Hmm.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee hij gedroeg zich hier goed
ik maak me niet drukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan ook zo druk?
1 grote verdeeld in 3 of 4 fasesquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is lekker! Had je 1 stageopdracht?
eenschquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
En aan ELMaikel jij wilt het begin van PUB lees dan alle ouwe topics terug
Nu is het veel leukeren gezelliger
Nu houden we weer van jequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja.. en?
Als ik niet meelas had Dribbel gewoon nog een veel langere ban..
En het gaat nu wat beter hier!![]()
Ik wil je wel meehelpen met het opdrinkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het al warm hebben, en dan thee gaan drinken
De Forum Admins maken ook foutenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
De (Forum) Admins bannen iemand. Niet ik.
En de admins kennende zal de ban wel terecht zijn en zal hij het dus wel verdiend hebben.
Idd, in het begin was het nogal dood, en veel meer gebagger.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
En aan ELMaikel jij wilt het begin van PUB lees dan alle ouwe topics terug
Nu is het veel leukeren gezelliger
Hoi Jag.quote:
Da's beter.quote:
Wat zei ik nou?quote:
tis net opquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil je wel meehelpen met het opdrinken
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Messenga het volgende:
Bupjee
Heb jou nog geholpen aan je verjaardagsSlowchatTopic
go on. En verderquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb lang blond haar en blauwe ogen.. is dat niet genoeg?
Jaquote:
ik niet, ik ben coolquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vrouwen maken zich altijd druk. Daar staan ze bekend voor.
Komt door de harde hand van Brechtje en ijsmeisquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, in het begin was het nogal dood, en veel meer gebagger.![]()
Nu is het stukken beter idd!![]()
lul niet, je had het warmquote:
Idd, alleen _ElMaikel_ maakte hem ff boos. Iedereen trouwens volgens mij..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Forum Admins maken ook fouten
En vraag maar na aan iedereen Dribbel_ gedroeg zich hier perfect !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |