net niet......quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:39 schreef Gripper het volgende:
Nog nooit 4 keer in een uur gekomen? Dan willen ze nog weleens blauw zijn hoor..![]()
Duidelijk geval.quote:
Je haalt ze er zo uit hequote:
K geloof niet dat ik deze opmerking even kan volgen??quote:
Schaamhaar zit er niet tegen de kou.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:46 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Het is bedoeld om je warm te houden toch? En als je het koud hebt krijg je kippevel. Je haren gaan overeind staan waardoor er meer "stilstaande lucht" is wat dan weer isolerend werkt. Maar omdat de moderne mens tegenwoordig kleding draagt is het een beetje overbodig geworden. De moderne mens wordt ook steeds minder hevig behaard meen ik ergens gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef -LadyJane- het volgende:
schaam jij je scheerhaar?
ja, duh.
Daar scheer ik ook mee, je wordt zo zacht als babybilletjes!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nu baby-massage-olie gekocht van de HEMA. Vrijdag ga ik weer naar mijn neukmaatje, dus voordat ik vertrek eens even testen of dat goed werkt. Het ruikt in elk geval![]()
![]()
.
Mooi zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:54 schreef Lllaura het volgende:
Daar scheer ik ook mee, je wordt zo zacht als babybilletjes!![]()
Mijn welgemeende excusesquote:Op woensdag 16 november 2005 10:17 schreef Nastybtch het volgende:
Maar het topic gaat over schaamhaar lieverd
anyways, ik vind het bij vrouwen gewoon al gauw onhygienisch, met name in de periode
Bij een haven denk ik toch eerder aan de vrouwelijke geslachtsopening hoor. Effe lekker m'n torpedojager d'r in varen.quote:
quote:
Wat Gripper zegt (en dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dan snap ik de term "geschoren haven" niet helemaal... maar dat kan ook aan mij liggen
Als je mijn vorige posts had gelezen had je geweten dat ik het kort bijknipquote:Op donderdag 17 november 2005 09:33 schreef Nastybtch het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben
mits je je goed scheert
Ja, dat doe ik toch al! Tsssskquote:Op donderdag 17 november 2005 09:49 schreef Nastybtch het volgende:
Ja dat is lastig..
maar ik zou gewoon kort bijknippen, dat vind ik namelijk mooierhahaha.
Ja, maar ik zei er ook bij dat ik het al kort aan het knippen wasquote:Op donderdag 17 november 2005 09:54 schreef Nastybtch het volgende:
Hey,
ik gaf een advies: Al ben ik de laatste tijd wel aan het denken om het eens te scheren, daarop gaf ik een advies meneer
maar ja, take it or leave it..Duh!
Dat stond ook in de planning jaquote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
Ik zou zeggen ballen scheren daarboven bijgeknipt,..
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
Ja, dat vind ik wel een goeiequote:Op donderdag 17 november 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
Met het krabben of met het scheren?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef Nastybtch het volgende:
Haha, als je maar wel je handen wastheb je er hulp bij nodig?
Kun je het dan niet beter scheren met scheerschuim? Dat lijkt me wat "veiliger" denk ik, niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef het.ismij het volgende:
Whehehe rude,.. het valt wel mee hoor, als je onder de douche scheermt en je doet het goed. valt het best mee.
K snap niet dat iedereen altijd zo loopt te zeuren,.. kep er nooit zoveel last van.
Das klote voor je ballen,.. ik doe het altijd onder de douche. Geen problemen meequote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Kun je het dan niet beter scheren met scheerschuim? Dat lijkt me wat "veiliger" denk ik, niet?
Tuurlijk Mach 3quote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das klote voor je ballen,.. ik doe het altijd onder de douche. Geen problemen mee
en ja mach 3 he,..
Brrrr... epilerenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Nastybtch het volgende:
Wat jij wil schatje
Anyways, haha.
ik ga vanavond mijn braun silk epil weer van stal halen
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat ik niet alleen mn zak, maar alles moest scherenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef het.ismij het volgende:
Hoe bedoel je voor beide??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |