het ligt niet aan jou hoor, hij heeft moeite met de Nederlandse taalquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk niks van die zin.
wat lul jij nou weer?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kerel jouw laatste topic was nr: 356 het topic daarvoor was 374 Dus doei![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Was vandaag in het S&G topic.Maar ijsmeis heeft die posts verwijderd.
![]()
De ultieme bitchfight.quote:
Hier komen heel soms ook wel eens leuke users ^^quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom vind jij jezelf zo belangrijk dat je hier zo lang komt![]()
ja aaaa AAAa aaa a a a a a a a a a aquote:
jij zegt: kijk in mijn AT dus dat doe ik.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Palau het volgende:
[..]
De ultieme bitchfight.
Ook zulke originele uitspraken vd twee mutsen
Ja en dan zie je dat ik hier nog regelmatig post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
jij zegt: kijk in mijn AT dus dat doe ik.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja aaaa AAAa aaa a a a a a a a a a a:d :d :d d; d; d; d;d ;D
!!!1!!!!!!!1111!!
IK kom heel vaak: nietes
jij komt bijna nooit welles
hoer
pauper
slet
lul
luek!!!
Die tijd van ELM en Brechtjequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier komen heel soms ook wel eens leuke users ^^
en jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier komen heel soms ook wel eens leuke users ^^
Ik denk dat hij homo is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Help. me broer grinnikt dom, lacht, trapt op de vloer van blijdschap. is dat eng of is dat eng (hij is dusop zijn eigen kamer aan het msnen denk ik)
aan het fappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Help. me broer grinnikt dom, lacht, trapt op de vloer van blijdschap. is dat eng of is dat eng (hij is dusop zijn eigen kamer aan het msnen denk ik)
Ga naar hem toe en sla hem een keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
aan het fappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Dat was hier het begin ja. Ziejwel dat ik in de op moetquote:
Ik had nog een filmpje van die 2quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef Palau het volgende:
[..]
De ultieme bitchfight.
Ook zulke originele uitspraken vd twee mutsen
Ik sta ook niet in d eOPquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was hier het begin ja. Ziejwel dat ik in de op moet![]()
Mensen die in het begin van de sc hier waren hoeven niet perse in de op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als jij toen al poste en er ook niet instaat klopt dat ook niet.quote:
naja, regelmatigquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en dan zie je dat ik hier nog regelmatig post.
Ik was er ook int beginquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?/quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mensen die in het begin van de sc hier waren hoeven niet perse in de op.Het gaat erom dat je hier veel komt, en dat is in jouw geval dus niet zo.
Ik stel dat niet voor, ik was er pas vanaf 30 en post nu wel elke dag, dus dan zou ik er uit moetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als jij toen al poste en er ook niet instaat klopt dat ook niet.
Ik stel voor om al die newbies er uit te flikkeren en te kijken wie er allemaal in deeltje 1 tot 10 hebben gepost en hier nog af en toe posten.
mij boeit het alleen niet echt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik stel voor om al die newbies er uit te flikkeren en te kijken wie er allemaal in deeltje 1 tot 10 hebben gepost en hier nog af en toe posten.
Dat is gewoon belachelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik niet. Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?/
Ik vind dat ik hier nog regelmatig kom.
aaha onzinquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus omdat jij in de eerste delen zat moet zowat iedereen opflikkeren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja nee niet doen enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |