quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Palau het volgende:
[..]
snel weg editten anders ben je pleite
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:17 schreef freiss het volgende:
[..]
Moest je het doen dan? Of vond je zelf dat het moest?
We zetten dribbel apart want die is gestorven voor de eer van PUB!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef Palau het volgende:
uhm _ElMaikel_ staat er (terecht) nog steeds niet in en Dribbel wel
jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef Palau het volgende:
Ja.. sinds het begin ergens.. Maar hij post nog maar zelden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef spenky het volgende:
ik dacht dat elm hier al langer kwam?
Hoezo terecht ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef Palau het volgende:
Dat is bijzaakquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef spenky het volgende:
Goed ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zetten dribbel apart want die is gestorven voor de eer van PUB!
Omdat je blijft piepen over die OP.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoezo terecht ?
Ik heb waarschijnlijk vaker in pub meegepost dan hij ..
Die anti mij sfeer snap ik nu ook niet helemaal maar dat zou wel het schaapjes syndroom zijn.
langer maar niet vaak genoeg volgens velen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef spenky het volgende:
jaa bob toch ook... ik ook maar benner nog steedsquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. sinds het begin ergens.. Maar hij post nog maar zelden.
Heel de wereld is tegen jequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoezo terecht ?
Die anti mij sfeer snap ik nu ook niet helemaal maar dat zou wel het schaapjes syndroom zijn.
Ja volgens mij ook. En users die normaal wel aardig doen schijnen nu ook achter de massa aan te lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:20 schreef spenky het volgende:
omdat jij telkens aan het mekkeren bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoezo terecht ?
Vet!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef spenky het volgende:
Haaallooo!!!
ik ben net weze skieen in snowworld - zoetermeer
was vet![]()
Ben ik op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kom is op msn?Als je wilt uiteraard
Bob moet er eig ook uit jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa bob toch ook... ik ook maar benner nog steeds
Ik ben er toch ook onterecht uitgehaalt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat je blijft piepen over die OP.
Dan komt 24 dus ik kan niet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Brechtje het volgende:
Beetje rustig hier nu he!Wat is het probleem met _ElMaikel_ ? Want ik snap er niets meer van.
Wie gaat er vanavond nou ook Scream 2 kijken?Half 11 op veronica.
Ookal heb ik hem al heel vaak gezien vroeger...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Brechtje het volgende:
Beetje rustig hier nu he!Wat is het probleem met _ElMaikel_ ? Want ik snap er niets meer van.
wat palau zegt dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Palau het volgende:
[..]
langer maar niet vaak genoeg volgens velen.
Hij komt alleen om te rellen vanwege de OP.
Nu zonder Nijntje plaatje maar toch.
ELM staat niet in de OP.
Hij is boos
Hij wil rellen.
Dribbel scheldt .
Dribbel krijgt ban.
ELM is blij.
Och, tis sund...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben er toch ook onterecht uitgehaalt?
24? wat is dat voor flimquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Dan komt 24 dus ik kan niet...
Scream 2 hebk al 1000 keer gezien..
Nee! Je bent er terecht uitgehaald! En je weet verdomme waarom maar je wil gewoon niet luisteren!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
en dat is nou juist het punt!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
true truequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee! Je bent er terecht uitgehaald! En je weet verdomme waarom maar je wil gewoon niet luisteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haal bij de pizeria ook wel eens een broodje kebabquote:
Go get him girl!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee! Je bent er terecht uitgehaald! En je weet verdomme waarom maar je wil gewoon niet luisteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
Serie waarin ze een politie onderzoek in 24 uur opgelost moeten hebben. Soundtrack is trouwens van Armin van buuren.quote:
Juist jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
z'n leven wat doe jequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoelen we dus. Laat het gaan joh, je gaat er niet dood aan.
duidelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ah okeyquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Serie waarin ze een politie onderzoek in 24 uur opgelost moeten hebben. Soundtrack is trouwens van Armin van buuren.
Er is een topic in FB over, moet je kijken bij gesloten topics.quote:
24 is een 24delige serie(per seizoen). Vette actieserie met terroristische acties.quote:
wat een fop pizzeria... kebab is turks ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik haal bij de pizeria ook wel eens een broodje kebab![]()
![]()
Dat was dus niet terecht want voorlopig post ik al weer twee topics mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was dus niet terecht want voorlopig post ik al weer twee topics mee.
het is ook een turkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef spenky het volgende:
[..]
wat een fop pizzeria... kebab is turks ofzo
quote:
______________________________quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Palau het volgende:
[..]
ELM staat niet in de OP.
Hij is boos
Hij wil rellen.
Dribbel scheldt .
Dribbel krijgt ban.
ELM is blij.
Nee.. alleen geblockt geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Go get him girl!
En je hebt me verwijderd op msn
OMGquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
De TT verandert, is mijn taak, want _ElMaikel voelde zich beledigt..![]()
wat is je punt nou eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
Mooi zo... nu nog deze "rel" sussen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
WHAHAHAHA heeft ie bij jou lopen janken om de TT?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
JA EN?!?!?! EERDER NIET!!11! TJEZUS!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
tis te doen.. het gaat wel in hoog tempoquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
De eerste keer dat ik een fok rel meemaakhet valt wel mee eigenlijk
Leer ns lezen. Je post alweer 2 topics mee over de OP.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
JA EN?!?!?! EERDER NIET!!11! TJEZUS!!
HUILIE!!111!!1`1!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is altijd wel leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
De eerste keer dat ik een fok rel meemaakhet valt wel mee eigenlijk
Oeoeoeoe... ben je geïrriteerd aan het raken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
JA EN?!?!?! EERDER NIET!!11! TJEZUS!!
HUILIE!!111!!1`1!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met mij gaat het ook goed. Nog steeds niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef spenky het volgende:
[..]
hooigoedd met jou??
Ik heb me spidey nog niet
whehe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
WHAHAHAHA heeft ie bij jou lopen janken om de TT?![]()
Wat een wijf joh.
mén wat een irritant achterlijk iemandquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
Ja ,dat is vaker gebleken:')quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
neeeeequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed. Nog steeds niet?
Die heb ik op video! Nostalgie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Brechtje het volgende:
Weg, dus doeiquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar zijn alle normale users heen?
Chrisje en Martinuhhh enzo ?![]()
Schelden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef C2C het volgende:
[..]
mén wat een irritant achterlijk iemand
als hij nou z'n moeder gaat pesten ofzo
honden pesten is zoooo 1990
Welterustenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
ELM, laat je es grondig nakijken en kom dan maar terug om normaal te posten ofzo.![]()
Ik ga nu douchen en slapen.
Truste iedereen enzo.![]()
Veel plezier nog met rellen.![]()
Die zijn langgeleden gevlucht uit de sc.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar zijn alle normale users heen?
Chrisje en Martinuhhh enzo ?![]()
EGNI!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
ELM, laat je es grondig nakijken en kom dan maar terug om normaal te posten ofzo.![]()
Ja.. ik kan er niet tegen als mensen t heel goed snappen maar gewoon niet wíllen luisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Oeoeoeoe... ben je geïrriteerd aan het raken?![]()
Moiquote:
ik voel me zo buitengesloten, ze pesten mequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Brechtje het volgende:
wij zijn er nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Die zijn langgeleden gevlucht uit de sc.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
i knowquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef C2C het volgende:
[..]
heeujj![]()
je komt net binnen midden in een fok rel
Dat hebben we hem allang al verteld, zelfs screenshots ed. laten zien maar hij wil het maar niet gelovenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey ELMaikel het enigste wat je hier deed was zeiken of komen kijken als je avater nog in de OP stond.
Logisch dat je eruit bent gehaald.
Heb je daar bewijs van dat ik dat deed?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey ELMaikel het enigste wat je hier deed was zeiken of komen kijken als je avater nog in de OP stond.
Logisch dat je eruit bent gehaald.
jaa vind het nou wel erg lang durenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga me een beetje zorgen om je maken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
i know
ik denk, ik kom eens checken ;p
sup?
"rel-toerist"quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
i know
sup?
Komt nog komt nog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wanneer krijg ik eens een rel ?
Ik gooi niemand van fok eruit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Imber flikker me der maar uit hoor
En pubers ik ga slapen.
Niet alleen hij heeft daar bewijs vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van dat ik dat deed?
lot genootquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
i know
sup?
Allemaal kwaliteit èyquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt nog komt nog.
Bij mijn eerste rel was ik nog een newbie die bekent werd met zijn eerste 100 post
Fok PUB slowchat deel 359 volgens de usersquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van dat ik dat deed?
doeiquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Messenga het volgende:
Ik ben weg.
tot morgen.
* Messenga zegt
Nee, hij gelooft dat hij hier geen tijd voor heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Palau het volgende:
[..]
Niet alleen hij heeft daar bewijs van
Heb je ff
ye tuurlijk mag datquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oja, ik moest nog even vragen of het mocht
bij deze?
Ik had zo iets van als het Jag lukt ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
MAar het is zoo mooi, hie liep op users zoals jag enzo te zeiken dat ze jankend naar modjes gingen omdat hij wat zei. Maar wat doet hij meer dan 3 keer in 2 topics? Precies!
Doe er dan wat aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
Ben het er niet echt mee eens..
Dat hebben meer mensenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ye tuurlijk mag datik heb het niet gemaakt
kom in opstand!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
OMG! goh!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
niemand hier, behalve EL Maikelquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
Ja ik heb zelfs reden gegeven waarom het geen doodsverwensing was, maja..quote:
Hehe, waar is je broertje eigenlijk. Die zie ik nooit meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou die ban had ik zo te pakken
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
Daarom sta je ook nog niet in de OPquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef IFASS het volgende:
Bleh, na 1 post vergeet ik telkens terug te kijken
Lees mn nijntje samenvatting op blz 2quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar door wie en waarom die banhij deed niks verkeerds
geloofwaardigheid(lees:respect) decimeert...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik had zo iets van als het Jag lukt ...![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niemand hier, behalve EL Maikel![]()
Gelukkig zijn jullie geen admin hequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niemand hier, behalve EL Maikel![]()
Héél lang geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Die zijn langgeleden gevlucht uit de sc.
Hey snopprinses!quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. ik kan er niet tegen als mensen t heel goed snappen maar gewoon niet wíllen luisteren.![]()
Heey modje!quote:
Ik ook niet aangezien 90% van fok scheld met "kanker" en die worden ook niet geband.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Brechtje het volgende:
Die ban van Dribbel he..
Scenario:quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, waar is je broertje eigenlijk. Die zie ik nooit meer
Ik ben gewoon een slooooooooooooowchatterquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom sta je ook nog niet in de OP
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef IFASS het volgende:
[..]
Scenario:
*Ze hebben thuis 1 pc
TLK wil erop, broertje is al aanwezig, tlk schopt broertje, broertje dood, tlk vaak online, broertje niet.
Actie --> reactie
Goeoeoeoeoeoeodemiddag.. ik ben ELM en kwor helemaal uitgeluld en ben in choque daardoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef IFASS het volgende:
[..]
Scenario:
*Ze hebben thuis 1 pc
TLK wil erop, broertje is al aanwezig, tlk schopt broertje, broertje dood, tlk vaak online, broertje niet.
Actie --> reactie
Ik heb geprobeert het in te korten, hij heeft nu een 42 uurs ban.quote:
Slaap lekker Imberrquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
Ik ben nou echt weg.tot morgen enzo. Niet te snel posten zodat ik 2 deeltjes mis ofzo he.
![]()
hier nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom is FOK! weer een beetje aan het traag worden?
Laten we het eensch proberenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert het in te korten, hij heeft nu een 42 uurs ban.Dinsdagochtend mag hij het weer proberen.. Maar nog geen onzin.
Watje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Maikuuul het volgende:
Damn ik heb een beetje slaap en ga zo al slapen denk ik
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
Ik ben nou echt weg.tot morgen enzo. Niet te snel posten zodat ik 2 deeltjes mis ofzo he.
![]()
Joepie! Hulde!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert het in te korten, hij heeft nu een 42 uurs ban.Dinsdagochtend mag hij het weer proberen.. Maar nog geen onzin.
In Köln op de kermis werkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, waar is je broertje eigenlijk. Die zie ik nooit meer
mooiquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
kermistrucksquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Köln op de kermis werken
Zo. Lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Köln op de kermis werken
Waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Goeoeoeoeoeoeodemiddag.. ik ben ELM en kwor helemaal uitgeluld en ben in choque daardoor.
Ik lul mezelf helemaal klem terwijl iedereen tegen me is en daarbij doe ik iets wat hypocriet is..
Ik heb daarentegen klachten die onderbouwd zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hoe dat opeensquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef snopprinses het volgende:
wat een warmte
Hij zal het wel verdiend hebben, hè.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
banaanvraag!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:43 schreef IFASS het volgende:
[..]
Laten we het eensch proberen![]()
-----
Geachte modjes, bij deze vraag ik een ban aan van minstens 48 uur, bij voorbaat dank.
Nee man mijn tweelingbroer zit in Kölnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef IFASS het volgende:
[..]
Scenario:![]()
*Ze hebben thuis 1 pc
Actie --> reactie
jullie misbruiken je machtquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben, hè.
anti-climaxquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee man mijn tweelingbroer zit in Köln
het is waarquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op?
*verlangt terug naar het begin van pub![]()
Ik schijnbaar ook je ziet het resultaat tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen klachten die onderbouwd zijn.
Iedereen wilt Dribbel gewoon weer terug.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op?
*verlangt terug naar het begin van pub![]()
Waarom maak je je dan ook zo druk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het al warm hebben, en dan thee gaan drinken
Nee hij gedroeg zich hier goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben, hè.
Dat is lekker! Had je 1 stageopdracht?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef snopprinses het volgende:
oeh relax, school zei dat we in week 45 terugkomdag hadden (dus de opdracht af moet zijn)
nou hoeft mijn klas pas in week 46 terug te komen
Ja klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Iedereen wilt Dribbel gewoon weer terug.
Die smiley in combinatie met mijn naam mag alleen gebruikt worden door meisjes, moder8or.quote:
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die smiley in combinatie met mijn naam mag alleen gebruikt worden door meisjes, moder8or.! Leuke meisjes welteverstaan! [afbeelding]
[..]
Die smiley in combinatie met mijn naam mag alleen gebruikt worden door meisjes, moder8or.! Leuke meisjes welteverstaan! [afbeelding]
Hitler had ook geen gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ook je ziet het resultaat toch
Ja.. en?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:43 schreef IFASS het volgende:
crap, brechtje leest mee :/
[..]
jaaaah, dan vraag je eromquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee hij gedroeg zich hier goed
ik maak me niet drukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan ook zo druk?
1 grote verdeeld in 3 of 4 fasesquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is lekker! Had je 1 stageopdracht?
eenschquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
En aan ELMaikel jij wilt het begin van PUB lees dan alle ouwe topics terug
Nu is het veel leukeren gezelliger
Nu houden we weer van jequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja.. en?
Als ik niet meelas had Dribbel gewoon nog een veel langere ban..
En het gaat nu wat beter hier!![]()
Ik wil je wel meehelpen met het opdrinkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
De Forum Admins maken ook foutenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
De (Forum) Admins bannen iemand. Niet ik.
En de admins kennende zal de ban wel terecht zijn en zal hij het dus wel verdiend hebben.
Idd, in het begin was het nogal dood, en veel meer gebagger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
En aan ELMaikel jij wilt het begin van PUB lees dan alle ouwe topics terug
Nu is het veel leukeren gezelliger
Hoi Jag.quote:
Da's beter.quote:
Wat zei ik nou?quote:
tis net opquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil je wel meehelpen met het opdrinken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Messenga het volgende:
Bupjee
Heb jou nog geholpen aan je verjaardagsSlowchatTopic
go on. En verderquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb lang blond haar en blauwe ogen.. is dat niet genoeg?
Jaquote:
ik niet, ik ben coolquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vrouwen maken zich altijd druk. Daar staan ze bekend voor.
Komt door de harde hand van Brechtje en ijsmeisquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, in het begin was het nogal dood, en veel meer gebagger.![]()
Nu is het stukken beter idd!![]()
lul niet, je had het warmquote:
Idd, alleen _ElMaikel_ maakte hem ff boos. Iedereen trouwens volgens mij..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Forum Admins maken ook fouten
En vraag maar na aan iedereen Dribbel_ gedroeg zich hier perfect !
Mooi waren ze, hè?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met die boeiende gedichten van je
*babbelt iets over een plant en een gieter*
Ik deed niks verkeerd tegen hem hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, alleen _ElMaikel_ maakte hem ff boos. Iedereen trouwens volgens mij..
Dus ik vond zo'n lange ban nergens voor nodig..
Yep, defently a womenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haar onder mn oksels, op mn kin, op mn bovenlip en op mn kont
god jong flikker nou eens op met dat gemekkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd tegen hem hoor
Plus in Onz had hij ook een ban
Inderdaad. Misschien heeft ze een boom in d'r oog gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Zit dat meisje niet zo te pesten.
Ik weet niet hoe de vrouwen in jouw plaats er uit zienquote:
quote:
Ah nice! Website ontwikkelen of huisstijl oid?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
1 grote verdeeld in 3 of 4 fases
zat nu bij de grootste, de ontwerp fase en had nog helemaal niks getekend, dus komt erg goed uit
Joh, dat weet ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de vrouwen in jouw plaats er uit zien![]()
maar hier is het toch echt anders![]()
Heb ook wat in je FB gezet trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik laat mijn tong bijna altijd uitsteken![]()
ik pest niemandquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Zit dat meisje niet zo te pesten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom of hoe
maar de definitie van internetmoe
is tegenwoordig e-moe
PRACHTIGquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef Messenga het volgende:
Hoi Sint,
Hier een hint:
Vergeet mij niet.
Groetjes, Zwarte Piet
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien heeft ze een boom in d'r oog gehad
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, alleen _ElMaikel_ maakte hem ff boos. Iedereen trouwens volgens mij..
Dus ik vond zo'n lange ban nergens voor nodig..
En niet vergeten erbij te melden dat ik, ad rem als ik ben, mooi inhaakte op een post daarvoor die ging over iemand die zei dat 'ie 'internetmoe' was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom of hoe
maar de definitie van internetmoe
is tegenwoordig e-moe
wat een winden tegenwoordigquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Boeman het volgende:
[..]![]()
kan zomaar tegenwoordig, met al die bomen om je heen
een presentatie maken waar het bedrijf waar ik stage loop daadwerkelijk iets aan heeft en ook gaat gebruiken. Medium mocht je zelf kiezen, en heb gekozen voor een websitequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice! Website ontwikkelen of huisstijl oid?
Dat is snelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef AmyLee het volgende:
Er vandoor isjoan of arcadia kijken en mn buikpijn is killing me
Ohja, vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niet vergeten erbij te melden dat ik, ad rem als ik ben, mooi inhaakte op een post daarvoor die ging over iemand die zei dat 'ie 'internetmoe' was.
Oeh spannend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een presentatie maken waar het bedrijf waar ik stage loop daadwerkelijk iets aan heeft en ook gaat gebruiken. Medium mocht je zelf kiezen, en heb gekozen voor een website
Maar in deze fase moet ik dus flowchart, schetsen papier en digitaal, storyboard, knoppen en visuals gaan ontwerpen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef AmyLee het volgende:
Ik kom binnekort wel weer hoor wees gerust
kheb al twee schetsen af + de knoppenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh spannend.Ik ben benieuwd naar wat schetsen enzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef AmyLee het volgende:
Ik kom binnenkort wel weer hoor wees gerust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |