies (en anders, wassen wil helpen), 't zit niet in de weg, het groeit niet door (oude haren vallen vanzelf uit (en niet bij bossen)) ... 't jeukt niet...
Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:24 schreef EvilFaith het volgende:
originele reactie ook..
Ik vind een man van onderen een stuk appetijtelijker als ik me niet eerst door een berg haar heen hoef te werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Jij vindt het niet lekker om op je ballen gelikt te worden? De meeste mannen kunnen dat wel waarderen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef JaJoah het volgende:
Je moet dan ook die Duitse Helm in je mond nemen, niet die slaapzak eronder
Gast, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef JaJoah het volgende:
Je moet dan ook die Duitse Helm in je mond nemen, niet die slaapzak eronder
Kom langs.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind een helemaal kaalgeschoren zaakje bij een man
Dat, en een huidverzorgende creme gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:41 schreef rinussimpel het volgende:
Regelmatig scheren is de oplossing.
Dan raakt je huid eraan gewent.
Met de haargroeirichting mee scheren voorkomt rode-bultjes-vorming... op mijn gezicht danquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
heeft iemand nog een goeie tip om irriatie in de vorm van rode bulten te voorkomen?
Mijn huid beneden kan het tegen de groeirichting ingaan redelijk hebben. Wel eerst (zeker als het een paar dagen lang is) met de richting mee, zodat het ergste al weg is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, maar echt glad wordt het er niet van...
Andere mesjes gebruiken. Met mach3 is het risico daarop veel kleiner omdat die als het ware meeslepen ipv duwen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij tegen de richting in wordt het toch vaak een bloedbadje bij mij.
Hmja, ik had nu wegwerpmesjes, anders idd altijd Mach3.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef MouseOver het volgende:
Andere mesjes gebruiken. Met mach3 is het risico daarop veel kleiner omdat die als het ware meeslepen ipv duwen.
Er zijn van die plaatsen waar je niet op moet willen bezuinigenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, ik had nu wegwerpmesjes, anders idd altijd Mach3.
Blijkbaar. Ik had juist wegwerpmesjes gekocht omdat ik dacht, die zijn lekker scherp en die gebruik je maar 1 keer, terwijl een Mach3-mesje na een paar keer minder scherp wordt. Maar deze mesjes scheren gewoon minder goed. Die Mach3-mesjes zijn alleen zo duur.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn van die plaatsen waar je niet op moet willen bezuinigen.
Tja, je doet het verkeerd... Ik wil het je wel een keer uitleggen, het is niet zo heel moeilijk. Ik heb een badkamer met bad en grote spiegel, dus prima oefenruimte. Desgewenst kunnen we het ook opnemen, zodat je achteraf kunt analyseren of je de juiste techniek gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij tegen de richting in wordt het toch vaak een bloedbadje bij mij.
Jullie mannen zijn zo voorspelbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef Gripper het volgende:
Tja, je doet het verkeerd... Ik wil het je wel een keer uitleggen, het is niet zo heel moeilijk. Ik heb een badkamer met bad en grote spiegel, dus prima oefenruimte. Desgewenst kunnen we het ook opnemen, zodat je achteraf kunt analyseren of je de juiste techniek gebruikt.![]()
Ik zal eens bij het Kruidvat langs.quote:Mach 3 duur? Ze hebben regelmatig van die aanbiedingspakjes bij kruidvat.. Da's nog niet goedkoop, maar alle beetjes schelen Ik kan mezelf nu tot de kerst scheren (en tot de volgende zomer als ik het zaakje niet zou bijhouden, maar de messen alleen voor m'n baard gebruik)
Ik kon niet laten om de inkopper te maken. Meestal ben ik niet zo gericht op het uit de kleren krijgen van onschuldige (..) juffen in opleiding.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn zo voorspelbaar.
[..]
Een van m'n huisgenoten werkt bij het moederbedrijf van kruidvat. Ik zal eens kijken of hij een partijtje kan inslaan, dan zal ik ze tegen schappelijke prijsjes aan gladde fokkers verkopenquote:Ik zal eens bij het Kruidvat langs.
Ik en onschuldig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef Gripper het volgende:
Ik kon niet laten om de inkopper te maken. Meestal ben ik niet zo gericht op het uit de kleren krijgen van onschuldige (..) juffen in opleiding.Maar geloof me, het is echt een mooie badkamer!
![]()
daarom ook (..) in de zin gezetquote:
Waarom?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Er zijn verschillende dingen die kunnen werken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
heeft iemand nog een goeie tip om irriatie in de vorm van rode bulten te voorkomen?
Das inderdaad een punt... Heb een "streepje" op mn buik... En als je je schaamhaar weghaalt, waar moet dat dan stoppen... Ziet er een beetje raar uit naar mijn idee... Verder heb ik een bijna kale zak, dus daar hoef ik niet veel aan te scheren ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Voorkeur bij mannen is minimaal balzak geschoren(om het haar happen), daarna ligt het een beetje aan de verdere beharing op het lijf of je als man beter kan trimmen of scheren, heb je erg veel haar dan staat het stom dat ene stukje kaal te maken, dan valt er zo'n gat in(trimmen dus, de boel netjes houden), maar heb je wat minder lichaamsbeharing, scheer het dan aub weg!
Wat?! Heb jij nog SCHAAMHAAR????quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Of mensen hun schaamhaar scheren is tegenwoordig een belangrijker discussiepunt dan wat dan ook lijkt het.
Media.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Of mensen hun schaamhaar scheren is tegenwoordig een belangrijker discussiepunt dan wat dan ook lijkt het.
Media.
jikesquote:ik lik alles wat er zit van voor tot achter, en het kan me nog steeds niet schelen dat er haar zit. Sterker nog, de ene keer zonder haar vond ik minder.
en nog een paar toevoegingen:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn verschillende dingen die kunnen werken...
Eerst lekker douchen/baden zodat de haren lekker zacht worden en wat naar voren komen zeg maar, scheert soepeler en gladder.
Niet direct tegen de haargroei in scheren, maar als je het toch echt glad wil krijgen moet je wel een beetje, pak dan een diagonale lijn, dus niet recht tegen de haargroei in, maar een beetje schuin.
Koud afdouchen, douche het daar met echt koud water af, alleen voor de dapperen onder ons
Verzorg de boel daarna goed, haal creme voor geirriteerde babybilletjes, of rescue creme, of haal eens een pak veet ofzo en gebruik de verzorgende creme die daarin zit(weet niet of je dat los kan kopen).
Het scheermiddel kan ook weleens verschil maken, dus scheermiddel voor gevoelige huid proberen, evt met dat mint erin.
Gebruik verse, scherpe mesjes en wees niet te zuinig met je messen, dus snel vervangen.
Rustig scheren, liever iets langer over doen dan snel kaal zijn, rustig, beheerst en zacht.
Beetje uitproberen wat voor jou goed werkt, dan ben je snel zat van irritatie af.
Ja idd, vraag ik me ook af. Plekken met haar kun je namelijk heel goed wassen konniekipke, met zeep enzo, werkt allemaal prima. Haar is niet vies, het groeit er gewoon met een functie. Dat wij mensen zo ver gaan dat we puur lichamelijke en natuurlijke geuren ed. niet meer kunnen hebben vind ik sowieso al belachelijk, maar dat mensen allerlei rare hygienische standaarden verzinnen zonder onderbouwing vind ik helemaal te gek voor woorden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:03 schreef MikeyMan het volgende:
wat jikes?
En sommige mensen houden het gewoon... Heb alle tips uitgevoerd, behalve creme, vanwege schimmelinfecties. Zelfs scheerschuim heb ik eigenwijs gebruikt, maar dat hielp geen zier tegen de bulten en het leverde de nodige infecties op, dus dat is inmiddels vervangen door lactacyd douchemouse: glijdt goed met scheren en is iig beter voor mijn vagina dan scheerschuim.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn verschillende dingen die kunnen werken...
Eerst lekker douchen/baden zodat de haren lekker zacht worden en wat naar voren komen zeg maar, scheert soepeler en gladder.
Niet direct tegen de haargroei in scheren, maar als je het toch echt glad wil krijgen moet je wel een beetje, pak dan een diagonale lijn, dus niet recht tegen de haargroei in, maar een beetje schuin.
Koud afdouchen, douche het daar met echt koud water af, alleen voor de dapperen onder ons
Verzorg de boel daarna goed, haal creme voor geirriteerde babybilletjes, of rescue creme, of haal eens een pak veet ofzo en gebruik de verzorgende creme die daarin zit(weet niet of je dat los kan kopen).
Het scheermiddel kan ook weleens verschil maken, dus scheermiddel voor gevoelige huid proberen, evt met dat mint erin.
Gebruik verse, scherpe mesjes en wees niet te zuinig met je messen, dus snel vervangen.
Rustig scheren, liever iets langer over doen dan snel kaal zijn, rustig, beheerst en zacht.
Beetje uitproberen wat voor jou goed werkt, dan ben je snel zat van irritatie af.
Hmm, zelf als ik mezelf kon pijpen, hoefde ik geen haar in mn mond. Ik snap ook wel dat het schoon kan zijn, maar dan nog.. geen haar in mn mond.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef innovative het volgende:
[..]
Ja idd, vraag ik me ook af. Plekken met haar kun je namelijk heel goed wassen konniekipke, met zeep enzo, werkt allemaal prima. Haar is niet vies, het groeit er gewoon met een functie. Dat wij mensen zo ver gaan dat we puur lichamelijke en natuurlijke geuren ed. niet meer kunnen hebben vind ik sowieso al belachelijk, maar dat mensen allerlei rare hygienische standaarden verzinnen zonder onderbouwing vind ik helemaal te gek voor woorden.
Er groeit haar, best. Ik vind haar sowieso beter dan allerlei ontstekingen, daarnaast vind ik het mooier en zolang het kort is, zit het nooit in de weg bij een man.
Of je moet al een klein pikkie met lange schaamharen hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef MikeyMan het volgende:
Bij pijpen komt er over het algemeen sowieso geen haar in je mond...
Niet???????quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef MikeyMan het volgende:
Bij pijpen komt er over het algemeen sowieso geen haar in je mond...
Voor sommigen is het idd heel erg lastig, maar de meeste komen op ten duur wel op iets dat helpt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef innovative het volgende:
[..]
En sommige mensen houden het gewoon... Heb alle tips uitgevoerd, behalve creme, vanwege schimmelinfecties. Zelfs scheerschuim heb ik eigenwijs gebruikt, maar dat hielp geen zier tegen de bulten en het leverde de nodige infecties op, dus dat is inmiddels vervangen door lactacyd douchemouse: glijdt goed met scheren en is iig beter voor mijn vagina dan scheerschuim.
Er zijn mensen die er niet tegen kunnen, want face it, het is natuurlijk niet helemaal waar je huid voor gemaakt is, dat gescheer.
Haartjes gaan los pop en die komen op de penis terrecht, daarvoor hoef je niet diep te gaan, serieus...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:34 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Pijpen is wat anders dan ballen likken... En als je er dan mee in contact komt had je het wat minder diep moeten doen...
En volgens mij heeft degene die verantwoordelijk is voor het verwennen van MikeyMans ballen en overige onderdelen al aangegeven dat een paar haren niet erg zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef erodome het volgende:
Je verliest per dag heel wat haren, dus met schoon zijn e.d. heeft dat niets te maken, kan gewoon gebeuren.
En ballen likken hoort bij pijpen, net zoals schaamlipjes verwennen bij likken hoort.
Soms idd vind ik het leuk omdat vriendlief het wel grappig vind bij het beffen (al vind hij haar beter vanuit esthetisch oogpunt), maar dan alleen voor een avondje/weekje (vakantie oid), daarna gaat het mooi weer groeien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
Maar je moet het er maar voor over hebben in zo'n geval, je loopt toch steeds met een zwaar geirriteerde boel daar beneden en dat is geen pretje en ziet er ook niet prettig uit.
Ik zou zelf dan ook zeggen, dan maar netjes bijgehouden en verder niets.
Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef Geluck het volgende:
dat is tanden op elkaar en negeren die hap das het beste... gewoon zorgen dat je druk bent met andere dingen dan let je niet op je kruis dat jeukt:S
helpt bij mij:P
Extra stimulans? Heb jij ze op je eikel zitten dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef lugum het volgende:
nou het schijnt "normaal" te zijn,die witte bultjes. (zo groot zijn ze niet) het schijnt zelfs een extra stimulans te zijn voor de vrouw(denk maar aan geribbelde condooms)
Goh, wat een verrassing.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef Riann het volgende:
haha wat me opvalt veel meer mannen die stemmen
ja dat zeg ik bij mij is het nie zo erg mischien heb ik de wel bekende olifanten huid... maar ja bij mij is het 2 dagen... en ik scheer me oksels niet:Pquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.
Heeft niks meer te maken met tanden op elkaar of negeren, dat is gewoon een teken van je lijf dat het niet goed is dat je scheert. En ook eigenwijs doorgaan heeft geen zin, mijn oksels zijn pas na 8 jaar scheren nu eindelijk wat rustiger, bikinilijn is na 6 jaar bijna dagelijks scheren (tja, 't oog wil ook wat) nog steeds ellendig en pijnlijk.
Nog daargelaten dat ik ook weleens fiets, en dat gaat gewoon écht niet zo!
nou ik persoonlijk heb ze daar niet,(alleen op de balzak en onderkant van de penis,dat zijn weer andere bultjes(sebaceous glands))maar er zijn mannen die ze wel op en rond de eikel hebben(ppp)quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef Lllaura het volgende:
[..] Extra stimulans? Heb jij ze op je eikel zitten dan?![]()
doet dat niet heel zeer?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef pagathan het volgende:
Ja ben een man, en nee, scheer mijn schaamhaar niet...Ik wax het!
Haar blijft veel langer weg, en komt dunner terug.
Probeer het met scheerschuim zonder parfum of zeep zonder parfumquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
Die witte bultjes zijn ontstoken haarzakjes(haar groeit onderhuids door)quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef lugum het volgende:
nou het schijnt "normaal" te zijn,die witte bultjes. (zo groot zijn ze niet) het schijnt zelfs een extra stimulans te zijn voor de vrouw(denk maar aan geribbelde condooms)
maar die rode bultjes na het scheren zijn wel irri ja, die jeuken.
ik zal het eens uitproberenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Lllaura het volgende:
Bij mij werkt scheren met olie ipv met scheerschuim trouwens heel goed tegen bultjes en irritaties.
een man met een pielemuisquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:52 schreef pagathan het volgende:
of het zeer doet?
ben je een man of een muis?
lekker is anders, maar zeer....
Haal je je gezicht met gewoon scheren ook open dan? Of doe je dat met een apparaat? Je moet echt heel lomp gaan scheren, wil je het openhalen, volgens mij. Het is mij nog nooit 'gelukt' in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:24 schreef Darkwolf het volgende:
Ik durf het niet aan omdat ik bang ben m'n zak open te halen.
Die huid is zo elastisch en lastig strak te houden en dan nog eens moete scheren?
Nee ik vindt het wel prima zo.
Maar mijn ex (waar ik een no-nonsense sex relatie mee heb naast vriendschap) blijft het een geil idee vinden opzich.
Ook na de relatie.
Hmmmz...
Who can convince me???
dat is wel vervelend dat van die bulten heb ik alleen met heeeeel heet weer en echt zweetweer dat ik het ooit zo mee en dan eentje heb. Maar de dokter zei dat het gewoon een onstoken haarvaatje of zweetkliertje was. Als het niet open ging moest ik terug komen maar ja met een beetje duwen kwam die hele troep eruit maar het kan even pijnlijk zijn verderest heb ik nooit ergens last van.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.
Heeft niks meer te maken met tanden op elkaar of negeren, dat is gewoon een teken van je lijf dat het niet goed is dat je scheert. En ook eigenwijs doorgaan heeft geen zin, mijn oksels zijn pas na 8 jaar scheren nu eindelijk wat rustiger, bikinilijn is na 6 jaar bijna dagelijks scheren (tja, 't oog wil ook wat) nog steeds ellendig en pijnlijk.
Nog daargelaten dat ik ook weleens fiets, en dat gaat gewoon écht niet zo!
Het ging me meer om de procedure dan het resultaat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:25 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, probeer het eens... Is het niks, zit het er zo weer aan...
idd hahahaquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hakt heus niet zomaar je bal d'raf hoor.
Toch niet? Jeeeeeeeej!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hakt heus niet zomaar je bal d'raf hoor.
Jaja, niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Darkwolf het volgende:
Toch niet? Jeeeeeeeej!![]()
Nou ok... what the heck!![]()
...Meel nog getjekt Luup?![]()
Ik ging gewoon op de wc zitten, naast de wasbak zodat ik af en toe het mesje af kon spoelen (niet na elke haal hoor, kon nog aardig doorscheren zonder dat ie helemaal verstopt zat) Het was de eerste keer dus moet er nog wat handigheid in krijgen maar dat ik geen jeuk had of bloedde was al een hele verbeteringquote:Op woensdag 2 november 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat wordt toch een enorme rommel, met talkpoeder en een scheermesje? Of spoel je dat mesje dan wel af tussen halen door? En dan weer droogmaken voor de volgende haal?
Poederdoos.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ging gewoon op de wc zitten, naast de wasbak zodat ik af en toe het mesje af kon spoelen (niet na elke haal hoor, kon nog aardig doorscheren zonder dat ie helemaal verstopt zat) Het was de eerste keer dus moet er nog wat handigheid in krijgen maar dat ik geen jeuk had of bloedde was al een hele verbeteringAls je wat morst blaas je dat trouwens zo weer weg, in de badkamer mag je er best een zootje van maken toch
Ik kreeg wel een beetje een pannekoeken associatie met dat poeder op mn doos trouwens
Om eerlijk te zijn ben ik het niet zo vaak met je eens Innovative, maar deze keer helemaal wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:36 schreef innovative het volgende:
...
Bij vriendje moet het gewoon lekker blijven staan. Hij heeft zelf al uitgelegd waarom (zie posts MikeyMan), te behaard, streepje op buik, borsthaar... dan staat het zo stom als het daar beneden kaal is. Nog daargelaten dat ik het nu er écht niet van in zie, ik lik alles wat er zit van voor tot achter, en het kan me nog steeds niet schelen dat er haar zit. Sterker nog, de ene keer zonder haar vond ik minder.
|quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef lugum het volgende:
of een pijltje --->,dat aangeeft van hier moet je zijn. is ook wel leuk![]()
Of zo'n bliksempje... vrij naar Sex & The Cityquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef lugum het volgende:
of een pijltje --->,dat aangeeft van hier moet je zijn. is ook wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, okee, ik hou al op. Er zijn dus ook genoeg hetero's die het doen. Ik kom ze alleen nooit tegen.
Ik vind het met een spiegel alleen maar lastiger om eerlijk te zijn, je kan het meeste gewoon zien en wat je niet ziet gaat prima op de tast.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:45 schreef lugum het volgende:
dus ipv van 10cm lijkt het 1cm?![]()
en je bilnaad scheren, wil je daar ook gelikt worden?misschien is voor een spiegel scheren handig, maar zo moeilijk is het toch niet? gewoon op gevoel doen
idd dat gaat het fijnst op gevoel spiegeltje is lastig omdat ik dan net de verkeerde kant in gaquote:Op donderdag 3 november 2005 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het met een spiegel alleen maar lastiger om eerlijk te zijn, je kan het meeste gewoon zien en wat je niet ziet gaat prima op de tast.
DarkDancer, zeer zeker kortwieken eerst hoor, anders gaat het heel erg geirriteerd worden!!!
Ik gebruik de aftershave balsem van Vichy. Bevalt mij primaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:51 schreef DarkDancer het volgende:
ik ga me vanavond scheren, dus vanaaf tijdens het stappen lekker krabben aan mijn zak
mmm weet iemand een goede gezichtscreme die ik ook op mijn zaakje kan smeren.
wil nog een gezichtscreme hebben en extra lotion voor mijn ballen halen heb ik geen zin in. (arme student)
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:12 schreef DarkDancer het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor:
[[url=http://x11.putfile.com/11/30610113543-thumb.jpg]afbeelding][/url]
hahaha krijgen we een hele foto seriequote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]Handig die fles wijn. Is dat om te ontsmetten als het mis gaat? En ga je nog verder met de foto's? Dan blijf ik denk effe weg hier namelijk
Pleegzuster Bloedwijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef MikeyMan het volgende:
Wijn... Dat lijkt me een goede als je met je zak aan de gang gaat
en dan verspreiden over het internetquote:Op donderdag 3 november 2005 18:13 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hahaha krijgen we een hele foto serie![]()
De 'echte' mannen scheren zich niet. Die zijn toch niet gay ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:31 schreef Guiliano het volgende:
ik vraag me af wie die ranzige mensen zijn die het niet scheren :|
Last time I checked had ik toch echt een kut tussen mijn benen... lijkt me dan vreemd dat mijn vriend een gay is omdattie niet scheert.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
gaap... lees het hele topic: Gay's zijn juist degenen die NIET scheren
Feel the sarcasm...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
gaap... lees het hele topic: Gay's zijn juist degenen die NIET scheren
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:51 schreef DarkDancer het volgende:
gelukkig hoef ik deze week de badkamer niet schoon te maken![]()
Ik zeg het je ... het zaakje stinktquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef TiepJoop het volgende:
GVD, en dus nooit weer he?! Heb gvd op 2 plaatsen mijn zak, en op 1 plek 'Johnny' geraakt
En het is niet echt een plek waar je een pleister op plakt
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef TiepJoop het volgende:
GVD, en dus nooit weer he?! Heb gvd op 2 plaatsen mijn zak, en op 1 plek 'Johnny' geraakt
Alleen een kusje maar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:59 schreef DarkDancer het volgende:
hahahaha.
ik belde ooit mijn ex op die net der poes aan het kaalscheren was. ze schrok van de beltoon in de stille badkamer en sneed zichzelf
later wel kusje op gedaan tegen de auwa
Heb jij weleens gekeken hoe groot het oppervlak is dat wij vrouwen uberhaupt al scheren buiten de schaamstreek? Benen en oksels zijn heel wat meer dan die kin en wangetjes van jullie. Als we zo gaan beginnen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
amateur. dat een vrouw zich zichzelf snijdt oke. maar een man die zich zo vaak moet scheren![]()
vloeibare pleister of verbandsprayquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef TiepJoop het volgende:En het is niet echt een plek waar je een pleister op plakt
Mannen hebben rug- en schouderhaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:05 schreef innovative het volgende:
[..]
Heb jij weleens gekeken hoe groot het oppervlak is dat wij vrouwen uberhaupt al scheren buiten de schaamstreek? Benen en oksels zijn heel wat meer dan die kin en wangetjes van jullie. Als we zo gaan beginnen...![]()
Geloof dat dat "moeten" toch minder maatschappelijk bepaald is. Tenminste, als ik zo op het strand kijk in de zomer zijn er héél wat meer behaarde ruggen en oksels dan dat er behaarde damesbenen zijn...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef euh.. het volgende:
[..]
Mannen hebben rug- en schouderhaarEN oksels
EN de schaamstreek om te scheren
(EN borsthaar voor sommige mannen)
Zie daar maar eens doorheen te komen met een enkel Mach3 mesje
ik scheer me oksels welquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef innovative het volgende:
[..]
Geloof dat dat "moeten" toch minder maatschappelijk bepaald is. Tenminste, als ik zo op het strand kijk in de zomer zijn er héél wat meer behaarde ruggen en oksels dan dat er behaarde damesbenen zijn...
Ik moet iig geen gozer die al dat haar weg haalt. Rughaar af en toe plukken, ja, maar de rest scheren, neuh, laat maar zitten, is veel mooier!
quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vandaag met een splinternieuw Mach3-mesje geschoren en nu dus nergens last van.
Zonder power. Trillen kan ik zelf ook wel.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef electricity het volgende:
die mach3 (evt met power) is geweldig.
![]()
Wat voor suggestie had je anders verwacht met zo'n nicknamequote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zonder power. Trillen kan ik zelf ook wel.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zonder power. Trillen kan ik zelf ook wel.
gaan we bashen?quote:Op maandag 7 november 2005 13:00 schreef rompompom het volgende:
Wat voor suggestie had je anders verwacht met zo'n nickname
Mijn neukje heeft zachtere schaamharen dan ik volgens mij...quote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef electricity het volgende:ik vind het wel toegevoegde waarde hebben, dat trillen. de haren komen net iets makkelijker los dan, zonder dat je een trekkerig gevoel hebt.
wij mannen hebben ook dikkere haren dan jullie lieftallige meisjes he?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn neukje heeft zachtere schaamharen dan ik volgens mij...
Doe ik ook, toch blijf ik het houdenquote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vandaag met een splinternieuw Mach3-mesje geschoren en nu dus nergens last van.
Hilarischquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef TiepJoop het volgende:
hmmm btr mach3 of iets dergelijks gebruiken!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef TiepJoop het volgende:
Het is allemaal de schuld van die hoeretondeuse
Oh, enne ? Wat zei ze ? Ze zal zich wel kapot gelachen hebbenquote:Op zondag 6 november 2005 14:07 schreef dapluiz het volgende:
Nou, sinds net ook maar een keer geprobeert, ging best makkelijk eigenlijk, eerst bijknippen en daarna met een scheermesje alles eraf
Ben benieuwd wat me dinnetje ervan gaat vinden(verassing
)
vriendinnetjes kunnen het erg leuk vinden hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Oh, enne ? Wat zei ze ? Ze zal zich wel kapot gelachen hebben
Jij bent er zeker ook zo een die zich alles eronder kaalscheert, en dan zo'n lijn van buikhaar ( dat niet geschoren is ) naar schaamhaar ( wat er niet meer is heeft ) heeft, LOL.
Nee dat zal er lekker uitzien![]()
Goed, en wat dan in geval van een streepje buikhaar? Dat ziet er toch fokkin belachelijk uit...quote:Op maandag 7 november 2005 22:51 schreef Mieks het volgende:
Ik vrouw, scheer t mooi kaal, en die jeuk is gauw genoeg weg.
En mannen, jezus, dat moet echt verplicht gesteld worden dat die de boel beneden scheren!
anders..gatverdamme![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Nastybtch het volgende:
En ik voel me sexier als ik het wel scheer op een of andere manier, vet vaag
Valt zes jaar scheren en nog steeds vol rode bulten zitten voor jou onder gauw?quote:Op maandag 7 november 2005 22:51 schreef Mieks het volgende:
Ik vrouw, scheer t mooi kaal, en die jeuk is gauw genoeg weg.
Gelukkig niet zeg! Ik zou spontaan celibatair gaan leven.quote:En mannen, jezus, dat moet echt verplicht gesteld worden dat die de boel beneden scheren!
Tja, als ik de centjes ervoor zou hebben zou ik het idd laten doen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is laseren niet een optie voor je, inno?
Een soort van kwast waarmee je je vriendin kunt ragebollenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:55 schreef deek het volgende:
Ik overweeg een eikel haar implantatie, dan word je schaamhaar overgezet op je eikel.
Is nog in ontwikkeling in een bepaald land
Heb jij het geprobeerd?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:36 schreef Loedertje het volgende:
http://shop.wnn.nu/mStore/index.cfm?g=29&langID=nl
Geen wondjes, geen bloedbad en geen irritaties
Ik poets hem elke dag een beetje bij, Ik heb zo'n grote glimmende paarse duitse helm.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje ziet lieve een enorm grote , opgezwollen, glimmende eikel
Iets dergelijks heb ik een tijdje geleden ook gekocht op een erotiek beurs. Werkte idd harstikke goed!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:36 schreef Loedertje het volgende:
http://shop.wnn.nu/mStore/index.cfm?g=29&langID=nl
Geen wondjes, geen bloedbad en geen irritaties
en het is ook bijna onmogelijk om jezelf er mee te snijden als je een beetje rustig aan doet. ik wil ook niets anders meer.quote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef Aventura het volgende:
Mach 3 is het enige wat ik gebruik, niet alleen voor mijn bikinilijn maar voor alles. Het enige mesje wat goed glad scheert en voor mij geen bultjes veroorzaakt.
Jep.... en het werkt echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb jij het geprobeerd?
Met een scheerapparaat over je ballen.........................................quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef CyFanate het volgende:
Scheren met scheerapparaat is niet aan te raden...
Ga ik dat eerst maar eens proberen.quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef Lllaura het volgende:
Iets dergelijks heb ik een tijdje geleden ook gekocht op een erotiek beurs. Werkte idd harstikke goed!
Ben er nu alleen achter dat baby-olie even goed werkt en ongeveer 20 euro per fles minder kost!![]()
Geen ervaring mee maar wel al veel informatie over opgezocht.quote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef Captor het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Body bare ?
Question!quote:Op maandag 14 november 2005 17:03 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar wel al veel informatie over opgezocht.
In Japan is er een speciaal scheerapparaat op de markt die erg goed schijnt te werken voor het gladhouden van de schaamstreek. Het ding heeft echter twee grote problemen;Het is alleen op de japanse markt verkrijgbaar Het is stervensduur (en via internet importeren maakt het nog duurder
Ik doe het sinds kort ook epileren, lekker is anders,quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Nastybtch het volgende:
Ik heb nu de Braun SilkÉpil, die vind ik op zich wel goed maar ik denk dat voor mensen met een lage pijngrens een ander apparaat beter zou zijn![]()
Maar Venus scheermesjes vind ik ook prima!
Nog nooit 4 keer in een uur gekomen? Dan willen ze nog weleens blauw zijn hoor..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef firestorm_99 het volgende:
die van mij zijn wel kaal niet blauw
Wat kunnen ze toch vaak blauw worden hequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog nooit 4 keer in een uur gekomen? Dan willen ze nog weleens blauw zijn hoor..![]()
net niet......quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:39 schreef Gripper het volgende:
Nog nooit 4 keer in een uur gekomen? Dan willen ze nog weleens blauw zijn hoor..![]()
Duidelijk geval.quote:
Je haalt ze er zo uit hequote:
K geloof niet dat ik deze opmerking even kan volgen??quote:
Schaamhaar zit er niet tegen de kou.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het is bedoeld om je warm te houden toch? En als je het koud hebt krijg je kippevel. Je haren gaan overeind staan waardoor er meer "stilstaande lucht" is wat dan weer isolerend werkt. Maar omdat de moderne mens tegenwoordig kleding draagt is het een beetje overbodig geworden. De moderne mens wordt ook steeds minder hevig behaard meen ik ergens gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef -LadyJane- het volgende:
schaam jij je scheerhaar?
ja, duh.
Daar scheer ik ook mee, je wordt zo zacht als babybilletjes!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nu baby-massage-olie gekocht van de HEMA. Vrijdag ga ik weer naar mijn neukmaatje, dus voordat ik vertrek eens even testen of dat goed werkt. Het ruikt in elk geval![]()
![]()
.
Mooi zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Lllaura het volgende:
Daar scheer ik ook mee, je wordt zo zacht als babybilletjes!![]()
Mijn welgemeende excusesquote:Op woensdag 16 november 2005 10:17 schreef Nastybtch het volgende:
Maar het topic gaat over schaamhaar lieverd
anyways, ik vind het bij vrouwen gewoon al gauw onhygienisch, met name in de periode
Bij een haven denk ik toch eerder aan de vrouwelijke geslachtsopening hoor. Effe lekker m'n torpedojager d'r in varen.quote:
quote:
Wat Gripper zegt (en dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dan snap ik de term "geschoren haven" niet helemaal... maar dat kan ook aan mij liggen
Als je mijn vorige posts had gelezen had je geweten dat ik het kort bijknipquote:Op donderdag 17 november 2005 09:33 schreef Nastybtch het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben
mits je je goed scheert
Ja, dat doe ik toch al! Tsssskquote:Op donderdag 17 november 2005 09:49 schreef Nastybtch het volgende:
Ja dat is lastig..
maar ik zou gewoon kort bijknippen, dat vind ik namelijk mooierhahaha.
Ja, maar ik zei er ook bij dat ik het al kort aan het knippen wasquote:Op donderdag 17 november 2005 09:54 schreef Nastybtch het volgende:
Hey,
ik gaf een advies: Al ben ik de laatste tijd wel aan het denken om het eens te scheren, daarop gaf ik een advies meneer
maar ja, take it or leave it..Duh!
Dat stond ook in de planning jaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
Ik zou zeggen ballen scheren daarboven bijgeknipt,..
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
Ja, dat vind ik wel een goeiequote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
Met het krabben of met het scheren?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef Nastybtch het volgende:
Haha, als je maar wel je handen wastheb je er hulp bij nodig?
Kun je het dan niet beter scheren met scheerschuim? Dat lijkt me wat "veiliger" denk ik, niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef het.ismij het volgende:
Whehehe rude,.. het valt wel mee hoor, als je onder de douche scheermt en je doet het goed. valt het best mee.
K snap niet dat iedereen altijd zo loopt te zeuren,.. kep er nooit zoveel last van.
Das klote voor je ballen,.. ik doe het altijd onder de douche. Geen problemen meequote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Kun je het dan niet beter scheren met scheerschuim? Dat lijkt me wat "veiliger" denk ik, niet?
Tuurlijk Mach 3quote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das klote voor je ballen,.. ik doe het altijd onder de douche. Geen problemen mee
en ja mach 3 he,..
Brrrr... epilerenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Nastybtch het volgende:
Wat jij wil schatje
Anyways, haha.
ik ga vanavond mijn braun silk epil weer van stal halen
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat ik niet alleen mn zak, maar alles moest scherenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef het.ismij het volgende:
Hoe bedoel je voor beide??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |