Bannendquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weet je wat ga jij maar lekker hier met z'n 3en dan door posten, wat mij betreft mag je snel kanker krijgen of iets dergelijks. Ik ga leren![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef freiss het volgende:
Pest ELM niet zo, anders krijgt hij weer van die rode wangen als op die foto![]()
schoolquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Messenga het volgende:
En nu weer gezellig mensen
Wat gaan we allemaal doen morgen?
's morgens school en 's middags vrijquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Messenga het volgende:
school. Gezellig onderwerp dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef Messenga het volgende:
bij mijn oma niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef Boeman het volgende:
[..]
tegenwoordig is het met chemokuur vaak te verhelpen
ik wachtte er al opquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef freiss het volgende:
[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*
oeh, wat ontzettend triest zeg.
4 uur coach.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Messenga het volgende:
En waar beginnen we mee ?
Ik dinsdag eerste uur Wiskunde
wahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef freiss het volgende:
[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*
oeh, wat ontzettend triest zeg.
Duits en uuhm.. weet ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Messenga het volgende:
Tentamenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:50 schreef Messenga het volgende:
Waar slaat deze vijandigheid nou weer op?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen? leren je te gedragen of forums?
ik ook, ik dacht "He, dit is wel iets voor ELM" en toen refreshte ik dat topic en ja hoorquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kerel jouw laatste topic was nr: 356 het topic daarvoor was 374 Dus doei![]()
![]()
Asjeblieft hier het bewijs he?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef freiss het volgende:
De helft van de kankerpatienten overleeft kanker.
Aanstellerig gedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat deze vijandigheid nou weer op?
Ík heb jou toch niks aangedaan![]()
Mijn opa ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mijn opa niet (maar die heeft er ook niks aan laten doen
) en mijn oma ook niet (daar was t al te vergevorderd om t te verhelpen ofzoiets)
Joh, gezellig topic dit.![]()
![]()
Ik heb nog n opa (van mijn vader) en die is er heel vroeger vandoor gegaan met een jong mokkel, en de stiefvader van mijn vader heeft zelfmoord gepleegd (is ook al heel lang geleden) dus die heb ik beide nooit gekend. 1 oma leeft nog maar daar heb ik geen contact meer mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:56 schreef freiss het volgende:
[..]
Mijn opa ook niet, en bij andere oma helpt het niet echt volgens mij. De andere opa is overlden aan Parkinson
Lastige familiequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb nog n opa (van mijn vader) en die is er heel vroeger vandoor gegaan met een jong mokkel, en de stiefvader van mijn vader heeft zelfmoord gepleegd (is ook al heel lang geleden) dus die heb ik nooit gekend. 1 oma leeft nog maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik heb trouwens geen idee of die eerste opa nog leeft, maar dat zal wel niet.
Ja.. mijn hele familie is nogal fucked up (vooral van men vaders kant).quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb nog n opa (van mijn vader) en die is er heel vroeger vandoor gegaan met een jong mokkel, en de stiefvader van mijn vader heeft zelfmoord gepleegd (is ook al heel lang geleden) dus die heb ik beide nooit gekend. 1 oma leeft nog maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik heb trouwens geen idee of die eerste opa nog leeft, maar dat zal wel niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij zei ik een deel of wat geleden dat het eens afgelopen moest zijn met dat geneuzel hier over en weer...
Serieus..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dus 2 oma's nog over. Een rijdt er nog steeds in een BMW 328i op haar 79e jaar.
Ja iedereen dus met respect behandelen en extra care voor oud gediendenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij zei ik een deel of wat geleden dat het eens afgelopen moest zijn met dat geneuzel hier over en weer...
Ik kan mijn lachen bijna niet meer inhoudenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen dus met respect behandelen en extra care voor oud gedienden![]()
Ook lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. mijn hele familie is nogal fucked up (vooral van men vaders kant).
Kant van men moeder heb ik ook totaal geen contact mee.
mijn opa (vaders kant) is vorig jaar overledenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. mijn hele familie is nogal fucked up (vooral van men vaders kant).
Kant van men moeder heb ik ook totaal geen contact mee.
respect dwing je afquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen dus met respect behandelen en extra care voor oud gedienden![]()
Precies.. heb ik dus ook. Al heb ik al 3 en een half jaar geen contact meer met em.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mijn opa (vaders kant) is vorig jaar overleden![]()
de andere 3 leven nog. En ik heb er ook heel goed contact mee (wekelijks)
Ik heb alleen geen contact meer met mijn vaderomdat het een LUL is
![]()
Heb hem nu al een jaar niet meer gezien en ook geen behoefte aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |