dat betekent dat het niet uitmaakt hoe je het scheert. de vraag is simpelweg of je het maar laat zoals het is, of dat je er iets aan doet mbt scherenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Chrishop het volgende:
wat is in het algemeen?
die checken het topic niet nee, die denken komt weer zo'n mongool aan die zich afvraagt hoe dat werktquote:
Durf je dat aan het aan iemand anders ovelaten, held.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef DarkDancer het volgende:
dat van mij kan ook wel een keer weer een trimbeurt gebruiken.
dames belangstelling voor deze eervolle taak?
bultjes zijn nooit goed....quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef lugum het volgende:
heeft hier trouwens ook iemand last van talgkliertjes(witte bultjes) vraag me nou af of dat door het scheren komt![]()
't is geil in a strange sort of way.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
waarom zou je als man scheren...?
't is niet vies (en anders, wassen wil helpen), 't zit niet in de weg, het groeit niet door (oude haren vallen vanzelf uit (en niet bij bossen)) ... 't jeukt niet...
heb het nooit overwogen... en zie er de zin ook nu niet van in...
is het nou gewoon mode, of zelfs meelopen met de trends?
ow...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't is geil in a strange sort of way.
En als vrouw zou je het dan wel scheren? Bij vrouwen zit het toch ook niet in de weg, groeit ook niet door, jeukt ook niet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
't is niet vies (en anders, wassen wil helpen), 't zit niet in de weg, het groeit niet door (oude haren vallen vanzelf uit (en niet bij bossen)) ... 't jeukt niet...
Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:24 schreef EvilFaith het volgende:
originele reactie ook..
Ik vind een man van onderen een stuk appetijtelijker als ik me niet eerst door een berg haar heen hoef te werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Jij vindt het niet lekker om op je ballen gelikt te worden? De meeste mannen kunnen dat wel waarderen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef JaJoah het volgende:
Je moet dan ook die Duitse Helm in je mond nemen, niet die slaapzak eronder
Gast, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef JaJoah het volgende:
Je moet dan ook die Duitse Helm in je mond nemen, niet die slaapzak eronder
Kom langs.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind een helemaal kaalgeschoren zaakje bij een man
Dat, en een huidverzorgende creme gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:41 schreef rinussimpel het volgende:
Regelmatig scheren is de oplossing.
Dan raakt je huid eraan gewent.
Met de haargroeirichting mee scheren voorkomt rode-bultjes-vorming... op mijn gezicht danquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
heeft iemand nog een goeie tip om irriatie in de vorm van rode bulten te voorkomen?
Mijn huid beneden kan het tegen de groeirichting ingaan redelijk hebben. Wel eerst (zeker als het een paar dagen lang is) met de richting mee, zodat het ergste al weg is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, maar echt glad wordt het er niet van...
Andere mesjes gebruiken. Met mach3 is het risico daarop veel kleiner omdat die als het ware meeslepen ipv duwen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij tegen de richting in wordt het toch vaak een bloedbadje bij mij.
Hmja, ik had nu wegwerpmesjes, anders idd altijd Mach3.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef MouseOver het volgende:
Andere mesjes gebruiken. Met mach3 is het risico daarop veel kleiner omdat die als het ware meeslepen ipv duwen.
Er zijn van die plaatsen waar je niet op moet willen bezuinigenquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, ik had nu wegwerpmesjes, anders idd altijd Mach3.
Blijkbaar. Ik had juist wegwerpmesjes gekocht omdat ik dacht, die zijn lekker scherp en die gebruik je maar 1 keer, terwijl een Mach3-mesje na een paar keer minder scherp wordt. Maar deze mesjes scheren gewoon minder goed. Die Mach3-mesjes zijn alleen zo duur.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn van die plaatsen waar je niet op moet willen bezuinigen.
Tja, je doet het verkeerd... Ik wil het je wel een keer uitleggen, het is niet zo heel moeilijk. Ik heb een badkamer met bad en grote spiegel, dus prima oefenruimte. Desgewenst kunnen we het ook opnemen, zodat je achteraf kunt analyseren of je de juiste techniek gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij tegen de richting in wordt het toch vaak een bloedbadje bij mij.
Jullie mannen zijn zo voorspelbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef Gripper het volgende:
Tja, je doet het verkeerd... Ik wil het je wel een keer uitleggen, het is niet zo heel moeilijk. Ik heb een badkamer met bad en grote spiegel, dus prima oefenruimte. Desgewenst kunnen we het ook opnemen, zodat je achteraf kunt analyseren of je de juiste techniek gebruikt.![]()
Ik zal eens bij het Kruidvat langs.quote:Mach 3 duur? Ze hebben regelmatig van die aanbiedingspakjes bij kruidvat.. Da's nog niet goedkoop, maar alle beetjes schelen Ik kan mezelf nu tot de kerst scheren (en tot de volgende zomer als ik het zaakje niet zou bijhouden, maar de messen alleen voor m'n baard gebruik)
Ik kon niet laten om de inkopper te maken. Meestal ben ik niet zo gericht op het uit de kleren krijgen van onschuldige (..) juffen in opleiding.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn zo voorspelbaar.
[..]
Een van m'n huisgenoten werkt bij het moederbedrijf van kruidvat. Ik zal eens kijken of hij een partijtje kan inslaan, dan zal ik ze tegen schappelijke prijsjes aan gladde fokkers verkopenquote:Ik zal eens bij het Kruidvat langs.
Ik en onschuldig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef Gripper het volgende:
Ik kon niet laten om de inkopper te maken. Meestal ben ik niet zo gericht op het uit de kleren krijgen van onschuldige (..) juffen in opleiding.Maar geloof me, het is echt een mooie badkamer!
![]()
daarom ook (..) in de zin gezetquote:
Waarom?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Er zijn verschillende dingen die kunnen werken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef DarkDancer het volgende:
heeft iemand nog een goeie tip om irriatie in de vorm van rode bulten te voorkomen?
Das inderdaad een punt... Heb een "streepje" op mn buik... En als je je schaamhaar weghaalt, waar moet dat dan stoppen... Ziet er een beetje raar uit naar mijn idee... Verder heb ik een bijna kale zak, dus daar hoef ik niet veel aan te scheren ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Voorkeur bij mannen is minimaal balzak geschoren(om het haar happen), daarna ligt het een beetje aan de verdere beharing op het lijf of je als man beter kan trimmen of scheren, heb je erg veel haar dan staat het stom dat ene stukje kaal te maken, dan valt er zo'n gat in(trimmen dus, de boel netjes houden), maar heb je wat minder lichaamsbeharing, scheer het dan aub weg!
Wat?! Heb jij nog SCHAAMHAAR????quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Of mensen hun schaamhaar scheren is tegenwoordig een belangrijker discussiepunt dan wat dan ook lijkt het.
Media.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Of mensen hun schaamhaar scheren is tegenwoordig een belangrijker discussiepunt dan wat dan ook lijkt het.
Media.
jikesquote:ik lik alles wat er zit van voor tot achter, en het kan me nog steeds niet schelen dat er haar zit. Sterker nog, de ene keer zonder haar vond ik minder.
en nog een paar toevoegingen:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn verschillende dingen die kunnen werken...
Eerst lekker douchen/baden zodat de haren lekker zacht worden en wat naar voren komen zeg maar, scheert soepeler en gladder.
Niet direct tegen de haargroei in scheren, maar als je het toch echt glad wil krijgen moet je wel een beetje, pak dan een diagonale lijn, dus niet recht tegen de haargroei in, maar een beetje schuin.
Koud afdouchen, douche het daar met echt koud water af, alleen voor de dapperen onder ons
Verzorg de boel daarna goed, haal creme voor geirriteerde babybilletjes, of rescue creme, of haal eens een pak veet ofzo en gebruik de verzorgende creme die daarin zit(weet niet of je dat los kan kopen).
Het scheermiddel kan ook weleens verschil maken, dus scheermiddel voor gevoelige huid proberen, evt met dat mint erin.
Gebruik verse, scherpe mesjes en wees niet te zuinig met je messen, dus snel vervangen.
Rustig scheren, liever iets langer over doen dan snel kaal zijn, rustig, beheerst en zacht.
Beetje uitproberen wat voor jou goed werkt, dan ben je snel zat van irritatie af.
Ja idd, vraag ik me ook af. Plekken met haar kun je namelijk heel goed wassen konniekipke, met zeep enzo, werkt allemaal prima. Haar is niet vies, het groeit er gewoon met een functie. Dat wij mensen zo ver gaan dat we puur lichamelijke en natuurlijke geuren ed. niet meer kunnen hebben vind ik sowieso al belachelijk, maar dat mensen allerlei rare hygienische standaarden verzinnen zonder onderbouwing vind ik helemaal te gek voor woorden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:03 schreef MikeyMan het volgende:
wat jikes?
En sommige mensen houden het gewoon... Heb alle tips uitgevoerd, behalve creme, vanwege schimmelinfecties. Zelfs scheerschuim heb ik eigenwijs gebruikt, maar dat hielp geen zier tegen de bulten en het leverde de nodige infecties op, dus dat is inmiddels vervangen door lactacyd douchemouse: glijdt goed met scheren en is iig beter voor mijn vagina dan scheerschuim.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn verschillende dingen die kunnen werken...
Eerst lekker douchen/baden zodat de haren lekker zacht worden en wat naar voren komen zeg maar, scheert soepeler en gladder.
Niet direct tegen de haargroei in scheren, maar als je het toch echt glad wil krijgen moet je wel een beetje, pak dan een diagonale lijn, dus niet recht tegen de haargroei in, maar een beetje schuin.
Koud afdouchen, douche het daar met echt koud water af, alleen voor de dapperen onder ons
Verzorg de boel daarna goed, haal creme voor geirriteerde babybilletjes, of rescue creme, of haal eens een pak veet ofzo en gebruik de verzorgende creme die daarin zit(weet niet of je dat los kan kopen).
Het scheermiddel kan ook weleens verschil maken, dus scheermiddel voor gevoelige huid proberen, evt met dat mint erin.
Gebruik verse, scherpe mesjes en wees niet te zuinig met je messen, dus snel vervangen.
Rustig scheren, liever iets langer over doen dan snel kaal zijn, rustig, beheerst en zacht.
Beetje uitproberen wat voor jou goed werkt, dan ben je snel zat van irritatie af.
Hmm, zelf als ik mezelf kon pijpen, hoefde ik geen haar in mn mond. Ik snap ook wel dat het schoon kan zijn, maar dan nog.. geen haar in mn mond.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef innovative het volgende:
[..]
Ja idd, vraag ik me ook af. Plekken met haar kun je namelijk heel goed wassen konniekipke, met zeep enzo, werkt allemaal prima. Haar is niet vies, het groeit er gewoon met een functie. Dat wij mensen zo ver gaan dat we puur lichamelijke en natuurlijke geuren ed. niet meer kunnen hebben vind ik sowieso al belachelijk, maar dat mensen allerlei rare hygienische standaarden verzinnen zonder onderbouwing vind ik helemaal te gek voor woorden.
Er groeit haar, best. Ik vind haar sowieso beter dan allerlei ontstekingen, daarnaast vind ik het mooier en zolang het kort is, zit het nooit in de weg bij een man.
Of je moet al een klein pikkie met lange schaamharen hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef MikeyMan het volgende:
Bij pijpen komt er over het algemeen sowieso geen haar in je mond...
Niet???????quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef MikeyMan het volgende:
Bij pijpen komt er over het algemeen sowieso geen haar in je mond...
Voor sommigen is het idd heel erg lastig, maar de meeste komen op ten duur wel op iets dat helpt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef innovative het volgende:
[..]
En sommige mensen houden het gewoon... Heb alle tips uitgevoerd, behalve creme, vanwege schimmelinfecties. Zelfs scheerschuim heb ik eigenwijs gebruikt, maar dat hielp geen zier tegen de bulten en het leverde de nodige infecties op, dus dat is inmiddels vervangen door lactacyd douchemouse: glijdt goed met scheren en is iig beter voor mijn vagina dan scheerschuim.
Er zijn mensen die er niet tegen kunnen, want face it, het is natuurlijk niet helemaal waar je huid voor gemaakt is, dat gescheer.
Haartjes gaan los pop en die komen op de penis terrecht, daarvoor hoef je niet diep te gaan, serieus...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:34 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah... Pijpen is wat anders dan ballen likken... En als je er dan mee in contact komt had je het wat minder diep moeten doen...
En volgens mij heeft degene die verantwoordelijk is voor het verwennen van MikeyMans ballen en overige onderdelen al aangegeven dat een paar haren niet erg zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef erodome het volgende:
Je verliest per dag heel wat haren, dus met schoon zijn e.d. heeft dat niets te maken, kan gewoon gebeuren.
En ballen likken hoort bij pijpen, net zoals schaamlipjes verwennen bij likken hoort.
Soms idd vind ik het leuk omdat vriendlief het wel grappig vind bij het beffen (al vind hij haar beter vanuit esthetisch oogpunt), maar dan alleen voor een avondje/weekje (vakantie oid), daarna gaat het mooi weer groeien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
Maar je moet het er maar voor over hebben in zo'n geval, je loopt toch steeds met een zwaar geirriteerde boel daar beneden en dat is geen pretje en ziet er ook niet prettig uit.
Ik zou zelf dan ook zeggen, dan maar netjes bijgehouden en verder niets.
Bij mij niet... 't gaat bloeden, irriteren, je mag het niet meer aanraden en heb zelfs wel pusbulten gehad omdat haren onder mijn huid zo ver doorgroeiden dat het gewoon ging etteren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef Geluck het volgende:
dat is tanden op elkaar en negeren die hap das het beste... gewoon zorgen dat je druk bent met andere dingen dan let je niet op je kruis dat jeukt:S
helpt bij mij:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |