banaanvraag!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:43 schreef IFASS het volgende:
[..]
Laten we het eensch proberen![]()
-----
Geachte modjes, bij deze vraag ik een ban aan van minstens 48 uur, bij voorbaat dank.
Nee man mijn tweelingbroer zit in Kölnquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef IFASS het volgende:
[..]
Scenario:![]()
*Ze hebben thuis 1 pc
TLK wil erop, broertje is al aanwezig, tlk schopt broertje, broertje dood, tlk vaak online, broertje niet.
Actie --> reactie
jullie misbruiken je machtquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben, hè.
anti-climaxquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee man mijn tweelingbroer zit in Köln
het is waarquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op?
*verlangt terug naar het begin van pub![]()
Ik schijnbaar ook je ziet het resultaat tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen klachten die onderbouwd zijn.
Iedereen wilt Dribbel gewoon weer terug.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op?
*verlangt terug naar het begin van pub![]()
Waarom maak je je dan ook zo druk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het al warm hebben, en dan thee gaan drinken
Nee hij gedroeg zich hier goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben, hè.
Dat is lekker! Had je 1 stageopdracht?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef snopprinses het volgende:
oeh relax, school zei dat we in week 45 terugkomdag hadden (dus de opdracht af moet zijn)
nou hoeft mijn klas pas in week 46 terug te komen
Ja klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Iedereen wilt Dribbel gewoon weer terug.
Die smiley in combinatie met mijn naam mag alleen gebruikt worden door meisjes, moder8or.quote:
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die smiley in combinatie met mijn naam mag alleen gebruikt worden door meisjes, moder8or.! Leuke meisjes welteverstaan! [afbeelding]
[..]
Die smiley in combinatie met mijn naam mag alleen gebruikt worden door meisjes, moder8or.! Leuke meisjes welteverstaan! [afbeelding]
Hitler had ook geen gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ook je ziet het resultaat toch
Ja.. en?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:43 schreef IFASS het volgende:
crap, brechtje leest mee :/
[..]
jaaaah, dan vraag je eromquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het al warm hebben, en dan thee gaan drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |