quote:
hear hearquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
VMBO'ers...
Mijn god, wat een zooitje inferieure zwakzinnigen zijn het toch ook...
Zulk paupervolk dat er voor zorgt dat bijvoorbeeld Pim Fortuyn aan de macht kon komen, of dat er nee werd gestemt bij het afgelopen europees referendum... 99% weet niet eens wat een referendum is...
Ik kots op dat schuim van onze samenleving...
das knap, aangezien vmbo pas maar 3 of 4 jaar bestaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef veer0318 het volgende:
Overigens, ik heb zowel VMBO, HAVO alsook VWO gedaan (en dat is in vorm van laag naar hoger)
Kan dus netquote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das knap, aangezien vmbo pas maar 3 of 4 jaar bestaad
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet dus, iedereen die daarvoor mavo deed is nog gewoon mavistquote:
Nu nog goed formuleren en je zou een punt hebbenquote:
bestaad nog wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nu nog goed formuleren en je zou een punt hebben
Absoluut of procentueel?quote:
Leg eens uit, die HAVO'er kan na zijn/haar HAVO ook HBO gaan doen. MBO+HBO = meer kansen dan MBOquote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef jaguar het volgende:
Na het vmbo kan je naar het MBO, iemand die HAVO heeft gedaan kan na zijn opleiding.... OOK MBO gaan doen, evenveel kansen dus.
Die vmbo'er kan na zijn MBO ook HBO doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leg eens uit, die HAVO'er kan na zijn/haar HAVO ook HBO gaan doen. MBO+HBO = meer kansen dan MBO
Allebeiquote:Op donderdag 3 november 2005 23:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Absoluut of procentueel?
Wat een domme post..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Doron het volgende:
Is iemand die van het HAVO naar MBO 4 gaat dan ook kansloos ? Waarom zou een VMBO'er kansloos zijn ? Omdat er veel marokaantjes, turken enzo op hun scholen zitten ? Toch blijf ik erbij dat er ook veel kansloze WO studenten zijn, maar die komen pas later erachter dat ze fout zitten.
Iemand beoordelen op opleidingsniveau is niet echt eerlijk. Stel je voor, jij met je grote smoel die een rechten opleiding doet, je studeert vrij lang en doet daarna nóg een studie om zeker te zijn van je toekomst. Ga je eens vergelijken met een VMBO leerling die opeens rijk word, sta je daar, met je papiertjes
@ dazzled; PhotoShop is niet zo moeilijk hoor, ook zelfs niet voor een VMBO'er
Het zal me verbazen als jij met PhotoShop weet om te gaan Modwirequote:
Door dit soort uitspraken wordt je kansloos gevonden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef twetwe het volgende:
Ik denk dat alle havo / vwo-ers in dit topic gewoon altijd 'geownt' worden door vmb'-ers (in het echte leven) en willen jullie de 'mavo klanten' terugpakken via de virtuele wereld, omdat jullie in het echte leven niks zijn!
ohja, vmbo-re kansloos? nee, havo en vwo klanten zijn kansloos! en dan al helemaal die 'computerjutten' die nooit werken en nooit uitgaan. Dat zijn gewoon angsthazen die niks in de praktijk kunnen brengen! op papier kunnen ze het mooi berekenen met hun derdemachtsvergelijkingen maar als je je oma moet helpen met de boodschappen snap je niet hoe dat moet.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef twetwe het volgende:
Ik denk dat alle havo / vwo-ers in dit topic gewoon altijd 'geownt' worden door vmb'-ers (in het echte leven) en willen jullie de 'mavo klanten' terugpakken via de virtuele wereld, omdat jullie in het echte leven niks zijn!
ohja, vmbo-re kansloos? nee, havo en vwo klanten zijn kansloos! en dan al helemaal die 'computerjutten' die nooit werken en nooit uitgaan. Dat zijn gewoon angsthazen die niks in de praktijk kunnen brengen! op papier kunnen ze het mooi berekenen met hun derdemachtsvergelijkingen maar als je je oma moet helpen met de boodschappen snap je niet hoe dat moet.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit jij weer net te doen alsof praktijk alles is. Zonder de theorie zouden we nooit de fabrieken voor de VMBO'ers hebben uitgevonden.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef yok het volgende:
[..]
[afbeelding]
als je zo'n kop heb moet je die ook echt niet opentrekken kleuter![]()
Sorry hoor, maar met de havo kan je HBO gaan doen, wat echt wel een niveautje hoger is dan het MBO. Dus ik snap niet hoe je kan zeggen dat het VMBO'ers even veel kans als havo'ers hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef jaguar het volgende:
zal ik het dan maar ff zeggen
Een VMBO-er is alles behalve kansloos.
Als er iemand met een goed paar hersens na gaat denken zal hij er achter komen dat VMBO een pleiding is die je Voorbereid op een volgende opleiding.
VMBO-ers hebben ook nog als handige bijkomstigheid dat ze een goede begeleiding krijgen in de les.
Na het vmbo kan je naar het MBO, iemand die HAVO heeft gedaan kan na zijn opleiding.... OOK MBO gaan doen, evenveel kansen dus.
Natuurlijk haken er heel veel jongeren bij het MBO al af, maar ik vind dat dat meer bij de opvoeding ligt.
Als je je kind namelijk gewoon verteld dat MBO moeten doen en je er ook wat tegenover zet (rijlessen etc) komen ze net zo ver (en misschien nog wel verder) dan een HAVO of VWO leerling.
En het gelul over praktijk en theorie slaat helemaal nergens op.
Je heb zowel praktijk als theorie nodig en dat krijg je in het vmbo (zelfs een praktijkschool) ook.
m'kay?
![]()
Nou dan wil ik jouw PS skills weleens zien ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef Doron het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als jij met PhotoShop weet om te gaan Modwireals je niets beters te zeggen hebt hou dan je muil dicht
![]()
![]()
Als ze na MBO HBO gaan doen hebben ze net zoveel kansenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met de havo kan je HBO gaan doen, wat echt wel een niveautje hoger is dan het MBO. Dus ik snap niet hoe je kan zeggen dat het VMBO'ers even veel kans als havo'ers hebben.
Nerd grapjes!quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
IQ en EQ is echt niet als pH en pOH.
Weinig wiskundig onderlegd ben jij dan. Ten eerste is de kans dat je het MBO haalt nooit 100%, dus kan je nooit evenveel kans hebben als iemand die zijn HAVO gehaald heeft. Tenminste, als je puur naar opleidingsniveau kijkt dan. [/nerd modus]quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ze na MBO HBO gaan doen hebben ze net zoveel kansen
Eizung! Op het VMBO zitten bij ons op school genoeg contact gestoordenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat er geen verband is tussen sociaal vaardigheid en opleidingsniveau. Zowel op het VMBO als het VWO heb je contactgestoorden en hele goede praters. Wel denk ik dat hoe slimmer je bent hoe beter je mensen kunt bespelen/bewerken.
Hoi!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al draagt een aap... etc...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat was iets wat Ijsmeis op de vorige pagina zei, grappig dat nu ineens iedereen er op reageert terwijl ik het helemaal niet serieus bedoeldequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weinig wiskundig onderlegd ben jij dan. Ten eerste is de kans dat je het MBO haalt nooit 100%, dus kan je nooit evenveel kans hebben als iemand die zijn HAVO gehaald heeft. Tenminste, als je puur naar opleidingsniveau kijkt dan. [/nerd modus]
Dacht ik al stiekem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat was iets wat Ijsmeis op de vorige pagina zei, grappig dat nu ineens iedereen er op reageert terwijl ik het helemaal niet serieus bedoelde
Wat een post zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef twetwe het volgende:
Jawel hoor. Wetenschap is generaliseren, zonder dat blijf je hangen in casuistiek en kun je nooit verbanden leggen etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Tering wat veel generalisaties hier. Dat is over het algemeen ook niet echt slim he?
Je hebt het over kansen, en dan kom je met een hypothetisch voorbeeld waaruit je dan concludeert dat de VMBO'ers helemaal niet kansloos zijn. Jammer dat jij blijkbaar niet snapt dat de kans dat dat voorbeeld in de praktijk voorkomt richting de 0 gaat, de grootste kans voor een VMBO'er om heel rijk te worden is dmv loterijen of een erfenis... DAAROM zijn ze kansloos... Photoshop boeit niemand ene flikker..quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef Doron het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als jij met PhotoShop weet om te gaan Modwireals je niets beters te zeggen hebt hou dan je muil dicht
![]()
![]()
Gaan we weer. Je weet ook dat juist die generalisaties ook het grootste probleem vormen in de wetenschap?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wetenschap is generaliseren, zonder dat blijf je hangen in casuistiek en kun je nooit verbanden leggen etc.
Waardoor je dus weer kansloos bentquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef Modwire het volgende:
[..]
Je hebt het over kansen, en dan kom je met een hypothetisch voorbeeld waaruit je dan concludeert dat de VMBO'ers helemaal niet kansloos zijn. Jammer dat jij blijkbaar niet snapt dat de kans dat dat voorbeeld in de praktijk voorkomt richting de 0 gaat, de grootste kans voor een VMBO'er om heel rijk te worden is dmv loterijen of een erfenis... DAAROM zijn ze kansloos... Photoshop boeit niemand ene flikker..
Edit: dat ik hier nog serieus op inga..
Ze zijn een noodzakelijk kwaad.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:58 schreef boskov het volgende:
[..]
Gaan we weer. Je weet ook dat juist die generalisaties ook het grootste probleem vormen in de wetenschap?
Ik zit opt Atheneum, hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waardoor je dus weer kansloos bent![]()
deze post past precies in dit topique dwaasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:59 schreef boskov het volgende:
[..]
jij krijgt de award voor de meest kortzichtige en idiote post van de maand
Oh? ik geen ervaring met het echte leven? mocht je willen, dit hele topic is gewoon zo triest dat ik elke keer als ik dit topic open in lachen uitbarst! Jullie doen alsof vmbo-ers de joden in de tijd van de 2e wereldoorlog zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat een post zeg. Kereltje, jij hebt duidelijk nog geen ervaring in het echte leven. Die computerjut van jou zal later wel een mooie baan hebben, en waarschijnlijk veertig jaar lang al die door jou opgehemelde vmbo-ers mogen aansturen; dan ben je pas "geowned"
.
Jodeuhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oh? ik geen ervaring met het echte leven? mocht je willen, dit hele topic is gewoon zo triest dat ik elke keer als ik dit topic open in lachen uitbarst! Jullie doen alsof vmbo-ers de joden in de tijd van de 2e wereldoorlog zijn!
Wil dat zeggen dat ze minder zijn ? Klopt , ze begrijpen meer dingen niet, maar pas je gewoon aan , ik kan het enorm goed met VMBO'ers van kampertuig tot tokkies vinden, het ligt ook een klein beetje aanjezelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:22 schreef Flem het volgende:
Ik heb zelden tot nooit een fatsoenlijk gesprek met een VMBO'ert. Meer dan de helft van m'n opmerkingen en verwijzingen naar de actualiteit van het moment begrijpen ze niet, waardoor het gesprek al snel op een onderwerp à la 'Idols' uitkomt. Ook m'n sarcastisch bedoelde grappen en grollen komen zo goed als nimmer aan, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Jongen, je bent 16 volgens je profiel; dan weet je écht nog niets van het leven. Verder staan in dit topic enige diepzinnige gedachten (o.a. van mijquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef twetwe het volgende:
[..]
Oh? ik geen ervaring met het echte leven? mocht je willen, dit hele topic is gewoon zo triest dat ik elke keer als ik dit topic open in lachen uitbarst! Jullie doen alsof vmbo-ers de joden in de tijd van de 2e wereldoorlog zijn!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:05 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dit is pas triest, dit is geen haar beter dan roepen dat alle VMBO'ers allemaal kansloze putjesscheppers zijn.quote:ohja, vmbo-re kansloos? nee, havo en vwo klanten zijn kansloos! en dan al helemaal die 'computerjutten' die nooit werken en nooit uitgaan. Dat zijn gewoon angsthazen die niks in de praktijk kunnen brengen! op papier kunnen ze het mooi berekenen met hun derdemachtsvergelijkingen maar als je je oma moet helpen met de boodschappen snap je niet hoe dat moet.
Verschil is dat dat laatste waar isquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Dit is pas triest, dit is geen haar beter dan roepen dat alle VMBO'ers allemaal kansloze putjesscheppers zijn.
Ja, jij bent zelf een VMBO'er..quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:00 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ze minder zijn ? Klopt , ze begrijpen meer dingen niet, maar pas je gewoon aan , ik kan het enorm goed met VMBO'ers van kampertuig tot tokkies vinden, het ligt ook een klein beetje aanjezelf.
"Slimme VMBO'ers" lijkt me een schoolvoorbeeld van een contradictio in terminis.quote:En de meeste mensen hier worden volgens mij verschikkelijk hard gepakt in het echte leven door onze slimme vmbo'ers, c'mon ik ben het er met eens dat het niet het slimste volk is, maar om ze te behandelen als
audtische mongooltjes ? Nope..
Dat is zeker Latijns. Niet van die moeilijke woorden gebruiken zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ja, jij bent zelf een VMBO'er..
[..]
"Slimme VMBO'ers" lijkt me een schoolvoorbeeld van een contradictio in terminis.
Iemand die desalniettemin zegt zit per definitie niet op het VMBOquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:50 schreef Doron het volgende:
Volgens mij is Modwire zelf ook een VMBO leerling, maar probeert zich op FOK! voor te doen als iemand die hij niet is, hehe. Tja, want je zit maar achter je scherm he
Dat als jij zou beweren VMBO'ers niet te mogen je in feite jezelf zou dissen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:47 schreef Mattt het volgende:
[..]
Dus ,wat heeft dat er mee te maken ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:50 schreef Doron het volgende:
Volgens mij is Modwire zelf ook een VMBO leerling, maar probeert zich op FOK! voor te doen als iemand die hij niet is, hehe. Tja, want je zit maar achter je scherm he
Beweer ik ze niet te mogen ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:57 schreef Modwire het volgende:
[..]
Dat als jij zou beweren VMBO'ers niet te mogen je in feite jezelf zou dissen.
[..]![]()
![]()
![]()
ONZ.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Modwire het volgende:
Lezen blijft moeilijk.
En in het kader van flauwe opmerkingen, iemand die in het topic "Er zit schaamhaar in mijn pekel!" post kan ik ook moeilijk serieus nemen..![]()
Mensen die niet eens weten dat het 'mijn' ipv 'mij' punt is, neem ik ook niet serieus.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is zeker Latijns. Niet van die moeilijke woorden gebruiken zeg![]()
Je bent gewoon jaloers dat je geen pekel hebt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Modwire het volgende:
Lezen blijft moeilijk.
En in het kader van flauwe opmerkingen, iemand die in het topic "Er zit schaamhaar in mijn pekel!" post kan ik ook moeilijk serieus nemen..![]()
god(in) heeft gesprokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
Genoeg gebasht, tss.
Eigenlijk blijft het maar een eindeloze discussie over wie nou beter of slechter is.
Op de basisschool gingen havo'ers hier toch ook wel met vmbo'ers om? En vmbo'ers weer met havo'ers?
Ik wel in ieder geval en de rest ook.
Eigenlijk wil ik met mij post zeggen dat niemand kansloos is! iedereen hier op deze aardkloot is er niet voor niks opgezet! Ik doe toch zelf ook havo! Maar jullie katten vmbo-ers gewoon af terwijl ik zowel vmbo vrienden heb als vwo vrienden, ik merk geen verschil!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Dit is pas triest, dit is geen haar beter dan roepen dat alle VMBO'ers allemaal kansloze putjesscheppers zijn.
Je wilt niet weten hoeveel ik meegemaakt heb! Ik ben 16 jaar zonder een echte vader opgegroeid, dus ik weet echt wel wat hard-life is hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jongen, je bent 16 volgens je profiel; dan weet je écht nog niets van het leven. Verder staan in dit topic enige diepzinnige gedachten (o.a. van mij), zo triest is het dus niet.
Mensen die het verschil tussen een typfout en echte domheid niet weten, zijn zelf een voorbeeld van het laatste..quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:19 schreef Mattt het volgende:
[..]
Mensen die niet eens weten dat het 'mijn' ipv 'mij' punt is, neem ik ook niet serieus.
Nee, dat had jij wel uit mijn post kunnen opmaken als ik het was geweest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:55 schreef Modwire het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen een typfout en echte domheid niet weten, zijn zelf een voorbeeld van het laatste..
Zet er dan een slotje op ? Dit topic is toch al bedoeld om te bashen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mensen die niet willen luisteren zijn pas dom.
Genoeg gebasht zei ik.
Jullie zitten mekaar te bashen wat verder niks meer met vmbo'ers te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:27 schreef Mattt het volgende:
[..]
Zet er dan een slotje op ? Dit topic is toch al bedoeld om te bashen.
Dus vmbo-ers bashen is wel toegestaan ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie zitten mekaar te bashen wat verder niks meer met vmbo'ers te maken heeft.
Dus daarmee kappen.
Gheghe, ik was degene die vroeger mensen deed pesten (achteraf heb ik daar natuurlijk wel spijt van), maar van gepest worden had ik niet zo'n last.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Mattt het volgende:
Hostimeister is een duidelijk voorbeeld van iemand die gepest is in de pauze, en die hier zijn frustraties kwijt wil.
Ik bedoel dat je op die leeftijd nog niet tot volwaardige inzichten bent gekomen; je intellectuele ontwikkeling is nog niet genoeg gevorderd. Dat heeft nu eenmaal tijd en studie nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef twetwe het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik meegemaakt heb! Ik ben 16 jaar zonder een echte vader opgegroeid, dus ik weet echt wel wat hard-life is hoor
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat was opzettelijk. Duurde toch nog lang voor er iemand over viel
![]()
Als je mijn posts wel eens leest, zou je weten dat ik dat soort fouten niet maak, althans niet onopzettelijkquote:
Het is lief wat je zegt, maar niet overeenkomend met de werkelijkheid. Op het VWO kan je niet zitten als je echt dom bent; op het VMBO zitten heus wel een aantal niet zo achterlijken, echter zijn die verre in de minderheid. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen mensen, en die zijn vaak aanzienlijk.quote:Even OT:
Ik vind die mensen die zeggen van ''iemand moet toch het vuil ophalen'' e.d. nutteloze voorbeelden die in dit topic zijn genoemd pas echt kansloos. Wie zegt dat VMBO'ers niet kunnen doorleren? Of niet hogerop kunnen komen? Ja, er zitten achterlijke mensen tussen, maar die heb je op het VWO ook. Die heb je overal.
Toch merkwaardig dat al die VMBO-ers altijd zo moeten afgeven op die kneusjes van het VWO, zouden ze ergens misschien toch ook wel weten dat zij de groep zijn met het minste talent; waardoor ze een minderwaardigheidscomplex hebben dat gecompenseerd moet worden door hard schreeuwen?quote:Ik ken ook mensen die VMBO deden, en vroeger misschien geen ene ruk voorstelden voor de rest, maar die nu een prima en goedbetaalde baan hebben. Zijn die ook kansloos? Neen. Het is altijd simpel, om iedereen en de hele mikmak over één kam te scheren, maar dan kan ik ook zeggen dat alle VWO'ers kansloze kneusjes zijn die bijna niet achter hun boeken vandaan komen. Is toch ook onzin? En het is ook simpel om als iemand die op een hoger niveau zit, op ze neer te kijken. Zegt denk ik al genoeg over die mensen zelf.
Want ook al denken die VWO'ers dat ze meer voorstellen, door die gedachte alleen al zakken ze voor mij naar de bodem, en vind ik ze veel kanslozer.
Niet te serieus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je mijn posts wel eens leest, zou je weten dat ik dat soort fouten niet maak, althans niet onopzettelijk.
[..]
Er zijn anders genoeg leerlingen die naar een lager niveau afzakken omdat het blijkbaar te moeilijk is. Zo heb je ook VMBO'ers die hogerop kunnen komen doordat het daar allemaal net iets te makkelijk is. En nee, natuurlijk gebeurt dat niet altijd.quote:Het is lief wat je zegt, maar niet overeenkomend met de werkelijkheid. Op het VWO kan je niet zitten als je echt dom bent; op het VMBO zitten heus wel een aantal niet zo achterlijken, echter zijn die verre in de minderheid. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen mensen, en die zijn vaak aanzienlijk.
[..]
Nee, dat denk ik niet. Als iemand op het VMBO zit, dan wordt er altijd al vooraf geschreeuwd dat diegene niet veel kan en vaak worden ze ook niet serieus genomen. Nou kan ik me daar wel wat bij voorstellen, als je van die BrEeZaH's ziet, en kijkt naar de spelfouten die ze maken.quote:Toch merkwaardig dat al die VMBO-ers altijd zo moeten afgeven op die kneusjes van het VWO, zouden ze ergens misschien toch ook wel weten dat zij de groep zijn met het minste talent; waardoor ze een minderwaardigheidscomplex hebben dat gecompenseerd moet worden door hard schreeuwen?
Op een forum GAAT het ook om een discussiequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
Genoeg gebasht, tss.
Eigenlijk blijft het maar een eindeloze discussie over wie nou beter of slechter is.
Op de basisschool gingen havo'ers hier toch ook wel met vmbo'ers om? En vmbo'ers weer met havo'ers?
Ik wel in ieder geval en de rest ook.
En dan mag ik niet zeggen dat het eigenlijk een eindeloze discussie blijft? Oh.quote:Op zondag 6 november 2005 09:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op een forum GAAT het ook om een discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |