Kom je bijna klaar..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Praten onder het neuken mag toch?
whehehequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je bijna klaar..
"Schat, die hypotheek van ons he"
![]()
2 posts hierboven zit je nog glashard te liegenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou gewoon..omdat ik altijd gelijk heb.. en buppie vind dat ook
![]()
![]()
t bewijs dat ik vanmiddag iig gelijk hadquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke pauper haalt mij steeds uit die op!?
Goed idee voor een reclame!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je bijna klaar..
![]()
Omdat jij er nooit bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
sorry manquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
neequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Goed idee voor een reclame!
Kom je bijna klaar..
"Wat is daarmee?"
"Volgens mij kan dat veel voordeliger"
"JAAZZEKER DE HYPOTHEKERRR!!"
Ik ben er vaak genoeg!!quote:
Daar leidde ik hem ook van afquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Goed idee voor een reclame!
Kom je bijna klaar..
"Wat is daarmee?"
"Volgens mij kan dat veel voordeliger"
"JAAZZEKER DE HYPOTHEKERRR!!"
Wat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
t bewijs dat ik vanmiddag iig gelijk had![]()
24quote:
Nou, je stond in de op. en toen vroeg ik me af waarom, aangezien je er toch nooit bent. en toen zei ik ook nog dat je hier alleen komt om te zeiken dat je niet meer in de op staat.quote:
Dat was ik hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu je schoenen met hoge hakken uit
Weet ik, was garpje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat was ik hoor.
Ten eerste ben jij er nooit, ten 2e liep jij in zo'n anders topic op Jaquarized en heel Pub te kankeren dus ik vond dat jij weg mocht.
schat, heb je het vuilnis al buiten gezet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Praten onder het neuken mag toch?
pfft ik kom hier al langer als jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, je stond in de op. en toen vroeg ik me af waarom, aangezien je er toch nooit bent. en toen zei ik ook nog dat je hier alleen komt om te zeiken dat je niet meer in de op staat.
Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou, je stond in de op. en toen vroeg ik me af waarom, aangezien je er toch nooit bent. en toen zei ik ook nog dat je hier alleen komt om te zeiken dat je niet meer in de op staat.
daar gaat t niet om. t gaat erom dat je hier NU nog zelden komt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
pfft ik kom hier al langer als jij
Langer DANquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
pfft ik kom hier al langer als jij
In de avond post ik nog redelijk vaak mee als jij drie dage niet komen gelijk zelden noemt zijn er wel meer die er uit mogen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar gaat t niet om. t gaat erom dat je hier NU nog zelden komt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
t bewijs dat ik vanmiddag iig gelijk had![]()
jij bent idd behoorlijk ziek in je hoofd jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
Imberr het meisje dat 1.55 is en probeert zoveel mogelijk vingers in haar pruimpje wilt proppen
Grapje hoor ik ben hendig ziek
Gazelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Langer DAN![]()
En je komt er nu toch niet, who cares
ga lekker weg of zodan![]()
Kerel jouw laatste topic was nr: 356 het topic daarvoor was 374 Dus doeiquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben er vaak genoeg!!
Moet je me AT zien?
Ik snap echt werkelijk niks van die zin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de avond post ik nog redelijk vaak mee als jij drie dage niet komen gelijk zelden noemt zijn er wel meer die er uit mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |