Poederdoos.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ging gewoon op de wc zitten, naast de wasbak zodat ik af en toe het mesje af kon spoelen (niet na elke haal hoor, kon nog aardig doorscheren zonder dat ie helemaal verstopt zat) Het was de eerste keer dus moet er nog wat handigheid in krijgen maar dat ik geen jeuk had of bloedde was al een hele verbeteringAls je wat morst blaas je dat trouwens zo weer weg, in de badkamer mag je er best een zootje van maken toch
Ik kreeg wel een beetje een pannekoeken associatie met dat poeder op mn doos trouwens
Om eerlijk te zijn ben ik het niet zo vaak met je eens Innovative, maar deze keer helemaal wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:36 schreef innovative het volgende:
...
Bij vriendje moet het gewoon lekker blijven staan. Hij heeft zelf al uitgelegd waarom (zie posts MikeyMan), te behaard, streepje op buik, borsthaar... dan staat het zo stom als het daar beneden kaal is. Nog daargelaten dat ik het nu er écht niet van in zie, ik lik alles wat er zit van voor tot achter, en het kan me nog steeds niet schelen dat er haar zit. Sterker nog, de ene keer zonder haar vond ik minder.
|quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef lugum het volgende:
of een pijltje --->,dat aangeeft van hier moet je zijn. is ook wel leuk![]()
Of zo'n bliksempje... vrij naar Sex & The Cityquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef lugum het volgende:
of een pijltje --->,dat aangeeft van hier moet je zijn. is ook wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, okee, ik hou al op. Er zijn dus ook genoeg hetero's die het doen. Ik kom ze alleen nooit tegen.
Ik vind het met een spiegel alleen maar lastiger om eerlijk te zijn, je kan het meeste gewoon zien en wat je niet ziet gaat prima op de tast.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:45 schreef lugum het volgende:
dus ipv van 10cm lijkt het 1cm?![]()
en je bilnaad scheren, wil je daar ook gelikt worden?misschien is voor een spiegel scheren handig, maar zo moeilijk is het toch niet? gewoon op gevoel doen
idd dat gaat het fijnst op gevoel spiegeltje is lastig omdat ik dan net de verkeerde kant in gaquote:Op donderdag 3 november 2005 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het met een spiegel alleen maar lastiger om eerlijk te zijn, je kan het meeste gewoon zien en wat je niet ziet gaat prima op de tast.
DarkDancer, zeer zeker kortwieken eerst hoor, anders gaat het heel erg geirriteerd worden!!!
Ik gebruik de aftershave balsem van Vichy. Bevalt mij primaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:51 schreef DarkDancer het volgende:
ik ga me vanavond scheren, dus vanaaf tijdens het stappen lekker krabben aan mijn zak
mmm weet iemand een goede gezichtscreme die ik ook op mijn zaakje kan smeren.
wil nog een gezichtscreme hebben en extra lotion voor mijn ballen halen heb ik geen zin in. (arme student)
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:12 schreef DarkDancer het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor:
[[url=http://x11.putfile.com/11/30610113543-thumb.jpg]afbeelding][/url]
hahaha krijgen we een hele foto seriequote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]Handig die fles wijn. Is dat om te ontsmetten als het mis gaat? En ga je nog verder met de foto's? Dan blijf ik denk effe weg hier namelijk
Pleegzuster Bloedwijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:19 schreef MikeyMan het volgende:
Wijn... Dat lijkt me een goede als je met je zak aan de gang gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |