Dit is voldoendequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen dus met respect behandelen
Kloptquote:
Hou je in kerel, straks wordt je geband en is het hier niet meer leukquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kan mijn lachen bijna niet meer inhouden
Achja, ik hoef de familie van mn pa's kant ook niet te kenne, nerdsquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach, tis niet dat ik er mee zit ofzo
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hou je in kerel, straks wordt je geband en is het hier niet meer leuk
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef freiss het volgende:
Dribbel, die al een maandban in ONZ heeft kan zich in PUB blijkbaar ook niet gedragen.
Volledige ban dus, duur volgt nog
voor mij geld, hoe langer hoe beterquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Precies.. heb ik dus ook. Al heb ik al 3 en een half jaar geen contact meer met em.
wtfquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef freiss het volgende:
Dribbel, die al een maandban in ONZ heeft kan zich in PUB blijkbaar ook niet gedragen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef freiss het volgende:
Pest ELM niet zo, anders krijgt hij weer van die rode wangen als op die foto![]()
Gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
voor mij geld, hoe langer hoe beter![]()
Ik heb nog wel een half broertje rondlopen in Duitsland![]()
Mischien ook nog wel in roemenie![]()
Nu woont die vent weer in Nederland, ik kom er elke dag met de bus heel dicht langs![]()
Jij gaat toch niet?quote:
Waarom hij heeft het toch verdient??quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
wtfelmaikel is nu officeel een minderaardigpersoon!
![]()
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
tegenwoordig is het met chemokuur vaak te verhelpen
Doegies Rene!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
nou ik ga niet naar m toe hoor (broer)
Ik ga wel naar beneden ofzo![]()
see ya all tomorrow
wat jij wilt. doei.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom hij heeft het toch verdient??
En als dat gedoe met die op nou ook eens ophouwdt![]()
Hoezo nou weer doei ?quote:
Kom is op msn?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
ff trug
Halloquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef spenky het volgende:
Haaallooo!!!
ik ben net weze skieen in snowworld - zoetermeer
was vet![]()
de wekelijkse PUB relquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef spenky het volgende:
wat een gezeik hier allemaal over dat doodgewens
Yep ELM stelt zich aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef spenky het volgende:
ja, Dribbel doodquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef spenky het volgende:
Bij ons is iemand aan kanker overleden maar is ook iemand er van genezen, gokzijdank.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn opa niet (maar die heeft er ook niks aan laten doen
) en mijn oma ook niet (daar was t al te vergevorderd om t te verhelpen ofzoiets)
Joh, gezellig topic dit.![]()
![]()
snel weg editten anders ben je pleitequote:
Moet je elm vragen.. hij is de enige die erover zeurt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef Messenga het volgende:
Hmm.. Nja.. waarom al dat geruzie, alleen om die op ?
Nee ELM doet wat hij moet doenquote:
Ik zit net even bij te lezen.quote:
Moet je hem vooral gaan quotenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Palau het volgende:
[..]
snel weg editten anders ben je pleite
ik laat iig mijn mening horen, maar wacht maar ff.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:15 schreef Palau het volgende:
[..]
snel weg editten anders ben je pleite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |