Mooi waren ze, hè?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met die boeiende gedichten van je
*babbelt iets over een plant en een gieter*
Ik deed niks verkeerd tegen hem hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, alleen _ElMaikel_ maakte hem ff boos. Iedereen trouwens volgens mij..
Dus ik vond zo'n lange ban nergens voor nodig..
Yep, defently a womenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haar onder mn oksels, op mn kin, op mn bovenlip en op mn kont
god jong flikker nou eens op met dat gemekkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd tegen hem hoor
Plus in Onz had hij ook een ban
Inderdaad. Misschien heeft ze een boom in d'r oog gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Zit dat meisje niet zo te pesten.
Ik weet niet hoe de vrouwen in jouw plaats er uit zienquote:
quote:
Ah nice! Website ontwikkelen of huisstijl oid?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
1 grote verdeeld in 3 of 4 fases
zat nu bij de grootste, de ontwerp fase en had nog helemaal niks getekend, dus komt erg goed uit
Joh, dat weet ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de vrouwen in jouw plaats er uit zien![]()
maar hier is het toch echt anders![]()
Heb ook wat in je FB gezet trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik laat mijn tong bijna altijd uitsteken![]()
ik pest niemandquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Zit dat meisje niet zo te pesten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom of hoe
maar de definitie van internetmoe
is tegenwoordig e-moe
PRACHTIGquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef Messenga het volgende:
Hoi Sint,
Hier een hint:
Vergeet mij niet.
Groetjes, Zwarte Piet
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien heeft ze een boom in d'r oog gehad
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd, alleen _ElMaikel_ maakte hem ff boos. Iedereen trouwens volgens mij..
Dus ik vond zo'n lange ban nergens voor nodig..
En niet vergeten erbij te melden dat ik, ad rem als ik ben, mooi inhaakte op een post daarvoor die ging over iemand die zei dat 'ie 'internetmoe' was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom of hoe
maar de definitie van internetmoe
is tegenwoordig e-moe
wat een winden tegenwoordigquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Boeman het volgende:
[..]![]()
kan zomaar tegenwoordig, met al die bomen om je heen
een presentatie maken waar het bedrijf waar ik stage loop daadwerkelijk iets aan heeft en ook gaat gebruiken. Medium mocht je zelf kiezen, en heb gekozen voor een websitequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice! Website ontwikkelen of huisstijl oid?
Dat is snelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef AmyLee het volgende:
Er vandoor isjoan of arcadia kijken en mn buikpijn is killing me
Ohja, vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En niet vergeten erbij te melden dat ik, ad rem als ik ben, mooi inhaakte op een post daarvoor die ging over iemand die zei dat 'ie 'internetmoe' was.
Oeh spannend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
een presentatie maken waar het bedrijf waar ik stage loop daadwerkelijk iets aan heeft en ook gaat gebruiken. Medium mocht je zelf kiezen, en heb gekozen voor een website
Maar in deze fase moet ik dus flowchart, schetsen papier en digitaal, storyboard, knoppen en visuals gaan ontwerpen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef AmyLee het volgende:
Ik kom binnekort wel weer hoor wees gerust
kheb al twee schetsen af + de knoppenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh spannend.Ik ben benieuwd naar wat schetsen enzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef AmyLee het volgende:
Ik kom binnenkort wel weer hoor wees gerust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |